Wat is dit voor een gast joh?!quote:
Klopt, ze behandelen hem als een popster.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:56 schreef kalinhos het volgende:
[ twitter ]
Het mooie aan die hele Jensen-cult is dat dit geen tyfus uitmaakt. Hij kan morgen de Armageddon voorspellen en overmorgen de grote purge en als het allemaal niet uitkomt wachten zijn fans geduldig wat hij voor dinsdag voorspelt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:56 schreef kalinhos het volgende:
[ twitter ]
Het mooie aan die hele Jensen-cult is dat dit geen tyfus uitmaakt. Hij kan morgen de Armageddon voorspellen en overmorgen de grote purge en als het allemaal niet uitkomt wachten zijn fans geduldig wat hij voor dinsdag voorspelt.
Ik kijk inmiddels geen Jinek meer... Er is iets met haar waardoor ik niet meer wil kijken... Geef mij Beau maar!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, ze behandelen hem als een popster.
Zijn alleen nog boomers die kijken. Met de boomers sterven programma’s als Jinek ookquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk inmiddels geen Jinek meer... Er is iets met haar waardoor ik niet meer wil kijken... Geef mij Beau maar!
Duurt nog wel even dusquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:01 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Zijn alleen nog boomers die kijken. Met de boomers sterven programma’s als Jinek ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |