abonnement Unibet Coolblue
pi_197057046
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 08:02 schreef peter2020 het volgende:
8 jaar geleden ingestapt en wacht altijd nog geduldig af alleen verbaast het mij dat een top 5 coin de waarde zo laag kan houden.
Het bedrijf achter XRP dumpt regelmatig extra coins op de markt.
pi_197070371
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:46 schreef Dven het volgende:
Lol, weer een vijfde in waarde verminderd _O-
Het zal voorlopig wel aanhouden. Exchanges laten nu XRP vallen, de timing van de aanklacht tegen Ripple kwam toevallig vlak voor de feestdagen, vandaar dat er vier dagen lang speculaties en paniekverkoop werd gestimuleerd. En meneer @bgarlinghouse zwijgt voorlopig. Het helpt allemaal niet echt...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_197096211
ik koop ze straks wel op 1 cent :D

o|O
Arrr!
pi_197099622
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 15:40 schreef longasleep het volgende:
ik koop ze straks wel op 1 cent :D

o|O
Haha, groot gelijk! Maar de dagelijkse lijn laat weer een + zien van 30% tov gisteren dus dat ie ooit de 1 cent raakt betwijfel ik :P Instabiel is het iig zeker.
pi_197100180
Over een week of twee gooit Coinbase hem er vanaf. Zolang enkele grote exchanges hem nog houden zullen we wel veel 15-20 cent schommelingen zien totdat er iets meer bekend wordt.

Is er ergens bekend wanneer er een eerste uitspraak komt door de SEC? Tot die tijd vind ik het vrij risky. Ik heb er nog een aantal van enkele jaren geleden. Nu op ongeveer inlegbedrag. Geen reden om nu paniek te verkopen met geld waar je geen winst op maakt. Wellicht onder de 10 cent nog wat bijkopen.
- Met zuidelijke groet -
pi_197126021
Binance en Bitrex gaat deze troep ook delisten. Alle andere exchanges gaan wel volgen.

Dat mensen nog steeds deze shitcoin aanhouden is echt te bizar voor woorden. WTF gaat er in je hoofd om als je dit soort beslissingen neemt?
pi_197126102
Het is toch ongelofelijk dat iedereen maar blind achter SEC aanloopt? Zij bepalen dus wat er in cryptoland gebeurt? Dus als SEC straks roept dat BTC, ETH of een andere coin een security is, gaat die ook van alle exchanges met alle gevolgen van dien, bizar?
pi_197126241
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:10 schreef Apekoek het volgende:
Het is toch ongelofelijk dat iedereen maar blind achter SEC aanloopt? Zij bepalen dus wat er in cryptoland gebeurt? Dus als SEC straks roept dat BTC, ETH of een andere coin een security is, gaat die ook van alle exchanges met alle gevolgen van dien, bizar?
Het is een Amerikaans bedrijf. Waar de SEC dus waakhond over is. Dus ja, de SEC heeft totaal de macht in deze zaak. En de meeste westerse exchanges zullen daarom dan ook uit voorzorg (om zelf niet in de problemen te komen) XRP gaan delisten (wat al gebeurd zoals je kan zien).

Bitcoins structuur is totaal anders als je dat nog niet door hebt. En heeft deze problemen dan ook niet. (Het is geen bedrijf, het heeft geen CEO, niemand heeft ooit zelf bitcoin achter de hand gehouden om op noobs te dumpen, er zijn geen false belofte gemaakt, het is niet Amerikaans, etc).
pi_197126284
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:07 schreef Piva het volgende:
Binance en Bitrex gaat deze troep ook delisten. Alle andere exchanges gaan wel volgen.

Dat mensen nog steeds deze shitcoin aanhouden is echt te bizar voor woorden. WTF gaat er in je hoofd om als je dit soort beslissingen neemt?
Alleen de US-versie van Bittrex en Binance toch?

quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:10 schreef Apekoek het volgende:
Het is toch ongelofelijk dat iedereen maar blind achter SEC aanloopt? Zij bepalen dus wat er in cryptoland gebeurt? Dus als SEC straks roept dat BTC, ETH of een andere coin een security is, gaat die ook van alle exchanges met alle gevolgen van dien, bizar?
Is het niet zo dat als de SEC bepaalt dat XRP een security is, exchanges die geen vergunning hebben voor het handelen daarin, een flinke boete kunnen krijgen? Dan is het natuurlijk niet zo gek dat die exchanges het zekere voor het onzekere nemen. Als dan achteraf blijkt dat het toch geen security is, voegen ze XRP waarschijnlijk weer toe.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_197126358
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:16 schreef Piva het volgende:

[..]

Het is een Amerikaans bedrijf. Waar de SEC dus waakhond over is. Dus ja, de SEC heeft totaal de macht in deze zaak. En de meeste westerse exchanges zullen daarom dan ook uit voorzorg (om zelf niet in de problemen te komen) XRP gaan delisten (wat al gebeurd zoals je kan zien).

Bitcoins structuur is totaal anders als je dat nog niet door hebt. En heeft deze problemen dan ook niet. (Het is geen bedrijf, het heeft geen CEO, niemand heeft ooit zelf bitcoin achter de hand gehouden om op noobs te dumpen, er zijn geen false belofte gemaakt, het is niet Amerikaans, etc).
Wel of geen bedrijf, als SEC zegt dat je niet meer mag handelen in btc, dan gaat het dus ook van exchanges af...
  donderdag 31 december 2020 @ 10:22:23 #36
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197126431
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:17 schreef DaMart het volgende:

[..]

Alleen de US-versie van Bittrex en Binance toch?
[..]

Is het niet zo dat als de SEC bepaalt dat XRP een security is, exchanges die geen vergunning hebben voor het handelen daarin, een flinke boete kunnen krijgen? Dan is het natuurlijk niet zo gek dat die exchanges het zekere voor het onzekere nemen. Als dan achteraf blijkt dat het toch geen security is, voegen ze XRP waarschijnlijk weer toe.
Klopt helemaal
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 31 december 2020 @ 10:24:34 #37
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197126488
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:10 schreef Apekoek het volgende:
Het is toch ongelofelijk dat iedereen maar blind achter SEC aanloopt? Zij bepalen dus wat er in cryptoland gebeurt? Dus als SEC straks roept dat BTC, ETH of een andere coin een security is, gaat die ook van alle exchanges met alle gevolgen van dien, bizar?
SEC bepaalt waar in de VS in gehandeld mag worden. Voor ons dus niet van toepassing, maar voor vele Amerikaanse cryptohandelaren wel.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_197126534
quote:
3s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

SEC bepaalt waar in de VS in gehandeld mag worden. Voor ons dus niet van toepassing, maar voor vele Amerikaanse cryptohandelaren wel.
Maar heeft wel een enorme invloed op de prijs en bedrijven buiten VS zijn vaak geneigd te volgen uit angst. Het domino-effect
pi_197132432
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:07 schreef Piva het volgende:
WTF gaat er in je hoofd om als je dit soort beslissingen neemt?
Dat had ik al gezegd:

:7 Het is ook een (af en toe gun ik mezelf een) gokje nadat dat nieuws er was en de boel instortte. Verder houdt staking het saldo voorlopig nog aardig op het investeringsniveau. Verwacht er ook niet al te veel van eerlijk gezegd
pi_197133582
SEC is er zogenaamd om investeerders te beschermen, ze hebben dan flink zitten te slapen de afgelopen 8 jaar, en ze hebben investeerders miljarden dollars aan schade berokkend door XRP zo vlak na een pump naar beneden te halen.

Deze zaak stinkt, en vooral de timing, een dag voor het aftreden van de (Trump) SEC-directeur kwam hij nog even met deze zaak.

Uiteindelijk zal het vast goedkomen, maar de vraag is: hoe lang gaat dit duren? Hebben we het over weken of minstens 1 of 2 jaar? Men wacht namelijk al jaren op de huidige bullrun, gaan ze dit missen?

De mensen die zichzelf al van kant hebben gemaakt, voor hen zal het nooit meer goed gaan komen. Heb al meerdere trieste verhalen voorbij zien komen, van mensen die al hun spaargeld zijn kwijtgeraakt, etc.

Op 22 februari 2021 is de 'hearing' in de Ripple-zaak. Ze gaan dan kijken of ze kunnen schikken i.p.v. een langdurige rechtszaak.

EOS heeft ook geschikt met SEC. Kin ook. Een schikking is een schijntje voor de rich fucks at Ripple. Maar gaan ze hier een principezaak van maken? Dat zou niet goed zijn voor investeerders.

Exchanges worden nu ook aangeklaagd door investeerders omdat ze XRP te koop hebben aangeboden, zij worden nu gedwongen om in XRP's voordeel te beargumenteren om zichzelf te redden.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_197138137
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:20 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wel of geen bedrijf, als SEC zegt dat je niet meer mag handelen in btc, dan gaat het dus ook van exchanges af...
Het verschil is dat de SEC dit niet kan en niet gaat doen.
pi_197138237
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 14:13 schreef tvdleur het volgende:
Dat had ik al gezegd:

:7 Het is ook een (af en toe gun ik mezelf een) gokje nadat dat nieuws er was en de boel instortte. Verder houdt staking het saldo voorlopig nog aardig op het investeringsniveau. Verwacht er ook niet al te veel van eerlijk gezegd
Als je graag gokt, waarom dan niet traden op bitcoin met leverage (future market tot 100x leverage). Je gaat waarschijnlijk betere resultaten daarmee halen en je hebt niet van die onnodige risicos zoals ze zich nu wel voordoen.
pi_197156252
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 14:55 schreef alilami het volgende:
De mensen die zichzelf al van kant hebben gemaakt, voor hen zal het nooit meer goed gaan komen. Heb al meerdere trieste verhalen voorbij zien komen, van mensen die al hun spaargeld zijn kwijtgeraakt, etc.
Regel 1: Alleen geld dat je kunt missen stop je in je bit- of altcoins. Het is idd vervelend om je vermogen te zien verdampen, maar ik hoef nog steeds m'n huis niet uit, en als m'n auto, wasmachine of computer omvalt kan ik gewoon een nieuwe kopen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 19:52:52 #44
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_197161024
is het zeker dat coinbase gaat stoppen met xrp dan? en wat met mijn XRP doen? kan ik het wel laten staan?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_197161125
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 19:52 schreef revpolen het volgende:
is het zeker dat coinbase gaat stoppen met xrp dan? en wat met mijn XRP doen? kan ik het wel laten staan?
https://blog.coinbase.com(...)uary-19-2e09652dbf57
pi_197167524
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 19:52 schreef revpolen het volgende:
is het zeker dat coinbase gaat stoppen met xrp dan? en wat met mijn XRP doen? kan ik het wel laten staan?
quote:
Net als meerdere exchanges gaat XRP alleen op slot. Ze gooien de coin er niet uit.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_197174117
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_197207470
XRP investors take legal action against SEC after lawsuit vs. Ripple
https://www.crypto-news-f(...)r-lawsuit-vs-ripple/

However, not all XRP investors want to put up with this, who see the SEC’s decision to file a lawsuit against Ripple as an illegal action. Several XRP investors have filed a petition against the SEC and its new chairman Elad Roisman at the US District Court of Rhode Island. In a total of 96 pages, the petitioners outline why XRP is not a security under U.S. law.

Petition against the SEC’s action against Ripple Labs
The XRP investors claim that the SEC’s decision does not follow its mission statement to “protect investors, promote fairness and share information about companies…to help investors make informed decisions and invest with confidence.” Rather, former Chairman Jay Clayton has done the opposite:

As chairman of the SEC, it was Jay Clayton’s (Clayton) fiduciary duty to enforce the SEC mission statement. Instead of protecting investors and sharing information to help investors make informed decisions the Respondent knowingly and intentionally caused multi-billion-dollar losses to innocent investors who have purchased, exchanged, received and/or acquired the Digital Asset XRP, including the named Petitioners, and all others similarly situated.

The petition also alleges that the SEC has been inactive for over 7 years. During that time, a resolution could have been reached with executives. However, this did not happen, the petitioners claim, which is why investors are now suffering billions of dollars in “unnecessary” losses. According to the petition, Jay Clayton “acted with improper motives” and caused irreparable harm to Ripple Labs and XRP.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_197207826
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:51 schreef alilami het volgende:
XRP investors take legal action against SEC after lawsuit vs. Ripple
https://www.crypto-news-f(...)r-lawsuit-vs-ripple/

However, not all XRP investors want to put up with this, who see the SEC’s decision to file a lawsuit against Ripple as an illegal action. Several XRP investors have filed a petition against the SEC and its new chairman Elad Roisman at the US District Court of Rhode Island. In a total of 96 pages, the petitioners outline why XRP is not a security under U.S. law.

Petition against the SEC’s action against Ripple Labs
The XRP investors claim that the SEC’s decision does not follow its mission statement to “protect investors, promote fairness and share information about companies…to help investors make informed decisions and invest with confidence.” Rather, former Chairman Jay Clayton has done the opposite:

As chairman of the SEC, it was Jay Clayton’s (Clayton) fiduciary duty to enforce the SEC mission statement. Instead of protecting investors and sharing information to help investors make informed decisions the Respondent knowingly and intentionally caused multi-billion-dollar losses to innocent investors who have purchased, exchanged, received and/or acquired the Digital Asset XRP, including the named Petitioners, and all others similarly situated.

The petition also alleges that the SEC has been inactive for over 7 years. During that time, a resolution could have been reached with executives. However, this did not happen, the petitioners claim, which is why investors are now suffering billions of dollars in “unnecessary” losses. According to the petition, Jay Clayton “acted with improper motives” and caused irreparable harm to Ripple Labs and XRP.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_197222438
Een goeie dag op de ''beurs'' vandaag, alles zit dik in de lift, zélfs XRP :7 .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')