abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:07:53 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196563259
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Straks komt de beker daar nog bij.
Ja die maximaal drie wedstrijden gaan echt het verschil maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196563289
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tja, Krabby is gewoon een journalist, die checkt en hoort wat dingen, en schrijft er dan een veel te lang verhaal over. Ik vind dat Dickie daar gewoon boven moet staan, maar daar is hij de persoon niet voor. Als club kan je niet controleren wat de pers schrijft, dus tja.

Misschien was Kuyt wel het lek van Krabby, die dacht natuurlijk een bommetje te plaatsen, Advocaat nu al te laten vertrekken, vervolgens was Slot nog niet vrij geweest, en moest er wel iemand in stappen en wie anders dan de grote redder Dirk Kuyt?

Volgens mij ben ik iets op het spoor.
De fout ligt natuurlijk niet bij Krabbendam :D :')
Als je al niet verder wil met Advocaat ga dan eerst met hem praten, en zelfs als je dat gedaan hebt hou die gesprekken lekker intern. Je weet hoe gevoelig hij is net dat soort dingen. Kan je natuurlijk ook van zeggen zijn probleem maar echt relaxt is het niet.
blablablabla
pi_196563325
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja die maximaal drie wedstrijden gaan echt het verschil maken.
Zou je denken hè, maar op het moment lijkt elke wedstrijd er een teveel. Fitheid is ver te zoeken bij veel spelers. Ook amper fatsoenlijke wisselmogelijkheden natuurlijk.
blablablabla
pi_196563439
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat de jeugdopleiding en scouting op de schop wordt genomen en nu dus de keuze op Slot valt maakt allemaal niet uit. Het was in het verleden kut en zo zal het altijd blijven!

Elanlogics
We hadden de beste jeugdopleiding. De echt grote talenten kiezen allang niet meer voor Feyenoord. Als je dit seizoen ook weer ziet is het toch bedroevend gesteld.
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:20:08 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196563496
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:16 schreef Elan het volgende:

[..]

We hadden de beste jeugdopleiding. De echt grote talenten kiezen allang niet meer voor Feyenoord. Als je dit seizoen ook weer ziet is het toch bedroevend gesteld.
Milambo en Kleijn hadden de clubs voor het uitkiezen, in binnen- en buitenland

Die hele award voor beste jeugdopleiding moet je imo ook niet serieus nemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196563515
Wel mooi, dat enorme positivisme óf dat enorme negativisme in dit topic, een tussenweg is er niet :D
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:33:25 #257
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196563661
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:15 schreef Kriegel het volgende:

[..]


[..]

... :')
Idd erg overdreven van AZ. Provincieclubje he.
pi_196563751
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Milambo en Kleijn hadden de clubs voor het uitkiezen, in binnen- en buitenland

Die hele award voor beste jeugdopleiding moet je imo ook niet serieus nemen.
Splinter de Mooij en Noah Lewis hadden dat ook, wanneer gaan we die een keer in het eerste terug zien? :)

Die hele award buiten beschouwing gelaten is de doorstroming zeer matig. En wat wel doorstroomt schittert vooralsnog toch vooral in middelmatigheid.
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:41:32 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196563810
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Splinter de Mooij en Noah Lewis hadden dat ook, wanneer gaan we die een keer in het eerste terug zien? :)

Die hele award buiten beschouwing gelaten is de doorstroming zeer matig. En wat wel doorstroomt schittert vooralsnog toch vooral in middelmatigheid.
Dus dan moet je het maar zo laten en er niks aan doen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:47:39 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196563925
Wat dat betreft ook hier weer uitstekend werk van Arnesen. Meteen aan de slag gegaan met de scouting en jeugdopleiding en durft ook zo’n Slot met resultaat te benaderen. Waarschijnlijk was Van Geel gewoon bij Fraser en Dirruk uitgekomen en dan was het volgens de Elans van de wereld ook niet goed geweest
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196563976
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus dan moet je het maar zo laten en er niks aan doen?
Natuurlijk niet maar je begint normaal gesproken met het aanstellen van een algemeen directeur en gaat van daaruit een fundament opbouwen.

Nu gaan we de scouting weer aanpakken, terwijl net Bozenik voor (ons) veel geld is gekocht op basis van scouting rapporten van mensen die dan niet voldoen, of hoe moet ik dat zien? :D .
Advocaat moest en zou blijven en kreeg wel op de valreep twee spelers cadeau terwijl er amper geld is. Maar uiteindelijk gaat we niet verder met Advocaat want het moet anders. Jeugd moet ook weer anders ingericht. Hoeveel decennia moeten we die shit inmiddels al niet aanhoren dat het allemaal weer anders moet/gaat worden, zonder dat het wezenlijk beter gaat of er echt stappen worden gezet?

Probleem daarbij is dat je concurrenten die stappen ook nog eens wel maken, waardoor je alleen maar verder achterop komt.

Enige redding zouden onze Amerikaanse vrienden kunnen zijn, daar hoop ik dan maar op :)
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:52:56 #262
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196564008
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
Wat dat betreft ook hier weer uitstekend werk van Arnesen. Meteen aan de slag gegaan met de scouting en jeugdopleiding en durft ook zo’n Slot met resultaat te benaderen. Waarschijnlijk was Van Geel gewoon bij Fraser en Dirruk uitgekomen en dan was het volgens de Elans van de wereld ook niet goed geweest
Vind vooral het gejank en boze gedrag in het AZ topic vermakelijk. Die denken echt dat ze een topclub zijn.
pi_196564012
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
Wat dat betreft ook hier weer uitstekend werk van Arnesen. Meteen aan de slag gegaan met de scouting en jeugdopleiding en durft ook zo’n Slot met resultaat te benaderen. Waarschijnlijk was Van Geel gewoon bij Fraser en Dirruk uitgekomen en dan was het volgens de Elans van de wereld ook niet goed geweest
Met Yellow aan het stuur was het een dag na het nieuws van Advocaat al #ANNOUNCEDIRK

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 05-12-2020 13:53:27 ]
pi_196564016
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Natuurlijk niet maar je begint normaal gesproken met het aanstellen van een algemeen directeur en gaat van daaruit een fundament opbouwen.

Nu gaan we de scouting weer aanpakken, terwijl net Bozenik voor (ons) veel geld is gekocht op basis van scouting rapporten van mensen die dan niet voldoen, of hoe moet ik dat zien? :D .
Advocaat moest en zou blijven en kreeg wel op de valreep twee spelers cadeau terwijl er amper geld is. Maar uiteindelijk gaat we niet verder met Advocaat want het moet anders. Jeugd moet ook weer anders ingericht. Hoeveel decennia moeten we die shit inmiddels al niet aanhoren dat het allemaal weer anders moet/gaat worden, zonder dat het wezenlijk beter gaat of er echt stappen worden gezet?
Wat had je verwacht? Dat Arnesen in de zomer de boel na een half jaar al op regel had en we dit jaar een fantastisch jaar zouden hebben?
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:53:22 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196564017
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Natuurlijk niet maar je begint normaal gesproken met het aanstellen van een algemeen directeur en gaat van daaruit een fundament opbouwen.

Ik vind de technisch directeur eigenlijk een stuk belangrijker bij een voetbalclub.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196564049
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
Wat dat betreft ook hier weer uitstekend werk van Arnesen. Meteen aan de slag gegaan met de scouting en jeugdopleiding en durft ook zo’n Slot met resultaat te benaderen. Waarschijnlijk was Van Geel gewoon bij Fraser en Dirruk uitgekomen en dan was het volgens de Elans van de wereld ook niet goed geweest
Onder Van Geel stond er anders een beter elftal dan nu. En de trainer die hij aanstelde maakte ons kampioen. Bovendien heeft hij ons financieel en sportief aardig uit de stront getrokken, dacht ik zo.
blablablabla
  zaterdag 5 december 2020 @ 13:55:52 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196564073
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Onder Van Geel stond er anders een beter elftal dan nu. En de trainer die hij aanstelde maakte ons kampioen. Bovendien heeft hij ons financieel en sportief aardig uit de stront getrokken, dacht ik zo.
Ah je bent een Van Geel fan. Dat verklaart een hoop.

Dan is deze discussie eigenlijk ook compleet overbodig :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196564119
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Onder Van Geel stond er anders een beter elftal dan nu. En de trainer die hij aanstelde maakte ons kampioen. Bovendien heeft hij ons financieel en sportief aardig uit de stront getrokken, dacht ik zo.
lol
pi_196564140
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Onder Van Geel stond er anders een beter elftal dan nu. En de trainer die hij aanstelde maakte ons kampioen. Bovendien heeft hij ons financieel en sportief aardig uit de stront getrokken, dacht ik zo.
Gio als opvolger van Rutten was zonder Van Geel ook wel gebeurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 05-12-2020 14:00:17 ]
pi_196564164
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Ah je bent een Van Geel fan. Dat verklaart een hoop.

Dan is deze discussie eigenlijk ook compleet overbodig :D
Ik benoem slechts feiten heeft niks met fan van iemand zijn te maken. Het is hartstikke fijn dat jij schijnbaar een grenzeloos vertrouwen in Arnesen hebt en elke scheet die hij laat in een gouden lijstje posteert, maar wat Van Geel bij deze club heeft gepresteerd gaat hem niet lukken.
blablablabla
pi_196564193
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:59 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Gio als opvolger van Rutten was zonder Van Geel ook wel gebeurd.
Dat weet je helemaal niet. Volgens mij gingen er ook behoorlijk wat geluiden op voor V Gastel destijds.
blablablabla
pi_196564220
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik benoem slechts feiten heeft niks met fan van iemand zijn te maken. Het is hartstikke fijn dat jij schijnbaar een grenzeloos vertrouwen in Arnesen hebt en elke scheet die hij laat in een gouden lijstje posteert, maar wat Van Geel bij deze club heeft gepresteerd gaat hem niet lukken.
Van Geel heeft meer kapot gemaakt dan opgebouwd.
pi_196564229
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:01 schreef Elan het volgende:

[..]

maar wat Van Geel bij deze club heeft gepresteerd gaat hem niet lukken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet.
  zaterdag 5 december 2020 @ 14:07:37 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196564255
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:05 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Van Geel heeft meer kapot gemaakt dan opgebouwd.
Van Geel is een aardige puinruimer maar toen hij eenmaal wat budget had ging het finaal mis natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196564263
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet. Volgens mij gingen er ook behoorlijk wat geluiden op voor V Gastel destijds.
Mijn punt was meer dat de lijnen naar zowel Gio als V Gastel als opvolger van Rutten zo ontzettend kort waren dat iedere TD deze stap wel had kunnen bedenken. Zo vergezocht was Gio ook weer niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')