SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 05-12-2020 18:47:34 ]
Zoetermeer was goed te doen daarstraksquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:00 schreef mschol het volgende:
zo zien hoe centrum den haag eruit ziet qua drukte
daar hoef ik dit weekend niet naartoe, geen overwerk dit weekendquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoetermeer was goed te doen daarstraks
*schrijft de vier flessen champagne nog eens extra op het boodschappenlijstje.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:07 schreef puzziepie het volgende:
Enfin ...het was weer even gezellig hier , ik moet eens wat boodschappen gaan doen![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*schrijft de vier flessen champagne nog eens extra op het boodschappenlijstje.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met open horeca en vrij reizen zou dat 6600 zijn
Het was gewoon het humeur!quote:Beste leden,
Met een dubbel gevoel werd ik vanochtend wakker. Allereerst natuurlijk grote dankbaarheid en blijdschap voor de enorme, overweldigende steun vanuit u allen voor mij en mijn leiderschap. Zes jaar van mijn leven heb ik gewijd aan de opbouw van Forum voor Democratie. We hebben pieken en dalen meegemaakt. Ik was bereid een stap terug te doen om de partij bijeen te houden, maar toen de dolken in mijn rug ook daarna bleven komen, moest ik terugvechten.
Dat is gelukt. We gaan samen verder. En dat voelt goed.
Tegelijkertijd voel ik me natuurlijk verdrietig over de situatie die is ontstaan: en ik betreur het vertrek van mensen die zich wél in de missie van FVD konden vinden, maar nu tóch menen geen thuis meer te hebben in onze partij.
De aanleiding voor deze clash blijft voor mij moeilijk te begrijpen: het willen instellen van een onderzoek naar eventuele ‘foute’ app-berichten is de correcte lijn. Pas daarna zouden al-dan-niet sancties moeten volgen. Maar op basis van louter een krantenartikel mensen lukraak royeren is onacceptabel in een fatsoenlijke partij.
Vermoedelijk gaan er dan ook andere oorzaken schuil achter de botsing van afgelopen tijd. Dalende peilingen hebben zonder twijfel tot irritatie en spanningen geleid. Het feit dat we - vanwege de coronaregels - al maanden niet bij elkaar kunnen komen om zaken uit te spreken. En elkaar in de ogen te kijken. Spaaklopende ambities, carrièrepaden, humeuren en temperamenten - van alles speelde denk ik mee. Maar mensen kunnen daar ook weer van terug komen, en daarom blijf ik een hand uitsteken naar hen die afstand meenden te moeten nemen van mij en onze partij: ik sta altijd open voor gesprek en blijf gericht op verzoening.
Dan nu: aan de slag! Samen met Olaf Ephraim zal ik zo spoedig mogelijk een ALV organiseren, waarop een nieuw bestuur wordt voorgedragen, een nieuwe kieslijst en een prachtig verkiezingsprogramma.
Daarna: volop campagne. Want voor je ‘t weet, is het 17 maart!
Nogmaals dank voor alle steun, die sterkt mij echt enorm.
Thierry Baudet
staan in de bijkeuken nog 16 staven af te koelenquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb wat gevulde speculaas bij AH gekocht, maar dit ziet er een stuk beter uit
Ik zou mezelf niet kunnen beheersen, vrees ikquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
staan in de bijkeuken nog 16 staven af te koelen
Dit is ook morgen pas koud genoeg om aan te snijden hoor.
Ik heb dat wel eens met Iers stoofvlees gehad, moest eigenlijk 3 1/2 uur opstaan maar het rook zo lekker dat ik na een half uur al aan het kauwen was uit de panquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet kunnen beheersen, vrees ik
Dan is dat vlees totaal nog niet gaar en malsquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens met Iers stoofvlees gehad, moest eigenlijk 3 1/2 uur opstaan maar het ook zo lekker dat ik na een half uur al aan het kauwen was uit de pan
Was wel even hard knauwen jaquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is dat vlees totaal nog niet gaar en mals
Ik wil vanavond een ovenschotel maken waar ik vandaag en morgen van wil eten. Ben benieuwd of dat gaat lukkenquote:
Rauw?quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:23 schreef FranticDJ het volgende:
Oh dat heb ik altijd met champignons snijden.. 1tje in m'n mond en 1tje in de schaal..
Herkenbaar, zeker als het goed gelukt is, zie dan maar eens er vanaf te blijven tot de volgende dagquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil vanavond een ovenschotel maken waar ik vandaag en morgen van wil eten. Ben benieuwd of dat gaat lukken
Zo ben ik erachter gekomen dat ik "allergisch" ben voor shiitake paddenstoelen, durf het dus met geen enkel paddenstoeltje meer ook al kan dat geen kwaadquote:
Hmm ik dacht dat het met koude melk niet zou rijzen, maar dat doet het toch enigszins.. Toch maar proberen wat het wordt in de ovenquote:
Visquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen eten we een 5 gangen menu van een lokaal vis restaurant
Vanavond lactosevrije pannenkoeken.
Morgen eten we bij Frantic @bitterbalquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
ja moet je dan niet doenquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ben ik erachter gekomen dat ik "allergisch" ben voor shiitake paddenstoelen, durf het dus met geen enkel paddenstoeltje meer ook al kan dat geen kwaad
jawel joh. gaat alleen langer durenquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat het met koude melk niet zou rijzen, maar dat doet het toch enigszins.. Toch maar proberen wat het wordt in de oven
Vorige week Sergio geproefd, viel niet tegenquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
stelletje uitvretersquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen eten we bij Frantic @:bitterbal
Ach soquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel joh. gaat alleen langer durenlauwe melk doe je meer om je gist sneller te activeren
the Jane is op culinair vlak niet Sergio he.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige week Sergio geproefd, viel niet tegen
Misschien dat ik het de wetenschap nog een keer doe maar daar ben ik nog niet uitquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja moet je dan niet doen
Enige wat ik echt niet kan eten is (hele) mais. En voor zwederhelft moet 't lactosevrij wezen. Zijn wel tabletten voor maar dat kan weer niet samen met medicatie.
Weet niet of ik daar punten mee scoor, als er twee onbekende dames op bezoek komen morgen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen eten we bij Frantic @:bitterbal
Ja, het wordt een soort cottage pie, dus dat wordt een uitdagingquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar, zeker als het goed gelukt is, zie dan maar eens er vanaf te blijven tot de volgende dag
Dat wist ik niet maar dit was Sergio zelfquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
the Jane is op culinair vlak niet Sergio he.
Sergio is zakenpartner maar de keuken is 100% Nick Bril. Wel weten waar je je eten besteld.
vorige week was het nog the Jane.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat wist ik niet maar dit was Sergio zelf
Lekker, ook wel zin om uitgebreid winters te koken eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het wordt een soort cottage pie, dus dat wordt een uitdaging
Simpele maar lekkere kostquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, ook wel zin om uitgebreid winters te koken eigenlijk.
Rijen?quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:29 schreef mschol het volgende:
dikke rijen voor de winkels in den haag
Ja dacht dat hij daar zelf stond eigenlijk maar blijkbaar niet, dit was naar aanleiding van dat nieuwe concept van hem.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vorige week was het nog the Jane.
welke?quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dacht dat hij daar zelf stond eigenlijk maar blijkbaar niet, dit was naar aanleiding van dat nieuwe concept van hem.
aha, maar ook daar staat Sergio niet zelf in de keuken.quote:
Maar wij zijn het. 😢quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Weet niet of ik daar punten mee scoor, als er twee onbekende dames op bezoek komen morgen.
Dat was paar weken geleden al, dus zal vandaag bepaald niet minder zijn.quote:
Nou ja dat was kort door de bocht dan, kan wel uitweiden daarover maar laten we zeggen dat Sergio ergens zijn centjes vandaan moet halen en er zijn wat investeerders in hem die hem steunen die ik dan weer kenquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aha.
naja vorige week liep je nogal uit te wijden dat je van the Jane had afgehaald.
Hier in Dordrecht is het vandaag druk, maar het viel me nog mee. Bij AH was het zelfs rustig te noemen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat was paar weken geleden al, dus zal vandaag bepaald niet minder zijn.
Waanneer dit dan is, geen idee
[ twitter ]
Stilte voor de stormquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier in Dordrecht is het vandaag druk, maar het viel me nog mee. Bij AH was het zelfs rustig te noemen.
dat ziet eruit als 's ochtends vroeg zo rond half 10 ofzoquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat was paar weken geleden al, dus zal vandaag bepaald niet minder zijn.
Waanneer dit dan is, geen idee
[ twitter ]
De laatste vier, vijf dagen vóór kerst waag ik me het liefst niet meer in de supermarkt. Dan kopen mensen alsof ze de hele winter moeten overlevenquote:
Ja zoiets moet je wel voorbereiden als de slag om bij Borodino zowat.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste vier, vijf dagen vóór kerst waag ik me het liefst niet meer in de supermarkt. Dan kopen mensen alsof ze de hele winter moeten overleven
Nog even verzinnen wat ik Tweede Kerstdag maakquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zoiets moet je wel voorbereiden als de slag om bij Borodino zowat.
Komt je vader eten?quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even verzinnen wat ik Tweede Kerstdag maak
Wat dan, denk je dat zo’n snotterlap echt helpt?quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:44 schreef mschol het volgende:
domme mensen, een of ander wijf dat met dr handen mondkapje voor haar mond houd
dat soort mensen zie ik graag de oude 395 euro boete krijgen, incl notitie strafblad
Nee, eerste kerstdag met wat familie, tweede kerstdag heb ik niks. Dus dan kook ik voor mezelf wat feestelijksquote:
www.mcdonalds.nlquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even verzinnen wat ik Tweede Kerstdag maak
Gewoon zo'n big roast makenquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, eerste kerstdag met wat familie, tweede kerstdag heb ik niks. Dus dan kook ik voor mezelf wat feestelijks![]()
Of ik haal wat hapjes in huis.
Heb ik ook jaren gedaan, was een beetje traditie maar dan om dun voor het ontbijt aan te snijden.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma maakte vroeger vaak rosbief. Erg lekker
Jummie!quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik ook jaren gedaan, was een beetje traditie maar dan om dun voor het ontbijt aan te snijden.
Zou kwiwi een knap zusje hebben denk je?quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
En @:kwiwi, pics van je zusje brood!
Wat tofquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Even de hond uitlaten... https://www.dumpert.nl/item/8024283_f7d5ad52
@pweertje?quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou kwiwi een knap zusje hebben denk je?
quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me zo knus om daar te wonen, tussen de ijsberen
* zet ijsbeerbestendige pausmobiel op zijn noordpoolboodschappenlijstjequote:
Tell me more!quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
Hoorde dat er op IJsland nog een beheerder wordt gezocht voor een camping.
Ik ga Chinees bestellenquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, eerste kerstdag met wat familie, tweede kerstdag heb ik niks. Dus dan kook ik voor mezelf wat feestelijks![]()
Of ik haal wat hapjes in huis.
Wat aardig van je moederquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
Oh nee, m'n moeder heeft zwarte pieten gebakjes gekocht.
Ja, dat wel, maar ik ben bang dat ze zich van geen kwaad bewust isquote:
Ga jij er ff lekker stennis over schoppen andersquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik ben bang dat ze zich van geen kwaad bewust is.
Wat voor kwaad zit er nou in een zwartepietgebakjequote:Op zaterdag 5 december 2020 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh, maar wel even peilen hoe ze er in staan. Ze hebben veel dingen namelijk vaak gewoon niet echt door, maar zijn geen tokkies die expres tegen alles aan gaan schoppen om mensen pijn te doen. Je kent het welquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij er ff lekker stennis over schoppen anders
Gluten, en carbs, en racizzem, wat is er eigenlijk NIET mis meequote:Op zaterdag 5 december 2020 16:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat voor kwaad zit er nou in een zwartepietgebakje![]()
Jij eet jouw eigen gebakken speculaas pizza niet?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
Mooi, hoef zelf niet om de lactosevrije melk meuk
Gewoon eenvoudige lieve mensenquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh, maar wel even peilen hoe ze er in staan. Ze hebben veel dingen namelijk vaak gewoon niet echt door, maar zijn geen tokkies die expres tegen alles aan gaan schoppen om mensen pijn te doen. Je kent het wel.
Ah Spitsbergen, dat is niet IJsland.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)ijsbeer-spitsbergen/
Die moet nog 24u afkoelen. Anders is ie binnen no time kurk droogquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij eet jouw eigen gebakken speculaas pizza niet?
Hij ziet er lekker uit
ja brainfartquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah Spitsbergen, dat is niet IJsland.
precies .quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gluten, en carbs, en racizzem, wat is er eigenlijk NIET mis mee![]()
![]()
Oh jaquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die moet nog 24u afkoelen. Anders is ie binnen no time kurk droog
https://www.discriminatie.nl/#/homequote:Op zaterdag 5 december 2020 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh, maar wel even peilen hoe ze er in staan. Ze hebben veel dingen namelijk vaak gewoon niet echt door, maar zijn geen tokkies die expres tegen alles aan gaan schoppen om mensen pijn te doen. Je kent het wel.
Nou ijsberen zijn niet zo heeel lief.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me zo knus om daar te wonen, tussen de ijsberen
Ja heel erg datquote:
je daar druk over maken.....quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja mee eens, mensen die zich er echt flink over opwinden moeten even chillenquote:
*sweet home Alabama*quote:
Ja ja, geef jij papa's creditcard nou maar gauw terugquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:25 schreef UitStraling het volgende:
Je moet je ouders nooit zoiets vluchtigs en triviaals als voortschrijdend inzicht voor de voeten werpen, dat is vrij bekrompen.
*verstopt snel de kaart.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ja, geef jij papa's creditcard nou maar gauw terug.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ultieme opbouw van fysieke ontspanning ja!
`quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Ben ik weer![]()
Super aardige mensen. Offerte staat voor een week.
Complete badkamer met plafond en spots kan voor 14 duizend.
niks getekend
Nee badkamer tochquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Dacht dat je voor een keuken ging, die wel gekocht dan of wat?
Ja proberen kan tochquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
Moest toch voor minder dan 10k kunnen![]()
Wanneer heb ik gezegd dat ik voor een keuken ging?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"ja ik ging kijken voor een keuken maar nu heb ik een badkamer, wasmachine die praat, een plant en een baby, leuke mensen joh"
[ afbeelding ]
Eerst ben ik nog even in Foqueville aan het bouwen @UitStralingquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
En @:kwiwi, pics van je zusje brood!
My mistakequote:Op zaterdag 5 december 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer heb ik gezegd dat ik voor een keuken ging?
Heldinquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst ben ik nog even in Foqueville aan het bouwen @:Uitstraling
Krijg ik mijn bospodje?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst ben ik nog even in Foqueville aan het bouwen @:Uitstraling
quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja allemaal dure hoogglans dingen
quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:40 schreef kwiwi het volgende:
Eenmaal huisje aan/op zee voor @:CherryLips. Prime property, wees er zuinig op :_
Een bospod voor ons voormalig dorpshoofd in de highlands @:Budapestenaar
Een regenwoud voor de 170 fantjes van @:Uitstraling. We hebben wat grond moeten bijkopen, maar onze nieuwe bank GOUDGENOT gaf het geld zonder problemen![]()
En onze dorpsmascotte Gerrie verwelkomt iedereen bij de poort
[ afbeelding ]
Lol, ik heb er hier ook eentje liggen en kreeg het zelfs met de handleiding niet voor elkaarquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop te prutsen met een tijdschakelaar voor buiten maar ik mis een paar IQ-punten
Nee, beetje risico hoort bij het levenquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Omg m'n huisje![]()
komt er ook een waarschuwingssysteem voor tsunami's?
Het stomme is dat ik dit ding elke winter gebruik en er elke winter mee loop te kloten.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lol, ik heb er hier ook eentje liggen en kreeg het zelfs met de handleiding niet voor elkaar!
Een bospod met uitzichtquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:40 schreef kwiwi het volgende:
Eenmaal huisje aan/op zee voor @:CherryLips. Prime property, wees er zuinig op :_
Een regenwoud voor de 170 fantjes van @:Uitstraling. We hebben wat grond moeten bijkopen, maar onze nieuwe bank GOUDGENOT gaf het geld zonder problemen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
smoothquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een bospod met uitzichtGweniaal weer
![]()
Kom je een keer op de thee, Kwiwi, nu we zo dicht bij elkaar wonen?
Als jullie cavia's voorbij zien drijven moet je het misschien even hogerop zoeken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, beetje risico hoort bij het leven
quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een bospod met uitzichtGweniaal weer
![]()
Kom je een keer op de thee, Kwiwi, nu we zo dicht bij elkaar wonen?
Ok, goed waarschuwingssyteemquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als jullie cavia's voorbij zien drijven moet je het misschien even hogerop zoeken.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
* gaat op zoek naar blije kwoks*
[ afbeelding ]
wat voor een heb je dan?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik dit ding elke winter gebruik en er elke winter mee loop te kloten.
Nee, en ik ook nietquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
@:Buda je kan 'm nu niet in de op zetten.
Dat is Gerriequote:Op zaterdag 5 december 2020 16:45 schreef UitStraling het volgende:
Hoop stront bij de ophaalbrug ook
Eentje met twee ringen met 24-uursindeling. Een ring had ik gesnapt. Dit gaat me een stap te ver.quote:
Yup, die heb ik dus ook..quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje met twee ringen met 24-uursindeling. Een ring had ik gesnapt. Dit gaat me een stap te ver.
ahquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje met twee ringen met 24-uursindeling. Een ring had ik gesnapt. Dit gaat me een stap te ver.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:50 schreef UitStraling het volgende:
*loopt goedgemutst en op zijn gemakje met 170 blije fanten richting het nieuwe oerwoud [ afbeelding ]
Het is geen snackbar hè?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke beestjes leven nog meer in et regenwoud?
Luiaards hoop ik? En zeekoeien.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee, moet je even op safari gaanquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeeeh jaquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:52 schreef CherryLips het volgende:
En van die nachtbeestjes met Heule grote ogen.
@kwiwiquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil graag solliciteren als ranger in het park. Bij wie moet ik dat doen?
Bij US denk ik, het zijn zijn fantenquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil graag solliciteren als ranger in het park. Bij wie moet ik dat doen?
even wat anders aantrekken danquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij US denk ik, het zijn zijn fanten
Ok aangenomenquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
even wat anders aantrekken dan [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ziet eruit als 's ochtends vroeg zo rond half 10 ofzo
Niet alles nee. Dat is heel wat anders dan "nooit"quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nooit south park gezien? of family guy? weet niet meer welke van de twee
Dacht dat je een gerbil aan wilde stekenquote:Op zaterdag 5 december 2020 17:04 schreef Karzai het volgende:
ik steek een paar kaarsjes aan en daarna de gerbil maar open gooien
[ afbeelding ]
curry vandaag met kippendijenquote:Op zaterdag 5 december 2020 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat je een gerbil aan wilde steken
de geflambeerde gerbilquote:Op zaterdag 5 december 2020 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat je een gerbil aan wilde steken
Denk ook dat we een beetje vergeten zijn hoe druk het andere jaren was rond deze tijd. Ja het is te druk nog maar toch echt wel een heel stuk rustiger dan in een normale situatie.quote:
wat was er mis mee dan?quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:22 schreef kwiwi het volgende:
Dat brood was echt niks..ligt al in de prullenbak. Morgen ander recept proberen.
Dit is een ode aan Ettolientje?quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
SHE'S ALLRIGHT, SHE'S ALLRIGHHHHHHHHHHHHHHHHTTTTTTT
quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit is een ode aan Ettolientje?
Smaak en textuur niet goed. Heb al een beter recept gekregen van een vriendin, van een bakker.quote:
Ja ik vermijd binnensteden sowieso rond deze tijd. Heb een keer de fout gemaakt om op een zaterdag voor kerst naar een museum te willen. Was stampesvol en de Kalverstraat was afgesloten zo druk was het daar. Lesje geleerd.quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk ook dat we een beetje vergeten zijn hoe druk het andere jaren was rond deze tijd. Ja het is te druk nog maar toch echt wel een heel stuk rustiger dan in een normale situatie.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:22 schreef kwiwi het volgende:
Dat brood was echt niks..ligt al in de prullenbak. Morgen ander recept proberen.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Smaak en textuur niet goed. Heb al een beter recept gekregen van een vriendin, van een bakker.
Wat voor worstjes?quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb rode kool met appel en worstjes vanavond
quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
rode kool met appelquote:Op zaterdag 5 december 2020 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee bij de Edeka.quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Die zijn lekker
Bij Lidl gekocht toevallig?
O jaquote:
Sex schnitzel?quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een sx schnitzel met champigons
Wilde je XL typen?quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een sx schnitzel met champigons
zooooooooooooooooooooooooooooveeeeel trekquote:Op zaterdag 5 december 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie nu een bitterbal aanrijden tegen een schnitzel.
Zou urenlang toekijkenquote:Op zaterdag 5 december 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
in de supermarkt, zon bitterballetje in het vleesschap die tegen zon pakje aanrijdt
Leuk flesquote:Op zaterdag 5 december 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie vanavond ook geen pakjesavond viert: TRV / Fles' Travelsnacks #6
Krulfriet maar sommige stukjes waren wat hard en ik voelde gisteren al wat raars bij mijn kies dus denk zat al los.quote:
Wil jij het plaatje uit post 150 in de OP zetten?quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zat te wachten tot de een de ander op zou eten.
Maar heb je nu een mooi plan van wat je wil en wat eea ongeveer gaat kosten? Qua badkamer dan hé.quote:
should be done..quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil jij het plaatje uit post 150 in de OP zetten?
Nou, mijn verhaal. Ik heb een brug, dat is een gemaakte tand over 3 kiezen omdat de middelste was afgebroken.quote:
geen garantie op die shit?quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou, mijn verhaal. Ik heb een brug, dat is een gemaakte tand over 3 kiezen omdat de middelste was afgebroken.
Ik neem dus die brug a ¤1500, breekt binnen een week. Krijg een nieuwe, echt onbreekbaar meneer!. Breekt binnen een jaar.
Nu 2 weken geleden weer een nieuwe. Je raad het al.
Eergisteren hoor ik hem knappen, en gisteren de factuur binnen a ¤1500.
Wtf.. als ie zo onbreekbaar is mogen ze wel garantie geven.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou, mijn verhaal. Ik heb een brug, dat is een gemaakte tand over 3 kiezen omdat de middelste was afgebroken.
Ik neem dus die brug a ¤1500, breekt binnen een week. Krijg een nieuwe, echt onbreekbaar meneer!. Breekt binnen een jaar.
Nu 2 weken geleden weer een nieuwe. Je raad het al.
Eergisteren hoor ik hem knappen, en gisteren de factuur binnen a ¤1500.
ja met plafond zit brugman op 14000 en dan maandag of dinsdag komt nog die man die ik vanuit casino ken. Kijken wat hij zegt geloof dat hij wel het een en ander zwart wilde doen ookquote:Op zaterdag 5 december 2020 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar heb je nu een mooi plan van wat je wil en wat eea ongeveer gaat kosten? Qua badkamer dan hé.
Da’s wel een nette prijs. Brugman bracht bij mij offerte van 10k uit voor een klein badkamertje, alleen vloer, wanden, wastafel en douche.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met plafond zit brugman op 14000 en dan maandag of dinsdag komt nog die man die ik vanuit casino ken. Kijken wat hij zegt geloof dat hij wel het een en ander zwart wilde doen ook
ja ik begon met 10 duizend. En ze heeft echt haar best gedaanquote:Op zaterdag 5 december 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s wel een nette prijs. Brugman bracht bij mij offerte van 10k uit voor een klein badkamertje, alleen vloer, wanden, wastafel en douche.
Dus die 15K is zo raar nog niet hé?quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
Het is het aantal tegels en de montage kosten wat het zo duur maken.
Moet die vloer vernieuwd worden?quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik begon met 10 duizend. En ze heeft echt haar best gedaanDus eindigde ze op 12 en toen bleek dat ze ook plafond kunnen doen met spotjes. dus 14 duizend.
Maar dan heb ik nog niks aan die houten vloer gedaan.
Heb nog steeds hoop dat het goedkoper kanquote:Op zaterdag 5 december 2020 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus die 15K is zo raar nog niet hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |