Ze maken meer kapot dan ons lief is... (Ik weet dat ik nu generaliseer... het is niet anders!)quote:
Dat is de beste oplossing...desnoods stuur je daar commando's heen om het probleem op te lossen.quote:
Ook schattige Hollywoofantasietjes, maar in de werkelijkheid heb je er niet veel aan.quote:
Zoiets kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat is de beste oplossing...desnoods stuur je daar commando's heen om het probleem op te lossen.
Verkopen aan pedo's. Ff bij qanon checken waar je die vindt.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:25 schreef svann het volgende:
[..]
Zoiets kan natuurlijk niet.
Maar buiten dat, wat moet er met de (onschuldige) kinderen?
Onder de 12 terughalen; de rest is potentieel geradicaliseerd en moet je dus daar houden.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:25 schreef svann het volgende:
[..]
Zoiets kan natuurlijk niet.
Maar buiten dat, wat moet er met de (onschuldige) kinderen?
Als je de ouders doodschiet, zou ik de kinderen niet hier naar toe halen.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onder de 12 terughalen; de rest is potentieel geradicaliseerd en moet je dus daar houden.
We maken nu eindelijk eens iets echt bijzonders mee, ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:34 schreef Bocaj het volgende:
Ach, dat rommelen wat wij hier doen met het virus heeft toch ook wel zijn charmes?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |