als Half Drenth kan ik Op Fietse ontzettend waarderen.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is jullie guilty pleasure in de top 2000 eigenlijk?
Is dit die vriendin op fb die je bedoelde? @MTheBassmanquote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb er veel, maar ik denk dat ik ga voor Vlieg met me mee van Paul de Leeuw.
Ik hoor dat liedje hooguit één keer per jaar, maar dan zing ik hem ook uit volle borst mee!
twijfelde tussen war pigs en iron man.... ben voor iron man gegaan dit jaarquote:Op donderdag 3 december 2020 21:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
naja dan heb ik het over de war pigs en Painkiller's van deze wereld.
Dat zou vrij ongemakkelijk zijn.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is dit die vriendin op fb die je bedoelde? @:mthebassman
Dus jij bent het daar niet mee eens?quote:
Dj Paul 😳quote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom zou je je daartegen moeten wapenen? Het bijzondere van de lijst is juist dat ie van 'iedereen' is.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:47 schreef Piebe het volgende:
[..]
Vind dat eigenlijk ook niet kunnen.
Maar is aan de andere kant de enige manier om "ons te wapenen tegen de Bløf en Borsatofanclubs e.d.
We hadden afgesproken dat we onze relatie dit jaar openbaar zouden maken. Ik word moe van de leugens, van het stiekeme, van het gevoel niet serieus genomen te wordenquote:Op donderdag 3 december 2020 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat zou vrij ongemakkelijk zijn.
Rabbering?quote:
Dat laatste is wel spijtig voor je.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hadden afgesproken dat we onze relatie dit jaar openbaar zouden maken. Ik word moe van de leugens, van het stiekeme, van het gevoel niet serieus genomen te worden
Eigen lijst Pip of van alle 2000?quote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoor dat liedje hooguit één keer per jaar, maar dan zing ik hem ook uit volle borst mee!
Helene Fischer - Atemlosquote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
ja verdomme, ga hier dan ook geen scene schoppen, je maakt het nu alleen maar ergerquote:Op donderdag 3 december 2020 21:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hadden afgesproken dat we onze relatie dit jaar openbaar zouden maken. Ik word moe van de leugens, van het stiekeme, van het gevoel niet serieus genomen te worden
Wat jij wil. Maar je mag geen Disturbed zeggenquote:Op donderdag 3 december 2020 21:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eigen lijst Pip of van alle 2000?
Nou nee. Elstak uiteraard. De nummers dan he, de meneer zelf absoluut nietquote:
Again, dat nummer waarbij ik aan jullie allen denkquote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Nouquote:Op donderdag 3 december 2020 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat jij wil. Maar je mag geen Disturbed zeggen
* duim omlaag *quote:Op donderdag 3 december 2020 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat jij wil. Maar je mag geen Disturbed zeggen
De Poema's - Zij Maakt het Verschilquote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mocht dit jaar geen Sweet Caroline grappen meer maken toch?quote:Op donderdag 3 december 2020 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet echt een guilty pleasure. Wel een guilty haatplaat.
Jawel.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus jij bent het daar niet mee eens?
Die heb ik vorige maand ge-karaoked met collega’s tijdens een online teambuilding event.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier, gewoon, omdat het kan!
![]()
Dan fermenteert het lekker door!quote:Op donderdag 3 december 2020 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, beter om het nog even een paar uur na te laten garen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |