Dan zet je toch opnieuw inquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik verlies geld als Verstappen wint. Heb spijt
Op instructie van HAM?quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Slechter dan Bottas. En Albon.
Over een uur voorbeschowuingquote:
Einde carriere?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Aangezien iedereen hier conclusies trekt aan een paar VT's : Tis gewoon een prutser.
Om half 5 al? De Q is om 18:00 uur.quote:
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat RB hier helemaal niet goed is. De winst gaat tussen Norris en Ricciardo.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik verlies geld als Verstappen wint. Heb spijt
Vergeet RP niet hè, zou zo maar eens het tweede team kunnen zijn hier!quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:12 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat RB hier helemaal niet goed is. De winst gaat tussen Norris en Ricciardo.
Ja.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:15 schreef BroesWillems het volgende:
Heeft Toto al geroepen dat RB de favoriet is?
Dit is daar wel een mooi voorbeeld van, Melbourne turn 11/12quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
net beelden van martin brundle die bij T10&11 staat
komt bottas even aanvliegen en remt bij ~75m en knalt hem zo de bocht in
wat een snelheid man
snelheid komt helemaal niet over op gewone tv
Daarom is thuis Zandvoort kijken zo erg niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:34 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dit is daar wel een mooi voorbeeld van, Melbourne turn 11/12
Wel 9 maanden wachtenquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Daarom is thuis Zandvoort kijken zo erg niet.
Ok misschien heb ik een heel klein beetje minder gelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nope, uitzondering bevestigt jouw ongelijk.
In 2018 en 2017 was het geen 1-2 voor Mercedes.
En ook dit jaar hoeft het geen 1-2 te worden als het aan Verstappen ligt. Dus minimaal 2 en misschien zelfs 3 keer dat hetgeen jij zegt, onwaar blijkt te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |