SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
how much is the fish?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is mint in sealed box, dus ja
Oe dit klinkt wel goed.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schuif zo'n viscuisineding in de oven. Wat extra spinazie er bij.
Jij eet best vaak soep toch?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags uiensoep
als ze eens willen carameliseren. Staan al 1.5u op 't fornuis
Ja, heb ook nog hamburgers met Italiaanse roerbakgroenten. Maar daar heb ik geen trek in.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Oe dit klinkt wel goed.
[..]
Jij eet best vaak soep toch?
Nee dat snap ik.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, heb ook nog hamburgers met Italiaanse roerbakgroenten. Maar daar heb ik geen trek in.
Valt wel mee volgens mij?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Oe dit klinkt wel goed.
[..]
Jij eet best vaak soep toch?
Ik las viscuisineding , ik staren en na een tijdje stond er viscuisineding.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schuif zo'n viscuisineding in de oven. Wat extra spinazie er bij.
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las viscuisineding , ik staren en na een tijdje stond er viscuisineding.
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent wel dol op deze gif he?
Ik zie je voornamelijk brood eten haha.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij?
maar ik heb wel altijd huisgemaakte soep in porties in de vriezer
Wat ik wel met regelmaat doe is dan ff 1 portie soep uit de vriezer als 'voorgerecht' en dan een bordje AVG of wat anders er achteraan. Ben qua eten altijd wel met 1 klein bord uitgekeken en het 'beu' ofzo
Dacht spinazie pasta feta nog wat dinges.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat eet jij?
Ik heb eigenlijk trek in patat
Vaker online komen dan tijdens lunchgenotquote:Op donderdag 3 december 2020 16:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie je voornamelijk brood eten haha.
Het huisvrouwentopic?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vaker online komen dan tijdens lunchgenoten CUL / Wat eten en drinken we vandaag #482 Makreel! in de gaten houden
Gouda?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:11 schreef Karzai het volgende:
Waar kan je het beste een kaasstolp vandaan halen?
Eeeeuhm. de Bijenkorf?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:11 schreef Karzai het volgende:
Bacootjequote:Op donderdag 3 december 2020 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vaker online komen dan tijdens lunchgenoten CUL / Wat eten en drinken we vandaag #482 Makreel! in de gaten houden
Lekkerrrrquote:Op donderdag 3 december 2020 16:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie je voornamelijk brood eten haha.
[..]
Dacht spinazie pasta feta nog wat dinges.
hoe groot mot ie wezen?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:11 schreef Karzai het volgende:
Die vraag heb ik ook weleens gesteldquote:Op donderdag 3 december 2020 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe groot mot ie wezen?
https://cookinglife.nl/eh-kaasstolp-bamboe-plateau/
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Die vraag heb ik ook weleens gesteld
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah, naja zoek ook eens verder dan kaasstolp. Kijk oa op taartstolp ofzo?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:18 schreef Karzai het volgende:
moeten minimaal 5 kaasjes onder kunnen deze is te klein
je had glazenwasser moeten worden, die hebben ook een uitschuifbarequote:Op donderdag 3 december 2020 16:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor de kerst?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:18 schreef Karzai het volgende:
moeten minimaal 5 kaasjes onder kunnen deze is te klein
Xdquote:Op donderdag 3 december 2020 16:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
je had glazenwasser moeten worden, die hebben ook een uitschuifbare
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
je had glazenwasser moeten worden, die hebben ook een uitschuifbare
Poepje vastzitten.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:22 schreef Haags het volgende:
Ik heb al een paar dagen wat steekjes en krampjes in mijn buik
Sjemig.
Halve wijk hier heeft 2 dagen zonder verwarming gezeten, ouderwets blokverwarming met radiatoren enzo, niks thermostaten en shit.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe groot mot ie wezen?
https://cookinglife.nl/eh-kaasstolp-bamboe-plateau/
Stadsverwarming?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Halve wijk hier heeft 2 dagen zonder verwarming gezeten, ouderwets blokverwarming met radiatoren enzo, niks thermostaten en shit.
Nou lijkt het opgelost, buizen zijn weer warm, maar de meeste radiatoren worden alleen aan het beginstuk warm. Ik heb al 761x alle ontluchtdingen losgedraaid waar mogelijk, en komt overal water uit inmiddels.
Is dit gewoon een kwestie van tijd of moet ik nog wat anders doen.
Dingdong.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij weer zwart bent
Kijk je nooit achter de schermen ofzo.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij weer zwart bent
of heb je eigen CV ketel?quote:
Jawel. Maar had het nog niet door hier.tquote:Op donderdag 3 december 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dingdong.
Maar je wist dat het eraan zat te komen toch?
Tuurlijk welquote:Op donderdag 3 december 2020 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk je nooit achter de schermen ofzo.
Nee geen ketels hier idd. 3 straten hebben 2 dagen zonder gezeten.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of heb je eigen CV ketel?
maar lijkt stadsverwarming ofzo als de halve wijk zonder zat.
Afgaande van wat je zegt zou ik zeggen dat er echt nog lucht in zit.
Je kan dat enorme aantal notes van jezelf dagelijks lezen.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Mis het lezen van notes wel een beetje
Nicequote:Op donderdag 3 december 2020 16:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen TT's met Haagsgod
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kan dat enorme aantal notes van jezelf dagelijks lezen.
Jaquote:Op donderdag 3 december 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan ben ik snel klaar. Ik heb er nu 6, vermoed ik.
afwachten haha en blijven ontluchten. geen idee of er betere trucjes voor bestaan. Mijn CV ketel is hier het hoogste punt en daar zit een automatische ontluchter op. Voor de rest op de radiator zelf.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee geen ketels hier idd. 3 straten hebben 2 dagen zonder gezeten.
Hoe krijg ik dat er alsnog uit?
Denk je?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja komt omdat je op de bank lag terwijl ik met een ontbijtje op je deur stond te kloppen.
Okequote:Op donderdag 3 december 2020 16:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan door die omeprazol komen hoor.
moet zich ff herstabiliseren.
nou ja dat ontbijtje ...quote:Op donderdag 3 december 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgenvroeg weer een poging of kom je niet meer logeren?
Zou ik kans maken met mijn ervaring in Foqueville?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:31 schreef bitterbal het volgende:
we kunnen echt solliciteren voor het burgermeesterschap
https://nl.indeed.com/vie(...)v800&from=serp&vjs=3
absoluutquote:Op donderdag 3 december 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik kans maken met mijn ervaring in Foqueville?
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En anders kom je m'n goedgevulde uiensoep eten
Ja gaat hier wel snel. Maar misschien was dat ook vanwege al dat zuur?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
werkt dat zo snel bij jou?
uien duurt bij mij wel een dagje
Ik ken wel wat mensen uit dat dorpje.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga gelijk een brief schrijven. Hoop wel dat ze daar ook een mooie burgemeesterswoning hebben.
Lekker stinken.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En anders kom je m'n goedgevulde uiensoep eten
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:47 schreef Karzai het volgende:
Ama en bitterbal eten bij frantic vanavond
Pff dat is echt 5 uur in de trein.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:47 schreef Karzai het volgende:
En daarna een nachtje doortrekkenquote:Op donderdag 3 december 2020 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff dat is echt 5 uur in de trein.
even de roflcopter bellen danquote:Op donderdag 3 december 2020 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff dat is echt 5 uur in de trein.
Zat toch nog meer lucht in idd. Werkt nu weer.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afwachten haha en blijven ontluchten. geen idee of er betere trucjes voor bestaan. Mijn CV ketel is hier het hoogste punt en daar zit een automatische ontluchter op. Voor de rest op de radiator zelf.
Dn heeft ze een vriendje op de tennisclubquote:Op donderdag 3 december 2020 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Het regent met koude wind, ik vraag aan mijn dochter, wil je wel tennissen zo?” Ja tuurlijk wat denk jij dan.”
Oke
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
even de roflcopter bellen dan
[ afbeelding ]
Oh, heb je er toch een gevonden?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
In onze buurt geen mooie vrouwen? Wat denk je van haar, 2 dorpjes verderop geboren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is inmiddels gelukt, bedankt.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
@:modus
Alle radiatoren dichtdraaien op 1 tje na, even wachten en die ontluchten.
Dan die dichtdraaien en de volgende, enz.
Het barst er hier van, niet in die pauper steden maar in de kleinere dorpen met goede genen.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, heb je er toch een gevonden?
Inteeltquote:Op donderdag 3 december 2020 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het barst er hier van, niet in die pauper steden maar in de kleinere dorpen met goede genen.
Beetje het Turkije van Nederland.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het barst er hier van, niet in die pauper steden maar in de kleinere dorpen met goede genen.
Je bent je bewust van het verschil tussen incest en inteelt?quote:Op donderdag 3 december 2020 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist in die pauperwijken is er volgens mij veel incest.
Inteelt door incest kan toch?quote:Op donderdag 3 december 2020 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent je bewust van het verschil tussen incest en inteelt?
Inteelt is geslaagde incestquote:Op donderdag 3 december 2020 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent je bewust van het verschil tussen incest en inteelt?
Kan, maar jij sleurt er directe bloedverwanten bij, ik niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Inteelt door incest kan toch?
quote:Op donderdag 3 december 2020 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja lekker boeiend, mijn punt is ik zie hier in mijn dorp bovengemiddeld mooie vrouwen en de meeste mannen hebben blanke vrouwen uit heel andere gebieden -> sterke genen.
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
even de roflcopter bellen dan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar blijf nieuwe vinden
Zou het ook werken bij corona?quote:
Dat was het ik ben boodschappen doen poppetjequote:Op donderdag 3 december 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]Weet niet of ik die ook al had gezien :p
zijn welkomquote:Op donderdag 3 december 2020 16:47 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Zat toch nog meer lucht in idd. Werkt nu weer.
Thanks weer.
*komt er aan*quote:Op donderdag 3 december 2020 17:51 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal @:amarantha
[ afbeelding ]
aan tafel
Ik ben er wel tegen 12 uur vannacht ofzo.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:51 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
aan tafel
quote:Op donderdag 3 december 2020 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er wel tegen 12 uur vannacht ofzo.
quote:Op donderdag 3 december 2020 18:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
leek eerst alsof je haags quotte
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 3 december 2020 18:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
leek eerst alsof je haags quotte
Dus jij gaapte bewust?quote:Op donderdag 3 december 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
Ja had ook moeten kijken of haags er was
Zo kwam ik vorig jaar achter een vage lekkage. Waarbij ik in m’n eentje net zoveel gebeukte als een gezin van 6-8 personenquote:Op donderdag 3 december 2020 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Ohja moet waterstand doorgeven. Hopelijk krijg ik weer geld terug.
Ach ja, ik ben er inmiddels wel aan gewendquote:Op donderdag 3 december 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
maar als ik em had gezien had ik de gaap onderdrukt
Waarom accepteren we het eigenlijk?quote:Op donderdag 3 december 2020 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben er inmiddels wel aan gewend
quote:Op donderdag 3 december 2020 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kwam ik vorig jaar achter een vage lekkage. Waarbij ik in m’n eentje net zoveel gebeukte als een gezin van 6-8 personen
Laten we hem gaan vierendelen op het dorpspleinquote:Op donderdag 3 december 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom accepteren we het eigenlijk?
Nee dat is niet aardigquote:Op donderdag 3 december 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laten we hem gaan vierendelen op het dorpsplein
Aaaaah lekkorquote:Op donderdag 3 december 2020 17:51 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
aan tafel
Jezusquote:Op donderdag 3 december 2020 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kwam ik vorig jaar achter een vage lekkage. Waarbij ik in m’n eentje net zoveel gebeukte als een gezin van 6-8 personen
Djuuuuuusstiiiiiin.quote:
Ik heb gemist wie de schennispleger is, maar ik ben er met m'n handboeien in de aanslag!quote:Op donderdag 3 december 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
Iemand zou die schennispleger moeten stoppen
@:kwiwi [ afbeelding ]
Haagsquote:Op donderdag 3 december 2020 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb gemist wie de schennispleger is, maar ik ben er met m'n handboeien in de aanslag!
Geopend. De goudstaven kunnen gestort wordenquote:Op donderdag 3 december 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die moet ik eerst even openen. Misschien wil @:kwiwi helpen?
In mijn gemeente is er ook een open vacature voor burgemeesterquote:Op donderdag 3 december 2020 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga gelijk een brief schrijven. Hoop wel dat ze daar ook een mooie burgemeesterswoning hebben.
Jeetjequote:Op donderdag 3 december 2020 18:28 schreef kwiwi het volgende:
Weer zo'n drukke dagVan 5u tot nu gewerkt zonder pauze.
De laatste burgemeester van jouw gemeente die ik ken was burgemeester Seelenquote:Op donderdag 3 december 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In mijn gemeente is er ook een open vacature voor burgemeester
quote:Op donderdag 3 december 2020 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geopend. De goudstaven kunnen gestort worden
Ben dit jaar wel voor het eerst overuren aan het bijhouden. Dus dit wordt een hele lange kerstvakantiequote:
Heerlijkquote:Op donderdag 3 december 2020 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben dit jaar wel voor het eerst overuren aan het bijhouden. Dus dit wordt een hele lange kerstvakantie
Uitstraling probeert een coup te plegenquote:Op donderdag 3 december 2020 18:38 schreef kwiwi het volgende:
Buda, je bent je blauwe jas vergeten. Wat is er gebeurd? Heb weer vanalles gemist vandaag zit ik
Deze ken je toch ook welquote:Op donderdag 3 december 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste burgemeester van jouw gemeente die ik ken was burgemeester Seelen
quote:Op donderdag 3 december 2020 18:38 schreef kwiwi het volgende:
Buda, je bent je blauwe jas vergeten. Wat is er gebeurd? Heb weer vanalles gemist vandaag zit ik
O ja, die hobbit kan ik me vaag herinnerenquote:
Het was te druk als burgervader?quote:Op donderdag 3 december 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De positie van burgemeester is vacant
Misschien moet je de bank BLINGGENOT noemenquote:Op donderdag 3 december 2020 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geopend. De goudstaven kunnen gestort worden
Nou ja, als dit de concurrentie was zou je met straatlengtes afstand winnen in de burgemeester race.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, die hobbit kan ik me vaag herinneren
Gvd wat een klapjostiquote:
Was die vrij snel er na ook niet meerquote:Op donderdag 3 december 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gvd wat een klapjostiHoe wordt zo iemand burgemeester?
Heb 'm erbij geschreven op de lijst. Van het weekend Foqueville even uitbreidenquote:Op donderdag 3 december 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je de bank BLINGGENOT noemen
Ik denk dat ik de burgemeesterswoning wil verruilen voor een budabospodquote:Op donderdag 3 december 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb 'm erbij geschreven op de lijst. Van het weekend Foqueville even uitbreiden![]()
Heb nog op de lijst: huis voor Cherry, waterval, plek voor 170 fanten.
Heb ik nog iets gemist?
beste rattenkop ookquote:Op donderdag 3 december 2020 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was die vrij snel er na ook niet meer![]()
quote:Op donderdag 3 december 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
omg https://fb.watch/28TtvC3p1-/
Mijn huis in de toekomst
Bestel een scheurkalender met elke dag een niet inspirerende quotes en ontvang een of ander spiritueel zelfhulpboekquote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de burgemeesterswoning wil verruilen voor een budabospod
Eerst even lekker grillen op de bbqquote:Op donderdag 3 december 2020 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geitjes in ketjapsaus is lekker hoor
quote:Op donderdag 3 december 2020 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bestel een scheurkalender met elke dag een niet inspirerende quotes en ontvang een of ander spiritueel zelfhulpboek
Je hebt ineens veel meer hongerquote:Op donderdag 3 december 2020 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geitjes in ketjapsaus is lekker hoor
Is dit nou een aanval op kwiwi of een beschrijving van de situatie?quote:Op donderdag 3 december 2020 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bestel een scheurkalender met elke dag een niet inspirerende quotes en ontvang een of ander spiritueel zelfhulpboek
quote:Op donderdag 3 december 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt ineens veel meer honger
Deze man weetquote:Op donderdag 3 december 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst even lekker grillen op de bbq
Waarom zou ik kwiwi aanvallen?quote:Op donderdag 3 december 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit nou een aanval op kwiwi of een beschrijving van de situatie?
Middagdutje een optie?quote:Op donderdag 3 december 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
Wilde morgen uitslapen. Bedacht me dat ik nogal vroeg een afspraak heb..
Eehm, bedoelde Gerriequote:
Dude, chill even.quote:Haar tip is om slim gebruik te maken van die comfortabele mode van nu. "Voor de mannen bestaan bijvoorbeeld overhemden van T-shirtstof, compleet met kraag en knoopjes. Niemand die het verschil ziet tijdens het videobellen. En vrouwen, ga nou niet voor zo’n sloom vest of een trui, maar zoek even naar huispakken die er wél mooi uitzien. Ze bestaan. Of kies anders voor een colbertje met stretch."
[..]
Maar het gaat natuurlijk niet alleen over thuiswerk. Zoals Ester reageerde op onze Facebookpagina: er zit ook nog iemand naast je op die bank. "Hij wordt echt niet warm van een slonzig gedrocht met een huispak. Nee, gewoon jurkjes met leuke schoenen, make-up en haren in de krul. Voel ik me ook een stuk mooier en zit ik automatisch beter in m’n vel."
Middagdutjes zijn eigenlijk best stom. Van de week deed ik ook een middagdutje en vervolgens kon ik 's nachts niet slapen.quote:
iddquote:Op donderdag 3 december 2020 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Middagdutjes zijn eigenlijk best stom. Van de week deed ik ook een middagdutje en vervolgens kon ik 's nachts niet slapen.Of naja om half 3 uiteindelijk wel.
Brb, even mijn driedelig pak en/of galajurk aantrekken want ik heb zometeen een overleg van vijf minutenquote:Op donderdag 3 december 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad, slonzig gedrocht. Of zo
Liever even inkakken en er overheen zetten en 's nachts goed slapen.quote:
ja, al sinds zaterdag pauper geslapen ookquote:Op donderdag 3 december 2020 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liever even inkakken en er overheen zetten en 's nachts goed slapen.
quote:Op donderdag 3 december 2020 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brb, even mijn driedelig pak en/of galajurk aantrekken want ik heb zometeen een overleg van vijf minuten.
Uiteindelijk wel een afvoer in, daarom nergens echt lekkage gehad.quote:
Op een gegeven moment ben je zelfs grootverbruiker en ga je minder belasting betalen.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JezusWas een flinke rekening zeker?
Maar als belediging klinkt die wel mooi, ipv 'krijg even lekker de tering' kun je 'Bestel een scheurkalender met elke dag een niet inspirerende quotes en ontvang een of ander spiritueel zelfhulpboek' zeggen en het komt op hetzelfde neer.quote:
Er zit ook nog iets tussenin natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brb, even mijn driedelig pak en/of galajurk aantrekken want ik heb zometeen een overleg van vijf minuten.
Heb je er ooit iemand bijgelapt als NSBer met een note?quote:Op donderdag 3 december 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik vond het wel weer genoeg
Ik ben echt blij dat wij geen dresscode hebben op werkquote:Op donderdag 3 december 2020 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zit ook nog iets tussenin natuurlijk.
Als we met externe klanten bellen wordt het wel gewaardeerd als je niet je hoodie met gaten er in aantrekt en een broek aan hebt.
Ik heb geen flauw idee wat de DFB-Pokal is dus weet niet of dat bijzonder is?quote:Op donderdag 3 december 2020 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik trouwens een "leuke weetfeitjes" scheurkalender voor 2021. In het Duits. Wisten jullie dat er 8,3 liter bier in de DFB-Pokal past?
Op het werk wij ook niet echt, maar als ik naar klanten ga verwachten ze toch dat je er beetje netjes opstaat.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat wij geen dresscode hebben op werk. Die broek is trouwens toch geen probleem want dat is toch niet in beeld?
Omdat mensen soms wel eens opstaan.quote:
toch wil ik mijn scheurkalenderquote:Op donderdag 3 december 2020 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als belediging klinkt die wel mooi, ipv 'krijg even lekker de tering' kun je 'Bestel een scheurkalender met elke dag een niet inspirerende quotes en ontvang een of ander spiritueel zelfhulpboek' zeggen en het komt op hetzelfde neer.
Voor Jezelf ook toch, als ik mijn dure overhemd in wit aantrek presteert ik bij klanten op de een of andere manier nog veel beter.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op het werk wij ook niet echt, maar als ik naar klanten ga verwachten ze toch dat je er beetje netjes opstaat.
[..]
Omdat mensen soms wel eens opstaan.
Sushi en netflixen :pquote:Op donderdag 3 december 2020 19:12 schreef kwiwi het volgende:
Weekendje voor mezelf deze weekWat zal ik eens gaan doen.
Pompoensoep maken.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik presteer het beste in m'n pyjamabroek, omdat ik me daar het meest op m'n gemak in voel. Maar ja daar kan ik bij klanten niet mee aankomenquote:Op donderdag 3 december 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor Jezelf ook toch, als ik mijn dure overhemd in wit aantrek presteert ik bij klanten op de een of andere manier nog veel beter.
vissen...quote:Op donderdag 3 december 2020 19:12 schreef kwiwi het volgende:
speculaas makenquote:Op donderdag 3 december 2020 19:12 schreef kwiwi het volgende:
zitten je werkbroeken dan zo strak?quote:Op donderdag 3 december 2020 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik presteer het beste in m'n pyjamabroek, omdat ik me daar het meest op m'n gemak in voel. Maar ja daar kan ik bij klanten niet mee aankomen
Heb ook trek in sushi maar een een sushi verbodquote:Op donderdag 3 december 2020 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat komt sowieso op de lijst
[..]
Nee, het wordt een pompwoenloos weekend
Of pantalon met jasje of net jurkje. Maar beide voel ik me niet echt op m'n gemak inquote:Op donderdag 3 december 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zitten je werkbroeken dan zo strak?
quote:Op donderdag 3 december 2020 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja goeie, ik heb hier nog speculaaskruiden staan.
rauw... vis...quote:Op donderdag 3 december 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ook trek in sushi maar een een sushi verbod
Hallo gerriequote:Op donderdag 3 december 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij ligt al te rijpenmisschien morgen meer specerijen doorheen kneden en zaterdag verwerken. Vond 'm wat tam.
quote:Op donderdag 3 december 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ook trek in sushi maar een een sushi verbod
Keurig vacuüm ingepakte gerrie..quote:Op donderdag 3 december 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij ligt al te rijpenmisschien morgen meer specerijen doorheen kneden en zaterdag verwerken. Vond 'm wat tam.
Het speelt wel mee natuurlijk, maar het is maar waar je binnenloopt ook. In Zwitserland op management niveau is het iets anders dan bij een hippe startup in Amsterdam.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor Jezelf ook toch, als ik mijn dure overhemd in wit aantrek presteert ik bij klanten op de een of andere manier nog veel beter.
Jammer wel. Dan zou ik me ook niet zo chill voelen.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of pantalon met jasje of net jurkje. Maar beide voel ik me niet echt op m'n gemak in
Ik heb het alle 3 niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mantelpakjes
Hockeyrokjes
Stoere spijkerbroeken
en vlindersquote:Op donderdag 3 december 2020 19:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er 2 met bloemetjes.
Begeef u uit dit aan mij toebehorende vehikel, reeds.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:21 schreef Haags het volgende:
Ik kan na een vluchtige blik in de spiegel toch echt weer vol trots zeggen dat ik echt knap ben!
De KNVB beker van Duitsland. Maar ja dan zegt KNVB je waarschijnlijk ook niks. Beker? Doubtful.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat de DFB-Pokal is dus weet niet of dat bijzonder is?
Echt even drie keer kijken of dit niet Ama wasquote:Op donderdag 3 december 2020 19:21 schreef Haags het volgende:
Ik kan na een vluchtige blik in de spiegel toch echt weer vol trots zeggen dat ik echt knap ben!
Koninklijke Nederlandse vereniging van banketbakkers?quote:Op donderdag 3 december 2020 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De KNVB beker van Duitsland. Maar ja dan zegt KNVB je waarschijnlijk ook niks. Beker? Doubtful.
Ama kan bevestigen dat ik een knappe jongen ben.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt even drie keer kijken of dit niet Ama was
Gelukkig maarquote:Op donderdag 3 december 2020 19:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ama kan bevestigen dat ik een knappe jongen ben.
Wat? Zoiets zeg ik nooit over mezelf.. :Squote:Op donderdag 3 december 2020 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt even drie keer kijken of dit niet Ama was
nee je bent altijd supernegatief...quote:Op donderdag 3 december 2020 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat? Zoiets zeg ik nooit over mezelf.. :S
Dat is ook niet waar, ben gewoon realistisch.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee je bent altijd supernegatief...
DOE 'S NIE
Zag het ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
18 MINUTEN GELEDEN
Honderden Feyenoordsupporters met vuurwerk bij de Kuip
Hoewel voetbalsupporters vanwege de coronamaatregelen niet welkom zijn bij de wedstrijd Feyenoord - Dinamo Zagreb, hebben honderden mensen zich verzameld bij stadion de Kuip. Een verslaggever van Rijnmond spreekt van mogelijk duizenden supporters, uitgerust met vuurwerk en fakkels.
filmpje in de link
https://nos.nl/liveblog/2(...)usgangers-preek.html
Nee da's waar. Al zou het niet raar zijnquote:Op donderdag 3 december 2020 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat? Zoiets zeg ik nooit over mezelf.. :S
Zo Drents weer dit... 'Ik biest gewuun eem'quote:Op donderdag 3 december 2020 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar, ben gewoon realistisch.
wat?quote:Op donderdag 3 december 2020 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo Drents weer dit... 'Ik biest gewuun eem'
gaan we met onze vis?quote:Op donderdag 3 december 2020 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zullen we ze gaan bevechten?
Hoezo?quote:Op donderdag 3 december 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee da's waar. Al zou het niet raar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |