SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hou je snuit jij.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
Maartje (40) de worst van Fles krijgt van mij een dikke zes
Bips dikker geworden of broek gekrompen?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
na veel springen kreeg ik de broek dicht
Wat?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Inb4 PANGGGGGGGGG knoop eraf en rits gescheurdquote:Op donderdag 3 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
zijn hier gifjes van?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Broek natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2020 11:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bips dikker geworden of broek gekrompen?
Kom maar mee sporten vanavond.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
ja iets te strak denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zit hij nu wel lekker strak zeker?
Waarom dat? Straks komt gerrie weer zeggen dat ze zin heeft in iets met BBQsaus en dan moet hij toch weer open.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
Even mijn broek dichtknopen jongens [ afbeelding ]
oh ohquote:Op donderdag 3 december 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kom maar mee sporten vanavond.
Dat durf ik dus echt niet aanquote:Op donderdag 3 december 2020 11:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.edestad.nl/lo(...)V9N6S6FJf2mWTeORGs-I
O jee
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iets te strak denk ik.
misschien helpt het als ik een gerrie doe
specifieke reden?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
's Avonds is de hele binnenstad hier gevuld met jongens en meisjes op fietsen met oranje en groene rugzakken. Echt bizar om te zien gewoon
Lekker bijverdienenquote:Op donderdag 3 december 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
's Avonds is de hele binnenstad hier gevuld met jongens en meisjes op fietsen met oranje en groene rugzakken. Echt bizar om te zien gewoon
ranje: thuisbezorgdquote:
Ik vrees het wel een beetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zijn ze meteen 2.5 uur onderweg naar jouquote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
dat is wel een nadeel van in een gat wonen.
soms zou ik ook wel eens iets van een mcdrek of dominos of whatever willen bestellen
Scheelt weer, I guess.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat even te kijken op de app: 'Dit restaurant is ver weg, dus de bezorgkosten zijn 3,49."
Ik kan de M zowat zien vanaf m'n balkon.
Mwah ik mis het niet echt hoor..quote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
soms zou ik ook wel eens iets van een mcdrek of dominos of whatever willen bestellen
Als ze op de fiets moeten komen is het wel koud denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Zijn ze meteen 2.5 uur onderweg naar jou
Ja ik de maan ook. Is die niet ver weg dan?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat even te kijken op de app: 'Dit restaurant is ver weg, dus de bezorgkosten zijn 3,49."
Ook nu niet met de quarantaine? hier bezorgt zowat elk restaurant ook, nou ja of afhaal dan.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
Oh wacht. Die voedsel bezorg dingen..
Ik vind bezorgen vooral wel makkelijk als ik bezig ben met iets of als ik iets specifieks wil wat net wat te ver is om heen te fietsen.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mwah ik mis het niet echt hoor..
Ga dan net zo liefst ff naar de snackbar.
Bezorgen kan soms wel eens handig zijn, maarja. Als je belt en op t aangegeven moment erom gaat hoef je ook niet te wachten.
Nja hier ben je toch al heel erg auto ingesteld.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind bezorgen vooral wel makkelijk als ik bezig ben met iets of als ik iets specifieks wil wat net wat te ver is om heen te fietsen.
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik de maan ook. Is die niet ver weg dan?
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees het wel een beetje.
*rolt terug de vriezer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*
True, hier komt het meeste uit het centrum en da's serieus kut met de auto. Vond ik met m'n koekblik al.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja hier ben je toch al heel erg auto ingesteld.dus dan maakt afstand om af te halen ook weinig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |