abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 december 2020 @ 20:38:22 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196554287
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 19:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik snap wel waarom je steeds met fake news aan komt zetten en echt niet snapt dat je extreem gezien wordt.

Maar MSM is partijdig en onbetrouwbaar
[ afbeelding ]
Als alles wat ik zeg bij jou als extreem word gezien dan ben je gewoon niet zoveel gewend en daar voel ik me niet verantwoordelijk voor , sterker nog ik vind dat je zelf 100% verantwoordelijk bent om op de hoogte te zijn van wat er op de wereld gebeurd , ook wat de onderwerpen in bnw betreft .

Maar dan kijk jij toch nog lekker msm , dat is jouw keuze . Veel plezier ermee ^O^

[ Bericht 7% gewijzigd door Summers op 04-12-2020 20:44:03 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 4 december 2020 @ 21:01:13 #27
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196554846
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Als alles wat ik zeg bij jou als extreem word gezien dan ben je gewoon niet zoveel gewend en daar voel ik me niet verantwoordelijk voor , sterker nog ik vind dat je zelf 100% verantwoordelijk bent om op de hoogte te zijn van wat er op de wereld gebeurd , ook wat de onderwerpen in bnw betreft .

Maar dan kijk jij toch nog lekker msm , dat is jouw keuze . Veel plezier ermee ^O^

Het gaat er niet om wat ik kijk. Het gaat puur om jouw eigen comments. JIJ liep zo te mekkeren over de media (en noemde het zelf MSM), het zou onbetrouwbaar zijn, partijdig en het zou een agenda hanteren. Dat is prima als dat jouw mening is, maar vervolgens kom JIJZELF met de meest partijdige, onbetrouwbare bronnen aan die duidelijk een agenda hanteren. Dan kan er geen andere conclusie getrokken worden dan dat je uit je reet praat.

Jij ziet niet in hoe je allerlei argumenten gebruikt die je eigen argumenten tegen spreken, en dan media gebruikt om je talking points vandaan te halen.

Zou je overigens nog eens kunnen laten zien, welk bewijs het Trump Team heeft overgedragen aan de rechter?

Ik vraag me altijd af wat ik nu aan het lezen ben, of het nu 'MSM' is of niet. Maar als er zoveel mensen niet meer naar de Main Stream Media zouden kijken en in plaats daarvan naar jouw bronnen, dan kijk jij dus Main Stream Media.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 4 december 2020 @ 21:22:22 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196555305
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 21:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat ik kijk. Het gaat puur om jouw eigen comments. JIJ liep zo te mekkeren over de media (en noemde het zelf MSM), het zou onbetrouwbaar zijn, partijdig en het zou een agenda hanteren. Dat is prima als dat jouw mening is, maar vervolgens kom JIJZELF met de meest partijdige, onbetrouwbare bronnen aan die duidelijk een agenda hanteren. Dan kan er geen andere conclusie getrokken worden dan dat je uit je reet praat.

Jij ziet niet in hoe je allerlei argumenten gebruikt die je eigen argumenten tegen spreken, en dan media gebruikt om je talking points vandaan te halen.

Zou je overigens nog eens kunnen laten zien, welk bewijs het Trump Team heeft overgedragen aan de rechter?

Ik vraag me altijd af wat ik nu aan het lezen ben, of het nu 'MSM' is of niet. Maar als er zoveel mensen niet meer naar de Main Stream Media zouden kijken en in plaats daarvan naar jouw bronnen, dan kijk jij dus Main Stream Media.

Doet me denken aan een uitspraak van een kennis van me, ik luister alleen naar onbekende bandjes.. je zou deze moeten luisteren.
Zodra het balletje rolt en meer mensen luisteren naar die band is het geen onbekend bandje meer maar word die populair.
Wat doe je dan haak je dan van het bandje af omdat die ineens populair word???

Nja de berichtgeving die we wel kregen via de non-msm die mevrouw had gepost..
Tja.. gelooft ze het zelf nog wel..

Stel als Trump en aanhang maar door blijft geven dat ze hebben gewonnen En straks zit Biden in het witte huis.. hoe dan verder?
Gaat men dan verkondigen dat hij onrechtmatig daar zit?
Maar dat komt dan weer in tegenspraak met dat het juist door rechters is bepaald.

Of ga je gillen not my president, zoals 4 jaar geleden..
Nja helaas je bent inwoner van de VS, en ja hij is president.. of verkassen of accepteren.

Het is allemaal zo.. ja wat moet je er mee?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 4 december 2020 @ 21:32:35 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196555514
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 21:22 schreef theguyver het volgende:
Stel als Trump en aanhang maar door blijft geven dat ze hebben gewonnen En straks zit Biden in het witte huis.. hoe dan verder?
Gaat men dan verkondigen dat hij onrechtmatig daar zit?
Maar dat komt dan weer in tegenspraak met dat het juist door rechters is bepaald.
Het is allemaal zo.. ja wat moet je er mee?
Deep state. 'Zie je wel'? Je gelooft toch niet dat men gaat toegeven? De massa is dom (stelletje schapen), maar zou ook massaal op Trump stemmen, want lindslide meerderheid...

Het maakt allemaal op geen enkele manier sense. Ik vind het al heel wat dat ik in dit topic niet constant leest dat 'het volk' heeft gesproken. Dat is ook altijd zo'n mooie. Het volk wil dit of dat, en de domme massa (blijkbaar niet onderdeel van het volk) trapt in MSM, scholen, de overheid en zijn allemaal medeplichtig aan buitenlanders. En als je eerlijk bent klopt dat laatste wel. Buitenlanders moet je niet onderschatten. Over de hele wereld krioelt het ervan.

En naar minderheden moet je niet willen luisteren en de massa laat zich beetnemen door MSM. Als de massa zich massaal laat beetnemen door de MSM (als de minderheid het zou kijken is het geen Main Stream Media meer), ben je dus zelf onderdeel van de minderheid en zouden we niet naar je moeten luisteren. Ik vermaak mij altijd daardoor prima op Fok, men spreekt zichzelf constant tegen, maar eigenlijk bedoelen ze dat ze het liefst zien dat iedereen zo denkt als hijzelf.. Ik zal mij er vast ook wel eens schuldig aan hebben gemaakt en zou ik vaak wat netter willen blijven dan dat ik soms reageer.

[ Bericht 17% gewijzigd door Vis1980 op 04-12-2020 21:38:47 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 4 december 2020 @ 21:47:00 #30
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196555823
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 17:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Ok dan heb je gewoon gelijk ( en weten we meteen hoe je Giuliani over de zeik krijgt :D )
Dat zeker ja :) Hij was flink triggered.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196569031
Deze man weet.
  zaterdag 5 december 2020 @ 23:06:05 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196572709
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 19:27 schreef weetjewel5 het volgende:
Deze man weet.
Oh het is gods wil??
Niet het volk!
BTW, mocht hij zijn wens vervuld hebben, en Trump word op een of andere staatsgreep achtige manier, alsnog president of keizer whatever, mag hij wel uitkijken dat hij niet het land uit getyft word.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 5 december 2020 @ 23:19:07 #33
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196572885
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 zondag 6 december 2020 @ 00:33:51 #34
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196574061
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 december 2020 @ 00:38:00 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196574098
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je Messias in Georgia.
Het volk heeft hem gekozen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 zondag 6 december 2020 @ 00:39:24 #36
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196574118
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 00:38 schreef Summers het volgende:

[..]

[..]

Het volk heeft hem gekozen .
Nee, het volk heeft zowel qua electorale als populaire verkiezing overweldigend gekozen voor Biden.

Dat jij dat in die alternatieve gevoelswereld die je 'werkelijkheid' noemt niet wil bevatten, toont slechts aan dat je werkelijk alleen maar bezig bent met je eigen 'waarheden'

Trump is GONE. Deal with it.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 december 2020 @ 00:46:19 #37
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196574184
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, het volk heeft zowel qua electorale als populaire verkiezing overweldigend gekozen voor Biden.

Dat jij dat in die alternatieve gevoelswereld die je 'werkelijkheid' noemt niet wil bevatten, toont slechts aan dat je werkelijk alleen maar bezig bent met je eigen 'waarheden'

Trump is GONE. Deal with it.
Hij is helemaal niet gone , op dit moment is hij nog steeds de enige rechtmatige president van Amerika :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 zondag 6 december 2020 @ 00:51:02 #38
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196574225
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 00:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Hij is helemaal niet gone , op dit moment is hij nog steeds de enige rechtmatige president van Amerika :W
En de enige reden waarom jij hem veren in de reet blijft stoppen is omdat dat moet van de alternatieve media die jij volgt; Trump als redder en verlosser, de grote moeras-drooglegger... Terwijl je geen enkel verstand van Amerikaanse geschiedenis of politiek hebt, geen idee waar Republikeinen en Democraten voor staan en hebben gestaan, de geopolitieke indeling van de V.S. of de legio redenen waarom Trump totaal incapabel is als president.

Je volgt gewoon blind je websites, en gewoon lekker 180 graden gekeerd zijn tegen alles wat 'MSM' is.

Ze kunnen jou nog wijsmaken dat de Republikeinse miltimiljonair Trump, die de grote bedrijven en allerrijksten enorme belastingvoordelen heeft toebedeeld terwijl de midden- en onderklasse wegteren in ellende, daadwerkelijk een man van het volk is.

Kap gewoon met dat kinderachtig gedoe en stap in de realiteit. De echte. Of lees je voor een keer eens fatsoenlijk in de materie in aleer je weer het forum overspoelt met slecht doordachte memes en nog slechter doordachte eigen bijdragen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 6 december 2020 @ 00:52:24 #39
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196574236
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Als alles wat ik zeg bij jou als extreem word gezien dan ben je gewoon niet zoveel gewend en daar voel ik me niet verantwoordelijk voor , sterker nog ik vind dat je zelf 100% verantwoordelijk bent om op de hoogte te zijn van wat er op de wereld gebeurd , ook wat de onderwerpen in bnw betreft .

Maar dan kijk jij toch nog lekker msm , dat is jouw keuze . Veel plezier ermee ^O^

:')

Moeten we dat als jou gaan doen, met websites die zeggen dat Paul McCartney in 1968 door een dubbelganger is vervangen en de piramides door reuzen zijn gebouwd?

:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 december 2020 @ 00:59:27 #40
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196574295
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En de enige reden waarom jij hem veren in de reet blijft stoppen is omdat dat moet van de alternatieve media die jij volgt; Trump als redder en verlosser, de grote moeras-drooglegger... Terwijl je geen enkel verstand van Amerikaanse geschiedenis of politiek hebt, geen idee waar Republikeinen en Democraten voor staan en hebben gestaan, de geopolitieke indeling van de V.S. of de legio redenen waarom Trump totaal incapabel is als president.

Je volgt gewoon blind je websites, en gewoon lekker 180 graden gekeerd zijn tegen alles wat 'MSM' is.

Ze kunnen jou nog wijsmaken dat de Republikeinse miltimiljonair Trump, die de grote bedrijven en allerrijksten enorme belastingvoordelen heeft toebedeeld terwijl de midden- en onderklasse wegteren in ellende, daadwerkelijk een man van het volk is.

Kap gewoon met dat kinderachtig gedoe en stap in de realiteit. De echte. Of lees je voor een keer eens fatsoenlijk in de materie in aleer je weer het forum overspoelt met slecht doordachte memes en nog slechter doordachte eigen bijdragen.
Wat een fantasie _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196574368
quote:
Heb je nou al gedoneerd? Ze zijn wanhopig!

twitter


Don't let him down! :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 6 december 2020 @ 01:39:36 #42
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196574600
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 00:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Het volk heeft hem gekozen .
Had, bedoel je waarschijnlijk. Trump's termijn zit er met een paar weken definitief op.
pi_196574614
twitter


Erg overtuigend hoor! _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 6 december 2020 @ 01:59:01 #44
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196574679
quote:
9s.gif Op zondag 6 december 2020 01:39 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Had, bedoel je waarschijnlijk. Trump's termijn zit er met een paar weken definitief op.
Alleen als je gelooft dat cnn of msm de autoriteit heeft om een president uit te roepen , dat hebben ze niet dus ik wacht wel op de juiste autoriteiten aangezien alles nog kan veranderen . Fokkers horen in ieder geval niet bij die autoriteiten . Jij persoonlijk gelooft dat biden heeft gewonnen en dat moet je zelf weten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 6 december 2020 @ 02:03:14 #45
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196574692
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 01:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Alleen als je gelooft dat cnn of msm de autoriteit heeft om een president uit te roepen ,
Wat heeft de media daar precies mee te maken? Je kunt de uitslagen gewoon online inzien. En daaruit blijkt dat Biden met een ruime meerderheid heeft gewonnen.

quote:
dat hebben ze niet dus ik wacht wel op de juiste autoriteiten aangezien alles nog kan veranderen
Met de huidige score wat rechtszaken betreft gok ik van niet.

quote:
Fokkers horen in ieder geval niet bij die autoriteiten .
Dus we kunnen eenvoudig vaststellen dat Biden heeft gewonnen. We kunnen ook vrij eenvoudig vaststellen dat de rechtszaken die nu gevoerd zijn vrijwel allemaal aangeven dat fraude een ongefundeerde verdachtmaking betreft.

Waar heb je dan precies nog een autoriteit voor nodig?
  zondag 6 december 2020 @ 02:04:13 #46
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196574695
quote:
9s.gif Op zondag 6 december 2020 02:03 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Wat heeft de media daar precies mee te maken? Je kunt de uitslagen gewoon online inzien. En daaruit blijkt dat Biden met een ruime meerderheid heeft gewonnen.
[..]

Met de huidige score wat rechtszaken betreft gok ik van niet.
[..]

Dus we kunnen eenvoudig vaststellen dat Biden heeft gewonnen. We kunnen ook vrij eenvoudig vaststellen dat de rechtszaken die nu gevoerd zijn vrijwel allemaal aangeven dat fraude een ongefundeerde verdachtmaking betreft.

Waar heb je dan precies nog een autoriteit voor nodig?

Niks " we " jij .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 6 december 2020 @ 02:08:23 #47
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196574709
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 02:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Niks " we " jij .
Jij kunt de uitslag zien, ik kan de uitslag zien. En dan zien we allebei dat Biden 306 kiesmannen heeft, Trump 232.
  zondag 6 december 2020 @ 02:20:01 #48
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196574744
quote:
9s.gif Op zondag 6 december 2020 02:08 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Jij kunt de uitslag zien, ik kan de uitslag zien. En dan zien we allebei dat Biden 306 kiesmannen heeft, Trump 232.
En toch is het nog geen officiele win en kan verkiezingsfraude nog steeds aangetoond worden en volgens Sydney powell is de uitslag meer deze kant uit . Afwachten dus .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 6 december 2020 @ 02:21:50 #49
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196574750
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 6 december 2020 @ 02:23:05 #50
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196574754
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 02:20 schreef Summers het volgende:

[..]

En toch is het nog geen officiele win en kan verkiezingsfraude nog steeds aangetoond worden en volgens Sydney powell is de uitslag meer deze kant uit . Afwachten dus .

[ afbeelding ]
Wat is er niet officieel aan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')