SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Wel nice een vet mooie boxspring nog met nieuw matras (hun hadden liever een andere dus deze stond nieuw ergens in de opslag) gewoon voor niks van een FOK!ker.
Dat riep ik toen ook steeds en toen kreeg ik dit aangeboden.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nice.
ik moet ook eens een nieuw bed
Niet alleen dat hoorquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig ben naar de mensen die zon inrichting hebben?
Je had het zelf laatst ook over je blauwe taxi's in de straat :pquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoorlaatst was je ook al bezig over wanneer je sirenes hoort enzo.. En zo kan ik me nog wel wat posts herinneren.
Is je vriend ook dik dan?quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Alleen mijn volgende bed gaat wel groter worden. Merk dat 140x200 toch beetje krap is met 2 mensen soms.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ik werd vanmorgen ook diagonaal wakker.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:46 schreef Amarantha het volgende:
Slanke mensen kunnen ook veel ruimte in beslag nemen.
Maar je kunt je nieuwe paleisje toch wel een beetje eclectisch inrichten? Kleurige behangetjes, bonte meubels, opvallende accessoires?quote:
Sommige opvallende accessoires kun je beter in het nachtkastje laten liggen als je een rondleiding door je nieuwe huis geeft.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je kunt je nieuwe paleisje toch wel een beetje eclectisch inrichten? Kleurige behangetjes, bonte meubels, opvallende accessoires?
Scheer je dan ook eensquote:
Heb je hier ervaring mee?quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige opvallende accessoires kun je beter in het nachtkastje laten liggen als je een rondleiding door je nieuwe huis geeft.
Mwah, van sommige moet je al weten wat het zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige opvallende accessoires kun je beter in het nachtkastje laten liggen als je een rondleiding door je nieuwe huis geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |