Omdat ze heel vaak laat zijn...quote:
Op Twtter gaf het team ook zelf aan dat ze wilden wachten tot koelere omstandighedenquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ze heel vaak laat zijn...
Maar de helft vh veld staat nog binnen
net of je naar een nieuwe versie van Indycar zit te kijkenquote:
En iedereen die wil slipstreamenquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:55 schreef Metalfreak het volgende:
Dat gaat chaos worden in de kwalificatie met de drukte op de baan
Great car, great track.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:47 schreef RAVW het volgende:
zal wel raar zijn voor Ham om zijn eigen auto nu te zien rijden
Las ergens dat als alle auto's netjes op de baan zijn dat ze 3 seconden voor zich hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:55 schreef Metalfreak het volgende:
89 rondenquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:56 schreef Marcoss het volgende:
Rondetijd van 55 seconden.. dat kan eigenlijk niet he
op zo'n kort rondje zullen ze er niet zo enorm veel afsnoepen dus 50 lijkt me wel heel optimistischquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:40 schreef beantherio het volgende:
Een rondetijd van 55 seconden halen ze makkelijk. Pole zal wel richting de 50 gaan en misschien wel daaronder.
Uhuh.. reken er maar op dat er na Q1 een groot deel van uitvallers zullen constateren dat ze geen vrije ronde hebben gevonden.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:55 schreef Metalfreak het volgende:
Baby Park uit Mario Kart Double Dashquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:02 schreef beantherio het volgende:
Het doet een beetje denken aan Baby park uit Mario Kart 8. Ik mis alleen de blue shells.
Uit DD ken ik hem ook. Maar ik ken hem vooral uit Mario Kart DS en uit 8.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Baby Park uit Mario Kart Double Dash
Beste baan ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |