SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
how much is the fish?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is mint in sealed box, dus ja
Oe dit klinkt wel goed.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schuif zo'n viscuisineding in de oven. Wat extra spinazie er bij.
Jij eet best vaak soep toch?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags uiensoep
als ze eens willen carameliseren. Staan al 1.5u op 't fornuis
Ja, heb ook nog hamburgers met Italiaanse roerbakgroenten. Maar daar heb ik geen trek in.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Oe dit klinkt wel goed.
[..]
Jij eet best vaak soep toch?
Nee dat snap ik.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, heb ook nog hamburgers met Italiaanse roerbakgroenten. Maar daar heb ik geen trek in.
Valt wel mee volgens mij?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Oe dit klinkt wel goed.
[..]
Jij eet best vaak soep toch?
Ik las viscuisineding , ik staren en na een tijdje stond er viscuisineding.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schuif zo'n viscuisineding in de oven. Wat extra spinazie er bij.
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las viscuisineding , ik staren en na een tijdje stond er viscuisineding.
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent wel dol op deze gif he?
Ik zie je voornamelijk brood eten haha.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij?
maar ik heb wel altijd huisgemaakte soep in porties in de vriezer
Wat ik wel met regelmaat doe is dan ff 1 portie soep uit de vriezer als 'voorgerecht' en dan een bordje AVG of wat anders er achteraan. Ben qua eten altijd wel met 1 klein bord uitgekeken en het 'beu' ofzo
Dacht spinazie pasta feta nog wat dinges.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat eet jij?
Ik heb eigenlijk trek in patat
Vaker online komen dan tijdens lunchgenotquote:Op donderdag 3 december 2020 16:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie je voornamelijk brood eten haha.
Het huisvrouwentopic?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vaker online komen dan tijdens lunchgenoten CUL / Wat eten en drinken we vandaag #482 Makreel! in de gaten houden
Gouda?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:11 schreef Karzai het volgende:
Waar kan je het beste een kaasstolp vandaan halen?
Eeeeuhm. de Bijenkorf?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:11 schreef Karzai het volgende:
Bacootjequote:Op donderdag 3 december 2020 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vaker online komen dan tijdens lunchgenoten CUL / Wat eten en drinken we vandaag #482 Makreel! in de gaten houden
Lekkerrrrquote:Op donderdag 3 december 2020 16:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie je voornamelijk brood eten haha.
[..]
Dacht spinazie pasta feta nog wat dinges.
hoe groot mot ie wezen?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:11 schreef Karzai het volgende:
Die vraag heb ik ook weleens gesteldquote:Op donderdag 3 december 2020 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe groot mot ie wezen?
https://cookinglife.nl/eh-kaasstolp-bamboe-plateau/
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Die vraag heb ik ook weleens gesteld
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah, naja zoek ook eens verder dan kaasstolp. Kijk oa op taartstolp ofzo?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:18 schreef Karzai het volgende:
moeten minimaal 5 kaasjes onder kunnen deze is te klein
je had glazenwasser moeten worden, die hebben ook een uitschuifbarequote:Op donderdag 3 december 2020 16:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor de kerst?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:18 schreef Karzai het volgende:
moeten minimaal 5 kaasjes onder kunnen deze is te klein
Xdquote:Op donderdag 3 december 2020 16:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
je had glazenwasser moeten worden, die hebben ook een uitschuifbare
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
je had glazenwasser moeten worden, die hebben ook een uitschuifbare
Poepje vastzitten.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:22 schreef Haags het volgende:
Ik heb al een paar dagen wat steekjes en krampjes in mijn buik
Sjemig.
Halve wijk hier heeft 2 dagen zonder verwarming gezeten, ouderwets blokverwarming met radiatoren enzo, niks thermostaten en shit.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe groot mot ie wezen?
https://cookinglife.nl/eh-kaasstolp-bamboe-plateau/
Stadsverwarming?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Halve wijk hier heeft 2 dagen zonder verwarming gezeten, ouderwets blokverwarming met radiatoren enzo, niks thermostaten en shit.
Nou lijkt het opgelost, buizen zijn weer warm, maar de meeste radiatoren worden alleen aan het beginstuk warm. Ik heb al 761x alle ontluchtdingen losgedraaid waar mogelijk, en komt overal water uit inmiddels.
Is dit gewoon een kwestie van tijd of moet ik nog wat anders doen.
Dingdong.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij weer zwart bent
Kijk je nooit achter de schermen ofzo.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij weer zwart bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |