Awwwquote:Op donderdag 3 december 2020 20:37 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]![]()
Ik heb echt wel moeten leren om nee te zeggen en nog zeg ik het niet vaak genoeg.
Dan vind ik het zielig
Hier is het andersom. Ik werd altijd ontzettend verwend, manlief kreeg vroeger amper speelgoed. Hij wil nu dat U. niks te kort komt en niks hoeft te missen.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijne ook. Wij liggen zo niet op 1 lijn wat betreft het hele cadeau gebeuren. Hij en z'n broertje en zusje werden (worden eigenlijk) tot op het bot verwend met de feestdagen en zoals zij het vroeger vierden vind ik echt veel te gek. Maarja m'n vriend vindt dat normaal.
Is ook zo.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:43 schreef minilot het volgende:
[..]
AwwwDenk maar zo: het is op de lange termijn juist zielig als je opgroeit zonder aan 'nee' te wennen
Hier is ie: klik.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:58 schreef minilot het volgende:
Ik ga dat artikel eens opsnorren @:Lemijn
Hier overigens ook altijd uitleggen en nooit 'gewoon 'nee', niet vanwege vermeend teer zieltje, wel gewoon omdat ik het vind getuigen van respect voor de koter.
Ha, dank!quote:
Ik heb het wel eens geprobeerd toen hij me moedwillig in mijn gezicht had gemept. Was heel kansloos. Dus ik geef je groot gelijk.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:05 schreef minilot het volgende:
Ha, dank!
Verplichten om sorry te zeggen vind dan wel weer zinloos en onwenselijk
quote:Op donderdag 3 december 2020 21:08 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Jacob zegt wel vaak sorry maar dan bijvoorbeeld in een zin als dit: 'sorry mama, maar nu is jouw pauze over, het is echt tijd om een boekje voor te lezen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |