Ik had ook graag de beelden willen zien waarop ze dat baseren.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
VAR mag toch geen geel geven?
Leuke Tagquote:Op woensdag 2 december 2020 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee maar wel de scheids adviseren rood te geven
De scheids kan dan wel weer besluiten toch geel te geven
Ha!quote:Op woensdag 2 december 2020 21:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat deed de scheids dan ook zelf.
Daarom. Domme actie, maar een echte kopstoot was het ook weer niet en die stervende zwaan van de PSG speler was al reden genoeg om geen rood te geven.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:24 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Kopstoot?Ze stonden al met hun hoofden tegen elkaar dus van een stoot kan al geen sprake zijn.
Ja, past er goed tussen maar is blijkbaar ook een goede vriend van Van Egmondquote:
Natuurlijk. Het gaat toch om de intentiequote:Op woensdag 2 december 2020 21:26 schreef HarrieKeen het volgende:
Vinden mensen dit echt rood waard?
Prima ventje, ga ik zo nog even luisteren dan.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, past er goed tussen maar is blijkbaar ook een goede vriend van Van Egmond
Intentie is subjectief en kan je niks mee.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:27 schreef Enawh het volgende:
Gaat toch ook om de intentie ?
Dus rood
Anders was die van Pepe (arsenal) ook geen rood afgelopen weekend. Wat ie dus wel had gekregen
Paredes is een klootzak en zuigertje, terecht dat Fred geen rood krijgt inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2020 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarom. Domme actie, maar een echte kopstoot was het ook weer niet en die stervende zwaan van de PSG speler was al reden genoeg om geen rood te geven.
Vooralsnog weinig onenigheid in de pollquote:Op woensdag 2 december 2020 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Er is veel onenigheid in dit topic. Daarom een poll!
[poll=1114]
Met de altijd betrouwbare Giroud voorop.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie Alle sterkhouders in de as van Sevilla op de bank en Chelsea kan gratis doorlopen.
Ik heb een poging gedaan om Spurs - Sjelsie te kijken. Wat een mokersaai schaakspel was datquote:Op woensdag 2 december 2020 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie Alle sterkhouders in de as van Sevilla op de bank en Chelsea kan gratis doorlopen.
Ik vond het rood.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Er is veel onenigheid in dit topic. Daarom een poll!
[poll=1114]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |