Dankzij de mensen die corona bagatelliseren en het maar een griepje noemen!quote:
De reguliere zorg wordt nog steeds afgeschaald. Dat is op lange termijn funest voor de volksgezondheid.quote:
Het begint ook wel lang te duren en het is vooral moeilijk voor alleen wonenden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:32 schreef BlackNero het volgende:
Ja en terecht. We groeien terwijl er maatregelen genomen zijn.
Daar heb ik wel begrip voor hoor, maar we zullen het toch echt zelf moeten doen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:38 schreef svann het volgende:
[..]
Het begint ook wel lang te duren en het is vooral moeilijk voor alleen wonenden.
Vooral als ze thuis moeten werken of geen werk hebben.
Maar helpen doet het niet bepaald als men de regels gaat negeren.
Nogal.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:41 schreef BlackNero het volgende:
Daar heb ik wel begrip voor hoor, maar we zullen het toch echt zelf moeten doen.
Iedereen is er wel klaar mee denk ik.
Kreeg van iemand deze link...quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zullen ze als laatste gaan doen hoop ik.
Brandhaardjes sluiten ze natuurlijk, niet DE scholen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:44 schreef Bocaj het volgende:
Kreeg van iemand deze link...
1400 leerlingen... 1 school...
Er zullen veel brandhaarden door heel nederland zijn...quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:47 schreef svann het volgende:
[..]
Brandhaardjes sluiten ze natuurlijk, niet DE scholen.
Hij gelooft zij ambtenaren zonder meer.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:47 schreef BlackNero het volgende:
Waarom belooft Hugo zoiets als hij het niet kan waarmaken?
Het was geen harde garantie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:47 schreef BlackNero het volgende:
Waarom belooft Hugo zoiets als hij het niet kan waarmaken?
Jijzelf?quote:
Laten verbouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |