SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hou je snuit jij.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
Maartje (40) de worst van Fles krijgt van mij een dikke zes
Bips dikker geworden of broek gekrompen?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
na veel springen kreeg ik de broek dicht
Wat?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Inb4 PANGGGGGGGGG knoop eraf en rits gescheurdquote:Op donderdag 3 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
zijn hier gifjes van?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Broek natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2020 11:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bips dikker geworden of broek gekrompen?
Kom maar mee sporten vanavond.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
ja iets te strak denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zit hij nu wel lekker strak zeker?
Waarom dat? Straks komt gerrie weer zeggen dat ze zin heeft in iets met BBQsaus en dan moet hij toch weer open.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
Even mijn broek dichtknopen jongens [ afbeelding ]
oh ohquote:Op donderdag 3 december 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kom maar mee sporten vanavond.
Dat durf ik dus echt niet aanquote:Op donderdag 3 december 2020 11:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.edestad.nl/lo(...)V9N6S6FJf2mWTeORGs-I
O jee
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iets te strak denk ik.
misschien helpt het als ik een gerrie doe
specifieke reden?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
's Avonds is de hele binnenstad hier gevuld met jongens en meisjes op fietsen met oranje en groene rugzakken. Echt bizar om te zien gewoon
Lekker bijverdienenquote:Op donderdag 3 december 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
's Avonds is de hele binnenstad hier gevuld met jongens en meisjes op fietsen met oranje en groene rugzakken. Echt bizar om te zien gewoon
ranje: thuisbezorgdquote:
Ik vrees het wel een beetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zijn ze meteen 2.5 uur onderweg naar jouquote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
dat is wel een nadeel van in een gat wonen.
soms zou ik ook wel eens iets van een mcdrek of dominos of whatever willen bestellen
Scheelt weer, I guess.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat even te kijken op de app: 'Dit restaurant is ver weg, dus de bezorgkosten zijn 3,49."
Ik kan de M zowat zien vanaf m'n balkon.
Mwah ik mis het niet echt hoor..quote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
soms zou ik ook wel eens iets van een mcdrek of dominos of whatever willen bestellen
Als ze op de fiets moeten komen is het wel koud denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Zijn ze meteen 2.5 uur onderweg naar jou
Ja ik de maan ook. Is die niet ver weg dan?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat even te kijken op de app: 'Dit restaurant is ver weg, dus de bezorgkosten zijn 3,49."
Ook nu niet met de quarantaine? hier bezorgt zowat elk restaurant ook, nou ja of afhaal dan.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
Oh wacht. Die voedsel bezorg dingen..
Ik vind bezorgen vooral wel makkelijk als ik bezig ben met iets of als ik iets specifieks wil wat net wat te ver is om heen te fietsen.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mwah ik mis het niet echt hoor..
Ga dan net zo liefst ff naar de snackbar.
Bezorgen kan soms wel eens handig zijn, maarja. Als je belt en op t aangegeven moment erom gaat hoef je ook niet te wachten.
Nja hier ben je toch al heel erg auto ingesteld.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind bezorgen vooral wel makkelijk als ik bezig ben met iets of als ik iets specifieks wil wat net wat te ver is om heen te fietsen.
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik de maan ook. Is die niet ver weg dan?
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees het wel een beetje.
*rolt terug de vriezer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*
True, hier komt het meeste uit het centrum en da's serieus kut met de auto. Vond ik met m'n koekblik al.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja hier ben je toch al heel erg auto ingesteld.dus dan maakt afstand om af te halen ook weinig uit.
ja, er zijn een stuk meer restaurants die bezorgen, maar die grote ketens liggen toch meestal in maastricht of heerlen/kerkrade en die bezorgen dan niet tot hier.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook nu niet met de quarantaine? hier bezorgt zowat elk restaurant ook, nou ja of afhaal dan.
ik heb hier echt alles op loopafstand.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik mis hier echt een Burger King. We hebben wel zo'n kippentent tegenwoordig.
Den Haag genotquote:Op donderdag 3 december 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier echt alles op loopafstand.
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier echt alles op rolafstand.
Ik mis hier de Indiër en de Mexicaan en een leuke Japanner.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ede is toch niet zo klein?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis hier de Indiër en de Mexicaan en een leuke Japanner.
Mac, Bram en KFC zitten vlak om de hoekquote:Op donderdag 3 december 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het beste Indonesische restaurant van Dordrecht zit in...Zwijndrechtquote:Op donderdag 3 december 2020 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis hier de Indiër en de Mexicaan en een leuke Japanner.
Da's met iedere wat grotere stad wel zo als je in het centrum zit.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb in een straal van 75 meter wel 25 restaurants zitten of zo
Ik kom ook een eindquote:Op donderdag 3 december 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
ja, maar als ik echt zin heb in burgerking, heb ik meestal geen zin om in de auto te stappen en naar de burger king te gaanquote:Op donderdag 3 december 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua fastfoodmeuk hebben we dan wel weer genoeg aan drivethru's.
Hmm ik zit niet op ruikafstandquote:Op donderdag 3 december 2020 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op het dakterras is dat wel eens een nadeel als je honger hebt
Daarom kom ik er ook bijna nooit.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar als ik echt zin heb in burgerking, heb ik meestal geen zin om in de auto te stappen en naar de burger king te gaan
Nee maar het is vooralsnog veel kebab en doner, al komt er de laatste paar jaar wel meer verandering in met vreettoko's zoals Cubanita en 't Zusje en Shabu Shabu.quote:
Hmm, mag je met een fiets door de drive in?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom kom ik er ook bijna nooit.
Al is het wel een beetje geniepig, want ik heb er dus een aantal op de route vanaf sporten.
Op een paar meter afstand zit een Spaans restaurant, die ruik ik toch regelmatig.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ik zit niet op ruikafstand![]()
Wel jaren naast een Thais restaurant gewoond. Maar zelf daar rook ik weinig van.
ah zag vacatures voor et zusje in rotterdam maar ken de zaak zelf nietquote:Op donderdag 3 december 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar het is vooralsnog veel kebab en doner, al komt er de laatste paar jaar wel meer verandering in met vreettoko's zoals Cubanita en 't Zusje en Shabu Shabu.
Volgens mij kijken ze daar niet eens meer van op.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, mag je met een fiets door de drive in?
Ik vind het wel leuk. Je hoeft niet met twee uur op te rotten.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zag vacatures voor et zusje in rotterdam maar ken de zaak zelf niet
Vroeger woonde ik tegenover een Indonees. Die rook ik welquote:Op donderdag 3 december 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een paar meter afstand zit een Spaans restaurant, die ruik ik toch regelmatig.
Woon jij op een draaischijf in een verhipte locloods of zo? Anders kan dit fysiek helemaal niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Eten is ook best goed daarquote:Op donderdag 3 december 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Je hoeft niet met twee uur op te rotten.
quote:Op donderdag 3 december 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon jij op een draaischijf in een verhipte locloods of zo? Anders kan dit fysiek helemaal niet.
Z'n huis is sowieso onmogelijk.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon jij op een draaischijf in een verhipte locloods of zo? Anders kan dit fysiek helemaal niet.
Soort M.C. Escher-huis?quote:Op donderdag 3 december 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Z'n huis is sowieso onmogelijk.
Hij woont boven de markthal.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer een Tardis.quote:
Het is vrij hip hier jaquote:Op donderdag 3 december 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier tegenover zit een Thai, die zit er al tientallen jaren en ik geloof niet dat ik er ooit gasten binnen heb gezien, supervaag.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger woonde ik tegenover een Indonees. Die rook ik welEn daar kwam ik dan ook te vaak
Die vent had zulke goede saté![]()
Hoezo dat dan weer?quote:Op donderdag 3 december 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Z'n huis is sowieso onmogelijk.
Ik ga niet je eigen posts opduikelen hoor.quote:
Het weer helpt niet mee.quote:
Jammer, ik hoopte op een voorbeeldquote:Op donderdag 3 december 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga niet je eigen posts opduikelen hoor.
Shoarmatenten ook meegeteld?quote:Op donderdag 3 december 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Beetje zitten tellen zo ongeveer, eerder 30 restaurants dan 25
Ik weet dat het niet zo overkomt, maar ik héb daadwerkelijk dingen te doen.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte op een voorbeeld
quote:Op donderdag 3 december 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet zo overkomt, maar ik héb daadwerkelijk dingen te doen.
De server waar ik op werk is niet zo snel, dus ik moet af en toe wachten.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik zit in een saaie meeting, dus ik luister half en FOK! een beetje
Die zitten er niet, er zit welgeteld een snackbar sinds kort tussen maar die zitten in zo'n mooi middeleeuws pand dat je jezelf in de culinaire hemel waant.quote:
ik denk dat je food trucks ook moet mee tellen. anders hou je geen ruimte meer over voor straten, parkeerplekken en de villa van US.quote:
Wat een kutcentrum dan zeg.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zitten er niet, er zit welgeteld een snackbar sinds kort tussen maar die zitten in zo'n mooi middeleeuws pand dat je jezelf in de culinaire hemel waant.
Goeie, gewoon een rijtje foodtrucks op z'n landgoed.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat je food trucks ook moet mee tellen. anders hou je geen ruimte meer over voor straten, parkeerplekken en de villa van US.
Met deze info kan ik maar op twee plekken wonen in mijn mooie stadjequote:Op donderdag 3 december 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat je food trucks ook moet mee tellen. anders hou je geen ruimte meer over voor straten, parkeerplekken en de villa van US.
Ik weet het al. Hij heeft een Febomuur in de buurt en telt elk luikje als de deur van een restaurantquote:Op donderdag 3 december 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zolang ik win ga ik door bij de Feboquote:Op donderdag 3 december 2020 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het al. Hij heeft een Febomuur in de buurt en telt elk luikje als de deur van een restaurant
In Tokyo zou ik dan in Piss Alley wonenquote:Op donderdag 3 december 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
In Tokyo zou dat wel makkelijk lukken, daar wordt toch alles in wolkenkrabbers opgestapeld.
Kebab dan, zelfde laken een pak.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met deze info kan ik maar op twee plekken wonen in mijn mooie stadje
Zo'n all you can eat wok vreetschuur waar je ook patat, sushi , krokodil en pannenkoeken krijgt, voor hoeveel restaurants telt die?quote:Op donderdag 3 december 2020 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kebab dan, zelfde laken een pak.
Stuk of 8.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo'n all you can eat wok vreetschuur waar je ook patat, sushi , krokodil en pannenkoeken krijgt, voor hoeveel restaurants telt die?
Zo'n AYCE, ook die mag hier niet zittenquote:Op donderdag 3 december 2020 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo'n all you can eat wok vreetschuur waar je ook patat, sushi , krokodil en pannenkoeken krijgt, voor hoeveel restaurants telt die?
Is heb dit serieus al bij die vreetschuren gezien.quote:
En Japanners dan?quote:Op donderdag 3 december 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n AYCE, ook die mag hier niet zitten
Ja ach, ik heb veel op fiets/wandelafstand hoor. Dikke primaquote:Op donderdag 3 december 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True, hier komt het meeste uit het centrum en da's serieus kut met de auto. Vond ik met m'n koekblik al.
Ik voelde me daar compleet thuis en op mijn plekje, zoveel avonturen meegemaakt daar in die wijkquote:
Home is where the heart is. Voor mij is dat nog altijd deels in Boedapestquote:Op donderdag 3 december 2020 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voelde me daar compleet thuis en op mijn plekje, zoveel avonturen meegemaakt daar in die wijk
Da's toch gewoon AYCE slimme.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht en een sushi tent, die tel ik ook wel mee onder de snackbars eigenlijk.
Ja ik vergiste me maar die ligt een stukje verder weg uit het gebied zeg maar, echter zal die wel nog binnen de 75 meter zittenquote:Op donderdag 3 december 2020 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch gewoon AYCE slimme.
voedsel is leven Nijn.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom gaat het hier in de ochtend al over Airfryers, vegans, palingen en sushi?
Waarom niet?quote:Op donderdag 3 december 2020 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom gaat het hier in de ochtend al over Airfryers, vegans, palingen en sushi?
Omdat de middagen gereserveerd zijn voor poep en seks.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
alleen als ze lokale bio groente gehad hebben.quote:
Iemand nog gerrieverhalen?quote:Op donderdag 3 december 2020 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat de middagen gereserveerd zijn voor poep en seks.
vanochtend al over de scrotum sensatie van vandaag verteldquote:Op donderdag 3 december 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand nog gerrieverhalen?
Ik heb er nog wel een paar van een mooie vakantie in Kroatië, maar die zijn echt voor een speciale gelegenheidquote:Op donderdag 3 december 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh dan ga ik weer.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat de middagen gereserveerd zijn voor poep en seks.
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 3 december 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vanochtend al over de scrotum sensatie van vandaag verteld
Oeh, premium gerriesquote:Op donderdag 3 december 2020 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar van een mooie vakantie in Kroatië, maar die zijn echt voor een speciale gelegenheid
Het hoeft niet waargebeurd te zijn, je mag ook gewoon dingen verzinnen zoals US doet.quote:
@RockNijntje en de grote boze wolfquote:Op donderdag 3 december 2020 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het hoeft niet waargebeurd te zijn, je mag ook gewoon dingen verzinnen zoals US doet.
Gerriehub Premium.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt als een gerrie paywall
quote:Op donderdag 3 december 2020 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het hoeft niet waargebeurd te zijn, je mag ook gewoon dingen verzinnen zoals US doet.
jawel van je nichtjequote:Op donderdag 3 december 2020 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal, maar ik zeg niet van wie.
Ik heb nog wel wat mooie poepverhalen over China maar ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Letterlijk een schijtland?quote:Op donderdag 3 december 2020 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb in China verrassend goed gepoept, aangezien ik nooit poep op vakantie.
hangt echt van het deel van het land af.. hb er lekker gegeten, maar het overgrote deel is niet te huffen.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook verrassend weinig gegeten
Mooiste poepplek ter wereld is toch wel het centraal treinstation in Peking, met zijn duizenden tegelijkertijd hurken in een goot in het zicht onder het genot van live klassieke muziekquote:Op donderdag 3 december 2020 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb in China verrassend goed gepoept, aangezien ik nooit poep op vakantie.
Mijn enige ervaring met Chinees eten was vooral HEET.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hangt echt van het deel van het land af.. hb er lekker gegeten, maar het overgrote deel is niet te huffen.
O ja, daar heb ik al van meer mensen mooie verhalen gehoord.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooiste poepplek ter wereld is toch wel het centraal treinstation in Peking, met zijn duizenden tegelijkertijd hurken in een goot in het zicht onder het genot van live klassieke muziek
ja heet en verder weinig smaak. of compleet smakeloos en bremzout.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn enige ervaring met Chinees eten was vooral HEET.
Gisterenavond kwam er een hele lange uit, vanochtend ook een hele hoop maar niet als een lange gerrie.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was een vent zijn horloge verloren en ik zag een medewerker van het station zijn blote arm tot aan zijn oksel in de stront steken om dat horloge terug te vinden, bizar.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, daar heb ik al van meer mensen mooie verhalen gehoord.
Sowieso is 'Chinees' eten eigenlijk alleen lekker in Nederland door de Indo invloeden. Heb in het buitenland nog nooit echt lekker bij de lokale Chinees gegeten.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hangt echt van het deel van het land af.. hb er lekker gegeten, maar het overgrote deel is niet te huffen.
Dit is wel wat voor jouquote:Op donderdag 3 december 2020 13:03 schreef UitStraling het volgende:
Koude voeten, misschien toch maar eens voor toffels kijken.
Iemand heeft cousin it vermoordquote:Op donderdag 3 december 2020 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor jou
[ afbeelding ]
Slechts $1,800 https://www.net-a-porter.(...)hair-slippers/607338
Wel lekker warm denk ikquote:Op donderdag 3 december 2020 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor jou
[ afbeelding ]
Zijn dat pruiken van Trump?quote:Op donderdag 3 december 2020 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor jou
[ afbeelding ]
quote:
Staat dat het van geitenhaar is gemaakt.quote:
Kan toch?quote:Op donderdag 3 december 2020 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat dat het van geitenhaar is gemaakt.
WAAR BEN JEquote:Op donderdag 3 december 2020 13:10 schreef gianni61 het volgende:
ben de MNM (belgische radiozender) top1000 aan het luisteren en Twarres komt voorbij...
Gekke belgen
met oeigoerenhaar?quote:Op donderdag 3 december 2020 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor jou
[ afbeelding ]
misschien is dit wel geverfd voor de toffelsquote:Op donderdag 3 december 2020 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben toch van dat vies sluik zwart haar?
Kun je wel de linkertoffel Oei noemen en de rechtertoffel Goer.quote:Op donderdag 3 december 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is dit wel geverfd voor de toffels
Vlaams versta ik redelijk, maar Fries daarentegen....quote:Op donderdag 3 december 2020 13:10 schreef gianni61 het volgende:
ben de MNM (belgische radiozender) top1000 aan het luisteren en Twarres komt voorbij...
Gekke belgen
quote:Op donderdag 3 december 2020 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel de linkertoffel Oei noemen en de rechtertoffel Goer.
Vlaams klinkt ook wel een stuk leukerquote:Op donderdag 3 december 2020 13:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vlaams versta ik redelijk, maar Fries daarentegen....
Dat zonder meerquote:Op donderdag 3 december 2020 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vlaams klinkt ook wel een stuk leuker
Zelfs de menukaart van een Grieks restaurant klinkt licht erotisch als die wordt voorgelezen door Roos van Ackerquote:
Fries klinkt gewoon bezopen.quote:Op donderdag 3 december 2020 13:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vlaams versta ik redelijk, maar Fries daarentegen....
Moest googelen, die kijkt wel alsof ze net haar pasgeboren baby voor haar neus voor de bus hebben geworpen.quote:Op donderdag 3 december 2020 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zelfs de menukaart van een Grieks restaurant klinkt licht erotisch als die wordt voorgelezen door Roos van Acker
Het zijn de wenkbrauwen.quote:Op donderdag 3 december 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest googelen, die kijkt wel alsof ze net haar pasgeboren baby voor haar neus voor de bus hebben geworpen.
Heb je geen last van als je haar op de radio hoortquote:Op donderdag 3 december 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest googelen, die kijkt wel alsof ze net haar pasgeboren baby voor haar neus voor de bus hebben geworpen.
was het maar zo'n feestquote:
Appels en peren.quote:
Geitenhaarsloffen.quote:
Wat wil je kleuren?quote:
carnaval gaat toch niet doorquote:
Ik wilde het nog gezond houdenquote:
Hoe definitief wil je het hebben?quote:
https://www.attitudeholla(...)r=Roze&filtered=truequote:Op donderdag 3 december 2020 14:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)=CPS&utm_content=txl
Altijd al een K-pop-cosplaypoppetje willen daten.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft Buda zeker om gevraagd?
Trek je serveersterpakje maar alvast aanquote:Op donderdag 3 december 2020 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd al een K-pop-cosplaypoppetje willen daten.
Even naar soapland.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je serveersterpakje maar alvast aan![]()
![]()
![]()
Ik heb een beetje een wintervachtje dus ik ben nu wel donkerder blond dan normaal.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Hangt wel van je basiskleur af, bij alles behalve blond wil je eigenlijk bleken.
Britten en Russen willen allebei als eerste vaccineren.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:07 schreef Haags het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)ogsschepen~ad12000a/
KOEKOEK
Trumpkuif repurposedquote:Op donderdag 3 december 2020 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor jou
[ afbeelding ]
Ook dat nogquote:Op donderdag 3 december 2020 14:07 schreef Haags het volgende:
KOEKOEK
Kan juist wel tof zijn, feller aan de onderkant.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een wintervachtje dus ik ben nu wel donkerder blond dan normaal.
En ik ben al bijna een jaar niet naar de kapper geweest, dus het is nu vooral onderin blond.
Ja, ik las het ook.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:07 schreef Haags het volgende:
KOEKOEK
In de fik dat ding.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/denh(...)aag-100-jaar~151796/
FEEST
Ja maar dat haar is dood, dus ik weet niet of het dan pakt.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan juist wel tof zijn, feller aan de onderkant.Beetje ombré effect.
Vrouwen in te korte rokjes en te kleine Bh's die kunnen boeren als berenquote:Op donderdag 3 december 2020 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien maar snel Russisch gaan oefenen en borsj leren koken.
Siberische werkkampen zijn prachtige deze tijd van het jaar.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien maar snel Russisch gaan oefenen en borsj leren koken.
Lekker koud ook.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Siberische werkkampen zijn prachtige deze tijd van het jaar.
Klinkt als de discotheek waar ik vroeger elke week kwamquote:Op donderdag 3 december 2020 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen in te korte rokjes en te kleine Bh's die kunnen boeren als beren
Grote kans op een witte kerst welquote:
En neuken voor een broodje kroket of een sigaretquote:Op donderdag 3 december 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt als de discotheek waar ik vroeger elke week kwam
Wie wil dat nou niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Grote kans op een witte kerst wel
Kan zijn dat het dan extreem pakt ook.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat haar is dood, dus ik weet niet of het dan pakt.
Niet per se slechtquote:Op donderdag 3 december 2020 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen in te korte rokjes en te kleine Bh's die kunnen boeren als beren
Owquote:Op donderdag 3 december 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan zijn dat het dan extreem pakt ook.Dan vervaagt het gewoon niet meer.
2 passoa jus en je was de manquote:Op donderdag 3 december 2020 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En neuken voor een broodje kroket of een sigaret
MNMquote:Op donderdag 3 december 2020 13:10 schreef gianni61 het volgende:
Gekke belgen
als we toch niet naar de familie hoeven is kerst met een berg cocaine geen slecht idee.quote:
Hue huequote:Op donderdag 3 december 2020 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dus het is nu vooral onderin blond.
Als je vermaak wil: kijk op youtube naar haarbleekfails met Brad Mondo.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHquote:Op donderdag 3 december 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
we kunnen een fant kopen voor in foqueville![]()
Gezocht: kopers voor 170 olifanten. Deze opvallende advertentie stond deze week in een Namibisch dagblad. Geplaatst door de overheid van het Afrikaanse land, die in een spagaat zit tussen de belangen van natuurbescherming en die van de lokale bevolking.https://nos.nl/artikel/23(...)-er-170-te-koop.html
Heb het vroeger veel geverfd, was echt ellende om het eruit te krijgenquote:Op donderdag 3 december 2020 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen wel enorm veel zin om er kleur in te flikkeren, maar dat wordt niet zo gewaardeerd en realistisch gezien ben ik er te lui voor.
Genoeg amerikanen die grof geld willen betalen om er 1 af te schieten.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
Gezocht: kopers voor 170 olifanten. Deze opvallende advertentie stond deze week in een Namibisch dagblad. Geplaatst door de overheid van het Afrikaanse land, die in een spagaat zit tussen de belangen van natuurbescherming en die van de lokale bevolking.https://nos.nl/artikel/23(...)-er-170-te-koop.html
quote:Op donderdag 3 december 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH
Het menu van de gefrituurde gerbil is inderdaad wel aan vernieuwing toequote:Op donderdag 3 december 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2020 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het menu van de gefrituurde gerbil is inderdaad wel aan vernieuwing toe
Ja, die semipermanente vallen op zich nog wel mee, maar de rest.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb het vroeger veel geverfd, was echt ellende om het eruit te krijgen
Hebben we nog wel een slang een luipaard voor nodig ookquote:Op donderdag 3 december 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we me Tarzan you Jane doen, ja hč, jajaja
Oh luipaard. Jammer, ik zou best de rol van luiaard willen spelenquote:Op donderdag 3 december 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben we nog wel een slang een luipaard voor nodig ook
nog 10 uur werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |