abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 juni 2021 @ 22:58:34 #226
65846 Bocaj
Vámonos!
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:07:30 #227
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_200038869
pi_200047336
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:07 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ongelooflijk droevige kneus is deze man geworden... We gaan niet op vakantie. Nou nou, die man zend wel drie uitzendingen in de week uit, van een uurtje of een half uur.. Man, laat die man eens 8 uur per dag gaan werken, achter de lopende band of zo...

Ik snap ook niet mensen zulke droeftoeters geld geven, opdat ze van twee tot drie uitzendingen in de week kunnen leven. Mensen die wel 8 uur per dag 40 uur in de week werken...
Youtube filmpjes maken doe je maar in de spaarzame vrije tijd die je hebt.
  donderdag 24 juni 2021 @ 20:44:19 #229
65846 Bocaj
Vámonos!
  donderdag 24 juni 2021 @ 20:45:58 #230
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_200047874
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 20:15 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijk droevige kneus is deze man geworden... We gaan niet op vakantie. Nou nou, die man zend wel drie uitzendingen in de week uit, van een uurtje of een half uur.. Man, laat die man eens 8 uur per dag gaan werken, achter de lopende band of zo...

Ik snap ook niet mensen zulke droeftoeters geld geven, opdat ze van twee tot drie uitzendingen in de week kunnen leven. Mensen die wel 8 uur per dag 40 uur in de week werken...
Youtube filmpjes maken doe je maar in de spaarzame vrije tijd die je hebt.
Er zal ook wel wat voorwerk gedaan moeten worden lijkt mij... het is niet alléén filmen...
pi_200048326
Kvind het toch wel prettig die Jensen. Genoeg totale idiote krankzinnige linkse bullshit wordt met droge ogen uitgesproken, het is af en toe wel fijn dat die idioterie dan benoemd wordt.

En die collectieve idioterie met Covid maakt mij ook argwanend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200048487
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:11 schreef ludovico het volgende:
Kvind het toch wel prettig die Jensen. Genoeg totale idiote krankzinnige linkse bullshit wordt met droge ogen uitgesproken, het is af en toe wel fijn dat die idioterie dan benoemd wordt.

En die collectieve idioterie met Covid maakt mij ook argwanend.
Onzin. De meeste dingen die linkse mensen zeggen zijn door feiten ondersteund. Jensen, maar ook Engel en andere zogenaamde profeten, zeggen dingen die gewoon niet kloppen. Weten niet wat statistieken zijn, halen citaten van mensen verkeerd aan etc. Enkel en alleen om hun waar aan de man te brengen. Engel ging ermee naar Spanje, Jensen verkoopt shirts om naar de McDonalds te gaan.

Zouden we met zijn allen die mensen negeren (of mag je dit niet zeggen?) dan zouden ze een uitkering krijgen en zelf aan de slag moeten. Lekker in de bouw gaan werken, kan Jensen wat afvallen. Of weer dansleraar worden wat Engel betreft. Veel deugdzamere beroepen dan het oplichten van de goegemeente door een gezamenlijke vijand te creëren.
pi_200048538
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 20:45 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Er zal ook wel wat voorwerk gedaan moeten worden lijkt mij... het is niet alléén filmen...
Het gaat mij om het feit dat hij schreef "wij gaan niet op vakantie". Die man heeft alle dagen vakantie. En dan even drie dagen 2 uurtjes iets opzoeken en dan filmen.. Het geld stroomt binnen.
Nou weet ik dat er op YT ook genoeg anderen zijn die geld verdienen met niks doen, maar ook die mogen wel optyfen wat mij betreft.
Gewoon 8/24 5/7 werken en daarnaast iets doen op YT. Als bijverdienste.
pi_200048560
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:19 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Onzin. De meeste dingen die linkse mensen zeggen zijn door feiten ondersteund. Jensen, maar ook Engel en andere zogenaamde profeten, zeggen dingen die gewoon niet kloppen. Weten niet wat statistieken zijn, halen citaten van mensen verkeerd aan etc. Enkel en alleen om hun waar aan de man te brengen. Engel ging ermee naar Spanje, Jensen verkoopt shirts om naar de McDonalds te gaan.

Zouden we met zijn allen die mensen negeren (of mag je dit niet zeggen?) dan zouden ze een uitkering krijgen en zelf aan de slag moeten. Lekker in de bouw gaan werken, kan Jensen wat afvallen. Of weer dansleraar worden wat Engel betreft. Veel deugdzamere beroepen dan het oplichten van de goegemeente door een gezamenlijke vijand te creëren.
Wat jij wilt joh, geloof in je shit.

Met veel mensen kan ik toch tot een gemeenschappelijk wereldbeeld komen of de verschillende zienswijzen iig accepteren.

Dat radicale links wat in de media wordt uitgedragen zo nu en dan ligt daar ver vanaf.

Man het is sociaal geaccepteerd om mensen uit te sluiten vanwege geslacht of huidskleur tegenwoordig, positieve discriminatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200048630
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat jij wilt joh, geloof in je shit.
Dat zeggen mensen die ongelijk hebben wel vaker. "geloof waar je in wilt geloven". Maar waarheid heeft met geloof niks te maken. Toen men veronderstelde dat de Aarde plat was was de Aarde rond.
Het moest alleen ontdekt worden, door mensen die feiten daarvoor gebruiken.

quote:
Met veel mensen kan ik toch tot een gemeenschappelijk wereldbeeld komen of de verschillende zienswijzen iig accepteren.
Dat radicale links wat in de media wordt uitgedragen zo nu en dan ligt daar ver vanaf.
Ik zou niet weten wat je dan met radicaal links bedoeld.
De meeste tv programma's gaan tegenwoordig nergens meer over en zijn links noch rechts. De praatprogramma's zijn meestal wel links, maar niet radicaal.
Maar omdat jij reageerde met "collectieve idioterie met covid" zal jij die praatprogramma's wel radicaal links noemen denk ik. Want die praatprogramma's ontkennen covid niet.

quote:
Man het is sociaal geaccepteerd om mensen uit te sluiten vanwege geslacht of huidskleur tegenwoordig, positieve discriminatie.
Hoe kan het uitsluiten van iemand vanwege geslacht of huidskleur nu positieve discriminatie zijn?

"jij bent een ariër, dus jij hoeft niet naar een kamp" is op dit moment het enige wat me te binnen schiet als zijn uitsluiten en tegelijkertijd positieve discriminatie.
pi_200048705
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:28 schreef Berjan3 het volgende:


Hoe kan het uitsluiten van iemand vanwege geslacht of huidskleur nu positieve discriminatie zijn?

"jij bent een ariër, dus jij hoeft niet naar een kamp" is op dit moment het enige wat me te binnen schiet als zijn uitsluiten en tegelijkertijd positieve discriminatie.
Als je dit niet ziet....

Maar als ik een voorbeeld noem ga jij die 180* anders interpreteren dan het is.

Dat is dus het grote probleem, jouw wereldbeeld is dermate anders dat er niet mee te communiceren valt.

Is het je ontgaan dat ze bij de TU Eindhoven bijv geen mannen laten solliciteren voor bepaalde functies?

Als je man bent heb je geen kans.

Moest de rechter tussenkomen om het terug te trekken maar het politieke klimaat wat we nu zien keurt het helemaal goed.

Het NOS gast dat niet aan de tand voelen hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 24 juni 2021 @ 21:33:47 #237
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_200048718
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:21 schreef Berjan3 het volgende:
Nou weet ik dat er op YT ook genoeg anderen zijn die geld verdienen met niks doen, maar ook die mogen wel optyfen wat mij betreft.
Hij zit trouwens niet meer op YT. (Was ook advertentie loos...)
Het kanaal bestaat nog wel, maar is verlaten...
Hij zendt uit via zijn eigen Jensen.nl site.
pi_200048857
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je dit niet ziet....

Maar als ik een voorbeeld noem ga jij die 180* anders interpreteren dan het is.

Dat is dus het grote probleem, jouw wereldbeeld is dermate anders dat er niet mee te communiceren valt.

Is het je ontgaan dat ze bij de TU Eindhoven bijv geen mannen laten solliciteren voor bepaalde functies?

Als je man bent heb je geen kans.

Moest de rechter tussenkomen om het terug te trekken maar het politieke klimaat wat we nu zien keurt het helemaal goed.

Het NOS gast dat niet aan de tand voelen hoor.
Nogmaals, ik zie niet in hoe het uitsluiten van een groep voor positieve discriminatie kan zorgen. Voor die groep dan..

Tevens raad ik je ook aan om niet aldoor op zoek te gana naar wat volgens jou verkeerd gaat of is. Gewoon in de eigen bubbel blijven, lekker genieten van de mooie dingen. In plaats van gaan googlen naar wat jou stoort. Want ik ben het even aan het googlen en het blijkt van 2019 en 2020 te zijn. Ook moet je de reden ervan snappen. Namelijk dat er nu veel meer mannen zijn dan vrouwen. Ze willen dat gelijktrekken of iets meer gelijk maken. Goed streven.

Ik vind mensen die denken "je moet beoordeeld worden naar wat je kan en niet naar je geslacht" zo naief. Alsof het op mannenbolwerken zo is dat ze vrouwen met evenveel kwalificaties even grote kansen bieden. Echt, wees dan niet zo naief.. Het klinkt leuk "we moeten iedereen evenveel kansen geven" maar zonder druk van bovenaf gaat het echt niet lukken.
pi_200048901
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:33 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Hij zit trouwens niet meer op YT. (Was ook advertentie loos...)
Het kanaal bestaat nog wel, maar is verlaten...
Hij zendt uit via zijn eigen Jensen.nl site.
O ja dat klopt. Ik heb zijn site in een hostsbestand staan want ik kan die man niet meer luchten of zien. Vroeger was zijn radioprogramma echt leuk, ik heb wat er op youtube staat allemaal op mijn pc staan. Met Jan Paparazzi, en Frank Evenblij als Bassie, Froger etc.

Dat zou hij weer moeten gaan maken, gewoon radio. Zonder politieke gewauwel, zonder dat "ik ben een ziener en ik ben de enige die gelijk heeft"...
pi_200048934
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:40 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zie niet in hoe het uitsluiten van een groep voor positieve discriminatie kan zorgen. Voor die groep dan..

Tevens raad ik je ook aan om niet aldoor op zoek te gana naar wat volgens jou verkeerd gaat of is. Gewoon in de eigen bubbel blijven, lekker genieten van de mooie dingen. In plaats van gaan googlen naar wat jou stoort. Want ik ben het even aan het googlen en het blijkt van 2019 en 2020 te zijn. Ook moet je de reden ervan snappen. Namelijk dat er nu veel meer mannen zijn dan vrouwen. Ze willen dat gelijktrekken of iets meer gelijk maken. Goed streven.

Ik vind mensen die denken "je moet beoordeeld worden naar wat je kan en niet naar je geslacht" zo naief. Alsof het op mannenbolwerken zo is dat ze vrouwen met evenveel kwalificaties even grote kansen bieden. Echt, wees dan niet zo naief.. Het klinkt leuk "we moeten iedereen evenveel kansen geven" maar zonder druk van bovenaf gaat het echt niet lukken.
Ik heb niet zo een seksistisch beeld over de wereld als jij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200048970
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb niet zo een seksistisch beeld over de wereld als jij.
Dus je ontkent dat er mannenbolwerken zijn die zichzelf in stand willen houden door geen vrouwen toe te laten?

Hoe naief....

Ik heb zelf ook "mannelijk werk" en weet dus heel goed hoe er naar vrouwen gekeken wordt die hetzelfde willen. Heel wat anders dan naar mannen die hetzelfde willen. En ook heel seksistisch ja.
pi_200049012
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:47 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Dus je ontkent dat er mannenbolwerken zijn die zichzelf in stand willen houden door geen vrouwen toe te laten?

Hoe naief....

Ik heb zelf ook "mannelijk werk" en weet dus heel goed hoe er naar vrouwen gekeken wordt die hetzelfde willen. Heel wat anders dan naar mannen die hetzelfde willen. En ook heel seksistisch ja.
Ook weer zo een opmerking.

Ik vind jou niet lief, dus ik ben Hitler.

Hou op man, de wereld is niet zo zwart wit.

Natuurlijk gebeurt er shit die niet mag. Wetten worden non stop overtreden. Dat maakt het nog niet de dominante groep danwel iets wat significant is op maatschappelijk niveau.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200049029
En natuurlijk zijn mannen onder elkaar anders. Niks mis mee. Geeft kleur.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200049109
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ook weer zo een opmerking.

Ik vind jou niet lief, dus ik ben Hitler.

Hou op man, de wereld is niet zo zwart wit.

Natuurlijk gebeurt er shit die niet mag. Wetten worden non stop overtreden. Dat maakt het nog niet de dominante groep danwel iets wat significant is op maatschappelijk niveau.
Ik heb geen idee waar je het over hebt? Ik geef alleen aan dat er mannenbolwerken zijn waar vrouwen zonder druk van bovenaf geen kans maken. Hoe gekwalificeerd ze ook zijn. En dat het best te begrijpen is dat men dit door sollicitaties voor vrouwen open te stellen en pas na 6 maanden voor mannen wil aanpakken. Pas als vrouwen meer te zeggen hebben zul je zien dat vrouwen gelijke kansen krijgen bij een sollicitatie. Lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen.
Dus meteen gaan klagen bij meldpunt discriminatie is typisch dom.

Als er 10 mannen zijn die een sollicitatie moeten beoordelen zullen die veel meer geneigd zijn om een man aan te nemen. Een vrouw erbij maakt ze ongemakkelijk. Maar als van de tien mensen er drie vrouw zijn heb je al meer evenwicht, en als er 5 vrouw zijn dan al helemaal. En dan vermoed ik dat de beste inderdaad gekozen word.

Plus ik zeg dat dit al van 2019 en 2020 is. Dus om je hier anno 2021 druk om te maken? Ga liever genieten van de leuke dingen anno 2021. Dat je gevaccineerd bent tegen het killer virus bijvoorbeeld.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 02:32:34 #245
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200067021
Toen hij dat verhaal begon over 5-jarigen helemaal loco waren geworden door corona was ik wel klaar.
pi_200067884
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:57 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je het over hebt? Ik geef alleen aan dat er mannenbolwerken zijn waar vrouwen zonder druk van bovenaf geen kans maken. Hoe gekwalificeerd ze ook zijn. En dat het best te begrijpen is dat men dit door sollicitaties voor vrouwen open te stellen en pas na 6 maanden voor mannen wil aanpakken. Pas als vrouwen meer te zeggen hebben zul je zien dat vrouwen gelijke kansen krijgen bij een sollicitatie. Lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen.
Dus meteen gaan klagen bij meldpunt discriminatie is typisch dom.

Als er 10 mannen zijn die een sollicitatie moeten beoordelen zullen die veel meer geneigd zijn om een man aan te nemen. Een vrouw erbij maakt ze ongemakkelijk. Maar als van de tien mensen er drie vrouw zijn heb je al meer evenwicht, en als er 5 vrouw zijn dan al helemaal. En dan vermoed ik dat de beste inderdaad gekozen word.

Plus ik zeg dat dit al van 2019 en 2020 is. Dus om je hier anno 2021 druk om te maken? Ga liever genieten van de leuke dingen anno 2021. Dat je gevaccineerd bent tegen het killer virus bijvoorbeeld.
Je weet dat dit je eigen aannames zijn die je hier deponeert.

Misschien is er zelfs op grote schaal een significante correlatie.

Neemt nog niet weg dat je niet kan zeggen dat het zo feitelijk gebeurt in iedere situatie en weet ik veel wat. De meeste mensen zijn gewoon geen seksist. De wereld is niet zo seksistisch als dat jij hem ziet. Dat is mijn opvatting.

En ik word dat zielige slachtofferrol gedoe helemaal zat als het niet op feiten wordt gebaseerd. Dan heb je gemiddeld gezien een beetje weerstand, misschien, maar veel toko's nu geven gewoon een voordeeltje aan de minderheid, en dan boven de gemiddeldes die je kan observeren in de samenleving, netto gewoon buiten verwachting veel witte mannen worden dus gewoon beleidsmatig uitgesloten.

Allemaal prima hoor maar de hele deugmachine wordt veel te extreem ingekleurd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200069444
quote:
Met zo'n shirt zou ik nooit durven lopen.
Iemand hier die er 1 heeft? Wat zijn de reacties op straat?
pi_200071530
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 08:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je weet dat dit je eigen aannames zijn die je hier deponeert.

Misschien is er zelfs op grote schaal een significante correlatie.
Hier moet ik wel om lachen. Een groot mens zei ooit eens (volgens de boeken): Mens, ziet u wel de splinter in het oog van de ander, maar niet de plaat voor eigen kop?

Een ander groot mens zei ooit "wat je zegt ben jezelf!".

Met andere woorden, jouw mening is ook gebaseerd op aannames. Namelijk dat mensen geen seksisten zijn.
Nou zeg ik niet dat mensen seksisten zijn, maar ze DOEN wel seksistisch. Onderbewust.
Vriendjespolitiek etc...

quote:
Neemt nog niet weg dat je niet kan zeggen dat het zo feitelijk gebeurt in iedere situatie en weet ik veel wat. De meeste mensen zijn gewoon geen seksist. De wereld is niet zo seksistisch als dat jij hem ziet. Dat is mijn opvatting.
Precies, jouw opvatting. Beetje de naieve opvatting. En dat is niet mijn mening, dat is gewoon zo.

quote:
En ik word dat zielige slachtofferrol gedoe helemaal zat als het niet op feiten wordt gebaseerd. Dan heb je gemiddeld gezien een beetje weerstand, misschien, maar veel toko's nu geven gewoon een voordeeltje aan de minderheid, en dan boven de gemiddeldes die je kan observeren in de samenleving, netto gewoon buiten verwachting veel witte mannen worden dus gewoon beleidsmatig uitgesloten.
Onzin zeg... Ze geven nu gewoon vrouwen wat meer voordeel. Wat jij doet is pas slachtofferrol. Voor het eerst in de geschiedenis krijgen vrouwen voordeel ten opzichte van mannen. Nou nou.
Dit om de vrouwen meer aan het werk te krijgen en meer bovenaan de ladder te krijgen. Nou nou. Ik zou zeggen: Kruip in een foetushouding en kom voorlopig je bed niet meer uit.

quote:
Allemaal prima hoor maar de hele deugmachine wordt veel te extreem ingekleurd.
Waarom weer de term "deugen/deugmachine"? Ik kom dit serieus veel tegen bij witte mannen die zich buitengesloten voelen..

Gelijkheid is prima, zelfs mensen die niet willen deugen zouden dit moeten erkennen.
pi_200078198
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 13:37 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Hier moet ik wel om lachen. Een groot mens zei ooit eens (volgens de boeken): Mens, ziet u wel de splinter in het oog van de ander, maar niet de plaat voor eigen kop?

Een ander groot mens zei ooit "wat je zegt ben jezelf!".

Met andere woorden, jouw mening is ook gebaseerd op aannames. Namelijk dat mensen geen seksisten zijn.
Nou zeg ik niet dat mensen seksisten zijn, maar ze DOEN wel seksistisch. Onderbewust.
Vriendjespolitiek etc...
[..]

Precies, jouw opvatting. Beetje de naieve opvatting. En dat is niet mijn mening, dat is gewoon zo.
[..]

Onzin zeg... Ze geven nu gewoon vrouwen wat meer voordeel. Wat jij doet is pas slachtofferrol. Voor het eerst in de geschiedenis krijgen vrouwen voordeel ten opzichte van mannen. Nou nou.
Dit om de vrouwen meer aan het werk te krijgen en meer bovenaan de ladder te krijgen. Nou nou. Ik zou zeggen: Kruip in een foetushouding en kom voorlopig je bed niet meer uit.
[..]

Waarom weer de term "deugen/deugmachine"? Ik kom dit serieus veel tegen bij witte mannen die zich buitengesloten voelen..

Gelijkheid is prima, zelfs mensen die niet willen deugen zouden dit moeten erkennen.
De term deugen gaat gewoon over hypoctiet links gedachtegoed.

Racisme met racisme bestrijden, seksisme met seksisme bestrijden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200078303
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

De term deugen gaat gewoon over hypoctiet links gedachtegoed.
Daar ga je al de fout in. Mensen gelijke rechten geven is niet iets voor rechts of links. Ieder mens die a politiek is zal anderen gelijke rechten gunnen..

quote:
Racisme met racisme bestrijden, seksisme met seksisme bestrijden.
Dat eerste snap ik niet. Wanneer wordt racisme bestreden door zelf racist te zijn?

En dat tweede, ik heb het al tig keer uitgelegd. Misschien moet jij eens uit je slachtofferbubbel komen. Vrouwen hebben nu mindere hoge posities dan mannen. Dus denken "het komt wel goed" of "de best gekwalificeerde moet de baan krijgen" is zo naief...
Gisteren hoorde ik ook Derksen weer, wat heeft die man vaak toch een naieve kijk op de Wereld. "het is niet goed dat ze vrouwen voortrekken, voor mij moet de best gekwalificeerde de baan krijgen". Alsof de mensen in de top A)weten wie het best gekwalificeerd is en B) geen mannen zijn die andere mannen (in hun netwerk) de ideale baantjes doorschuiven. Geen man die in de top zit, zit er feitelijk op te wachten dat vrouwen hun baantjes inpikken...

Dus moet dit van bovenaf gebeuren. Voor even. Pas als de verhouding 40/60 is in het voordeel van mannen dan kan je weer kijken "naar wie het best gekwalificeerd is"...En die verhouding moet dus door wetten en door regelgeving gebeuren, anders gebeurt het nooit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')