SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
how much is the fish?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is mint in sealed box, dus ja
Oe dit klinkt wel goed.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schuif zo'n viscuisineding in de oven. Wat extra spinazie er bij.
Jij eet best vaak soep toch?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags uiensoep
als ze eens willen carameliseren. Staan al 1.5u op 't fornuis
Ja, heb ook nog hamburgers met Italiaanse roerbakgroenten. Maar daar heb ik geen trek in.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Oe dit klinkt wel goed.
[..]
Jij eet best vaak soep toch?
Nee dat snap ik.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, heb ook nog hamburgers met Italiaanse roerbakgroenten. Maar daar heb ik geen trek in.
Valt wel mee volgens mij?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Oe dit klinkt wel goed.
[..]
Jij eet best vaak soep toch?
Ik las viscuisineding , ik staren en na een tijdje stond er viscuisineding.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schuif zo'n viscuisineding in de oven. Wat extra spinazie er bij.
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las viscuisineding , ik staren en na een tijdje stond er viscuisineding.
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent wel dol op deze gif he?
Ik zie je voornamelijk brood eten haha.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij?
maar ik heb wel altijd huisgemaakte soep in porties in de vriezer
Wat ik wel met regelmaat doe is dan ff 1 portie soep uit de vriezer als 'voorgerecht' en dan een bordje AVG of wat anders er achteraan. Ben qua eten altijd wel met 1 klein bord uitgekeken en het 'beu' ofzo
Dacht spinazie pasta feta nog wat dinges.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat eet jij?
Ik heb eigenlijk trek in patat
Vaker online komen dan tijdens lunchgenotquote:Op donderdag 3 december 2020 16:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie je voornamelijk brood eten haha.
Het huisvrouwentopic?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vaker online komen dan tijdens lunchgenoten CUL / Wat eten en drinken we vandaag #482 Makreel! in de gaten houden
Gouda?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:11 schreef Karzai het volgende:
Waar kan je het beste een kaasstolp vandaan halen?
Eeeeuhm. de Bijenkorf?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:11 schreef Karzai het volgende:
Waar kan je het beste een kaasstolp vandaan halen?
Bacootjequote:Op donderdag 3 december 2020 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vaker online komen dan tijdens lunchgenoten CUL / Wat eten en drinken we vandaag #482 Makreel! in de gaten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |