Wij hebben langwerpige zandzakken die je over je schouders kunt leggen als een soort van pijnlijke sjaal. Ik kan me niet goed voorstellen hoe jij je zandzak vastpakt nuquote:Op zaterdag 5 december 2020 10:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het grootste euvel met zandzakken vind ik dat ze te groot zijn. Ik heb negatieve aapfactor, dus ik kom er gewoon niet goed omheen met mn armen om te klemmen. Idealiter wil je je eigen polsen vast kunnen pakken. Ik heb de zandzak vast.
Waar ga je wijn, bier en nootjes nuttigen? Hotelkamer? Of picknicken?quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:37 schreef AnneX het volgende:
We nemen ook mee: fles wijn, paar biertjes, franse kaasjes, nootjes.
Vergeet ik iets? Suggesties?
Mooi.quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb mijn droom onthouden want het was weer een pareltje.Wilde appelflappen maken en had al appeltjes klein gesneden maar toen kwam ik erachter dat ik geen bladerdeeg had. F. wilde wel bladerdeeg halen maar terwijl ie weg was werden mijn appels bruin want ik was de citroensap vergeten en die had ik ook niet in huis en toen moest ik huilen.
Einde.
Pijnlijke sjaal. Wat een pareltjes toch vaak in jouw postsquote:Op zaterdag 5 december 2020 10:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wij hebben langwerpige zandzakken die je over je schouders kunt leggen als een soort van pijnlijke sjaal. Ik kan me niet goed voorstellen hoe jij je zandzak vastpakt nu
quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wij hebben langwerpige zandzakken die je over je schouders kunt leggen als een soort van pijnlijke sjaal. Ik kan me niet goed voorstellen hoe jij je zandzak vastpakt nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:50 schreef minilot het volgende:
Ik droomde per ongeluk oneerbiedig over mijn zwaar gereformeerde buren.
Ja, is echt kut hoor. Ik heb liever een pijnlijke sjaal. Of een yoke. Wat eigenlijk ook een soort gekke pijnlijke sjaal is.quote:
Jaja. De elke avond thuis psalmenzingende Martijn en Annelies en hun negenhonderd brave kindertjes - ik kom absoluut in de hel als ik hardop zeg wat ik droomdequote:
DM, Whatsapp en de brievenbus staan open.quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaja. De elke avond thuis psalmenzingende Martijn en Annelies en hun negenhonderd brave kindertjes - ik kom absoluut in de hel als ik hardop zeg wat ik droomde
Jaaaa ik wil het ook weten @minilotquote:Op zaterdag 5 december 2020 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
DM, Whatsapp en de brievenbus staan open.![]()
Hell will be more fun anyway.
Oh ja, gister een doos bonbons van de patissier gekregen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:45 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Ook nog iets zoets mee?Veel plezier in elk geval!
(Pic van het hangende werk?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de hotelkamer... terwijl mnX in zijn verrekijker tuurt.ja, statief past in het koffertje🤪quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar ga je wijn, bier en nootjes nuttigen? Hotelkamer? Of picknicken?
Ienie mini boompjes hoor. Maar vond het er zo tof uitzienquote:
Wat geinig! Ik stuur het even door naar J. want ik maak alles dat plant is altijd instant dood.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ienie mini boompjes hoor. Maar vond het er zo tof uitzien
https://www.werkaandewink(...)r-maken/#description
Leukquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ienie mini boompjes hoor. Maar vond het er zo tof uitzien
https://www.werkaandewink(...)r-maken/#description
* Tele6 googelt yokequote:Op zaterdag 5 december 2020 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, is echt kut hoor. Ik heb liever een pijnlijke sjaal. Of een yoke. Wat eigenlijk ook een soort gekke pijnlijke sjaal is.
Ik heb tegenwoordig een plant app die me verteld wanneer iets water moet. Nu leven zequote:Op zaterdag 5 december 2020 11:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat geinig! Ik stuur het even door naar J. want ik maak alles dat plant is altijd instant dood.
Leeg weegt ie 84 kg.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
* Tele6 googelt yoke
Oh ja, dat is een erg pijnlijke sjaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |