abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 december 2020 @ 20:47:42 #26
493139 Kwaliteitscontroleur
Uiteindelijk komt alles goed
pi_196589550
quote:
5s.gif Op zondag 6 december 2020 20:43 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

En?

Al gezien dat sommige dieren meer gelijk zijn ?
Heb jij hem ook bekeken? Echter niet geheel vergelijkbaar want in mijn plan heeft iedereen toegang tot dezelfde prodcuten. De varkens in het filmpje hielden alle luxe producten voor hunzelf.
pi_196589636
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 20:47 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:

[..]

Heb jij hem ook bekeken? Echter niet geheel vergelijkbaar want in mijn plan heeft iedereen toegang tot dezelfde prodcuten. De varkens in het filmpje hielden alle luxe producten voor hunzelf.
Jaren terug al het boek gelezen en de film gekeken.

Maar helaas werkt communisme nooit.

Altijd maar dan ook echt altijd is de top corrupt en verrijkt zich extreem t.o.v. de bevolking.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  † In Memoriam † zondag 6 december 2020 @ 22:02:36 #28
88815 The_Emotion
98.3
pi_196590684
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 20:47 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:

[..]

Heb jij hem ook bekeken? Echter niet geheel vergelijkbaar want in mijn plan heeft iedereen toegang tot dezelfde prodcuten. De varkens in het filmpje hielden alle luxe producten voor hunzelf.
Dat is ook de hele strekking van Animal Farm.
Iedereen is gelijk, maar er zal altijd een bovenlaag ontstaan die iets meer gelijk is.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')