SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou ik in het ergste geval kunnen doen, want dat dooie moet er toch een keer af. Maar verf blijft bij mij toch nooit zo goed zitten.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoewel, ik had eens roze plukken die na een paar weken weg hadden moeten zijn. De boel uiteindelijk maar afgeknipt.
kerstquote:Op donderdag 3 december 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Het RIVM meldt woensdag 5.641 nieuwe positieve coronatests. Dat zijn er fors meer dan het gemiddelde van de afgelopen zeven dagen (5.016). Daarnaast zijn 61 coronagerelateerde sterfgevallen geregistreerd.
https://www.nu.nl/coronav(...)-gemiddeld-5016.html
Yes!quote:Op donderdag 3 december 2020 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zorg voor de slang, zoek jij een lui paard Jane?
Als nu maar alvast kerst cancellen, dan hoeven mensen ook niet meer massaal te gaan winkelen.quote:
vandaag? ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is toch donderdagToch? TOCH
Ik hoef daarvoor niet binnen te blijven hoor, om het besef van dagen kwijt te rakenquote:Op donderdag 3 december 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag? ja.
Ben je al zo lang niet meer buiten geweest?
ja denk het toch wel?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
wat kost zo'n fant?
en komt daar nog verzendkosten bij?
Ditquote:Op donderdag 3 december 2020 14:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik hoef daarvoor niet binnen te blijven hoor, om het besef van dagen kwijt te raken
ik denk eigenlijk dat je de hele kudde moet nemen a 170 stuksquote:Op donderdag 3 december 2020 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Hoeveel zijn ze per stuk eigenlijk?
Dan vertrappelen ze het hele dorp ben ik bangquote:Op donderdag 3 december 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat je de hele kudde moet nemen a 170 stuks
Dan gewoon zo'n potje regelen.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou ik in het ergste geval kunnen doen, want dat dooie moet er toch een keer af. Maar verf blijft bij mij toch nooit zo goed zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |