Dat zegt dan over Hammi dat hij weinig tegenstand heeft gehad van Bottas.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:37 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als Russel makkelijk van Bottas wint zondag. Want wat zegt dat dan over (de volgens sommigen goddelijke) Lewis? Als iemand die net nieuw in de auto zit ruim van Bottas wint dan is dat blijkbaar niet zo moeilijk. Maar goed tegen Rosberg hebben we al gezien dat als hij echt tegenstand krijgt hij opeens toch niet zo goddelijk is. Met pussy Bottas naast je ziet iedereen er goed uit.
Ja of dat een willekeurige George Russel (wat ik overigens geen slechte coureur vind) net zo goed is als een Hamilton.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat zegt dan over Hammi dat hij weinig tegenstand heeft gehad van Bottas.
En dat kun je ook zien als je naar de race uitslagen kijkt.
Als Russel zondag dominant wint kan je die conclusie trekken jaquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:40 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ja of dat een willekeurige George Russel (wat ik overigens geen slechte coureur vind) net zo goed is als een Hamilton.
Russell heeft echt wel flink talent hoor, dat zag je al in de opstapklassen. Maar in de Williams valt dat gewoon minder op. Al is het hem meerdere keren gelukt om in Q2 te komen met dat barrelquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:40 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ja of dat een willekeurige George Russel (wat ik overigens geen slechte coureur vind) net zo goed is als een Hamilton.
quote:
Ow zeker. Maar geen kaliber talent ala Max. Zet Max in die Mercedes en hij kan makkelijk het gevecht aan met hamilton. Heilig van overtuigdquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Russell heeft echt wel flink talent hoor, dat zag je al in de opstapklassen. Maar in de Williams valt dat gewoon minder op. Al is het hem meerdere keren gelukt om in Q2 te komen met dat barrel
Best Car Of All Timesquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:27 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Zie je wel, stop de persoon die 21e staat in het klassement in een Merc. En hij staat bovenaan
Max zal zeggen ga jij maar alvast dan neem ik nog wel even een bak koffie tegen Ham , ik zie je wel aankomen bij de finischequote:Op vrijdag 4 december 2020 15:45 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ow zeker. Maar geen kaliber talent ala Max. Zet Max in die Mercedes en hij kan makkelijk het gevecht aan met hamilton. Heilig van overtuigd
Vlak Russell niet te snel uit. Zat mensen die Russell hoger aanslaan dan bijv. een Norrisquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:45 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ow zeker. Maar geen kaliber talent ala Max. Zet Max in die Mercedes en hij kan makkelijk het gevecht aan met hamilton. Heilig van overtuigd
En het helpt ook niet dat ze er maar 1 camera hebben staan die als een gek inzoomt. Is voor geen meter te volgen dit.quote:
Klopt hoor, ik vind het ook een prima coureur. Maar als hij ruim van Bottas wint dan is Hamilton misschien helemaal niet zo uitzonderlijk. Eigenlijk zijn de 3 coureurs die echt stelselmatig meer uit hun auto halen dan er in zit voor mij: Russell, Verstappen & Leclerc.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Russell heeft echt wel flink talent hoor, dat zag je al in de opstapklassen. Maar in de Williams valt dat gewoon minder op. Al is het hem meerdere keren gelukt om in Q2 te komen met dat barrel
Verstappen zou het ook niet doen als het niet nodig was, dat heb je als je in de beste auto rijdt, als je bewijze van cruisend op P1 rijdt waarom zou je het risico nemenquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:50 schreef RealistAtheist het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Hamilton dat niet doet. Je hoort hem niet voor niets altijd heel paniekerig over de boordradio als de auto een keer niet helemaal goed aanvoelt. Dan voelt hij overal vibrations en weet hij niet wat hij moet doen.
Bij LEC heb ik dat gevoel dan weer niet.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:50 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Klopt hoor, ik vind het ook een prima coureur. Maar als hij ruim van Bottas wint dan is Hamilton misschien helemaal niet zo uitzonderlijk. Eigenlijk zijn de 3 coureurs die echt stelselmatig meer uit hun auto halen dan er in zit voor mij: Russell, Verstappen & Leclerc.
Persoonlijk denk ik dat Hamilton dat niet doet. Je hoort hem niet voor niets altijd heel paniekerig over de boordradio als de auto een keer niet helemaal goed aanvoelt. Dan voelt hij overal vibrations en weet hij niet wat hij moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |