Je kijkt niet naar het perfecte plaatje? Daar waren ze drie weken geleden modellen van Bert.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kom er nu net pas achter dat de man van Romee Strijd (ouders van Mint) de zoon is van Bert van Leeuwen
*omaboks*quote:Op donderdag 10 december 2020 19:13 schreef SQ het volgende:
Ik word oud denk ik, ik ken 80% van de "beroemdheden" die hier tegenwoordig voorbij komen niet
Ha, ik ook niet hoor. Ik weet nog net wie Hennie Huisman, Ron Brandsteder en André van Duin zijnquote:Op donderdag 10 december 2020 19:13 schreef SQ het volgende:
Ik word oud denk ik, ik ken 80% van de "beroemdheden" die hier tegenwoordig voorbij komen niet
Dat is in dit nieuwe topic wel van toepassing ja.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:13 schreef SQ het volgende:
Ik had even geen idee wie dit is (een snelle Google zoektocht leert mij dat zij Nina in GTST speelt, dat zegt me wel wat) maar ik dacht echt hoe kan dit jonge meisje nou al haar derde kind krijgenquote:Op zondag 13 december 2020 18:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Marley van der Velden en haar partner verwachten een 3e kindje..
https://www.instagram.com/p/CIvZGLXpU5L/?igshid=kdnp8bkpp1v5
Lavie Vey Vera zelfsquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Op 1e kerstdag is Danny Vera vader geworden van een dochter, Lavie Vey![]()
https://www.instagram.com/p/CJQiulKhEPP/?igshid=akem918e8c2f
Zijn moeder heette Vera, dus ik denk dat het idd gewoon een vernoeming is en het haar derde voornaam is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:23 schreef Andromache het volgende:
Als in: Vera is haar derde voornaam? Want haar officiële achternaam zal Tanihatu of Polfliet zijn?
ik denk het ook. Als in La Vie. Op z'n frans.quote:
En potjecremequote:Op zaterdag 26 december 2020 20:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Op de achtergrond van de aankondiging op Instagram hoor je het liedje La vie en rose, dus ik denk dat je gelijk hebt @:Cathmar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |