SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij zal ook moeten verhuizen straksquote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Misschien moeten we een grote hond aanschaffen?
ookquote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dat niet zijn om je maag de kans te geven zichzelf te herstellen? Zolang 'ie geīrriteerd is, kom je überhaupt niet snel uit zo'n loop.
Iddquote:Op woensdag 2 december 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij zal ook moeten verhuizen straks
Ja, ik zal @kwiwi vragen of ik een klein huisje kan krijgen op een rustig plekjequote:Op woensdag 2 december 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij zal ook moeten verhuizen straks
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
Weet alleen niet meer of ze nu na de 1e kuur of pas na de 2e kuur die camera naar binnen gepropt hebben.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
Weet alleen niet meer of ze nu na de 1e kuur of pas na de 2e kuur die camera naar binnen gepropt hebben.
Hmm, ik begin je siswetfascinatie wel wat beter te begrijpenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit jaar ook alweer 2 keer hoor
Langs boven mn jong. Niet langs onderquote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik begin je siswetfascinatie wel wat beter te begrijpen
Maar niks ernstigs aan de hand?
Nu niet daarover gaan stressen, dat schiet niet op als het inderdaad door stress komt.quote:
kan ie neerkijken op z'n onderdanenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n groot huis is wel wat voor hem
Probeer het :pquote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu niet daarover gaan stressen, dat schiet niet op als het inderdaad door stress komt.
Hmm nee, dat vind ik niet netjes. Misschien komt ze nog terug.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef Koen66 het volgende:
je kan het Whis huisje kraken @:budapestenaar
Kan 'ie alle ambassadeursdochters tenminste stallen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n groot huis is wel wat voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |