quote:Op donderdag 3 december 2020 13:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
TR gemacht. Veel plezier met je vakantie.
quote:Op donderdag 3 december 2020 13:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
TR gemacht. Veel plezier met je vakantie.
De haat en frustratie bij die blauwe nepmod zit diepquote:
KLB / De KLB!verkiezingen 2020 - STOP THE COUNT #2quote:Op donderdag 3 december 2020 12:25 schreef Solotovski het volgende:
Gaat iemand dit nog organiseren of wat
Klacht: Nog geen KLB verkiezingen
Omdat ik zwaar superieur ben, heeft mij al 7 keer een ban aangesmeerd uit frustratie en pure haat.quote:Op donderdag 3 december 2020 13:04 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[..]
De haat en frustratie bij die blauwe nepmod zit diep
quote:Op donderdag 3 december 2020 13:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat ik zwaar superieur geestelijk achtergesteld ben, heeft mij al 7 keer een ban aangesmeerd uit frustratie en pure haat.
Hij denkt ook dat iedereen hem leuk/grappig vind en dat hij 'status' heeft met zijn blauwe username terwijl hij moderator is van het afvoerputje van fok waar geen hond vrijwillig komt behalve kluun met zijn kuttopicsquote:Op donderdag 3 december 2020 13:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat ik zwaar superieur ben, heeft mij al 7 keer een ban aangesmeerd uit frustratie en pure haat.
Over welke KLB-moderator gaat het nu weer?quote:Op donderdag 3 december 2020 13:08 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Hij denkt ook dat iedereen hem leuk/grappig vind en dat hij 'status' heeft met zijn blauwe username terwijl hij moderator is van het afvoerputje van fok waar geen hond vrijwillig komt behalve kluun met zijn kuttopics
FOK! niet correct kunnen spellen. Dan faal je pas echt in het leven.quote:Op donderdag 3 december 2020 13:08 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Hij denkt ook dat iedereen hem leuk/grappig vind en dat hij 'status' heeft met zijn blauwe username terwijl hij moderator is van het afvoerputje van fok waar geen hond vrijwillig komt behalve kluun met zijn kuttopics
Ja en Kluun is echt de grootste wappie van heel papoea nieuw guinea.quote:Op donderdag 3 december 2020 13:08 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
het is fok! vraag maar aan @yvonnequote:Op donderdag 3 december 2020 13:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
FOK! niet correct kunnen spellen. Dan faal je pas echt in het leven.
Ik ga hem invullen.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:55 schreef Nine. het volgende:
Astu... gewoon 2019 stijl.
Beste moderator
Slechtste moderator
Beste meme
Meest vervelende meme
Beste kliekje
Meest vervelende kliekje
Zet zichzelf het meest voor schut
User die het meest gemist wordt
Beste discussievoerder van KLB
De grootste troll in KLB
Grootste linksgekkie
Grootste rechtgekkie
Slimste user
Domste user
Het beste topic van 2020
Het topic dat het meest uit de hand liep in 2020
User met de meeste verzonnen topics
Grootste debiel in KLB
De user die het snelst moet verdwijnen
Beste baggeraar
Grappigste user
Minst grappige user
Beste user van KLB
Ik heb op ignore gezet, en dat is echt geweldig.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:44 schreef spinazieruiker het volgende:
Verkiezingen
Beter mogen alle leden in een referendum kiezen of @:Mikeytt geroyeerd moet worden.
Jaquote:Op donderdag 3 december 2020 13:34 schreef okselzweet het volgende:
SWJ gooide toch steeds alle braddie topics in onz dicht?
Je bent een NSBer of je bent het niet.quote:
SwJquote:Op donderdag 3 december 2020 13:34 schreef okselzweet het volgende:
SWJ gooide toch steeds alle braddie topics in onz dicht?
Ik denk over de meest vervelende user van 2019quote:Op donderdag 3 december 2020 13:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Over welke KLB-moderator gaat het nu weer?
quote:Op donderdag 3 december 2020 14:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik denk over de meest vervelende user van 2019
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |