Het is 2 weken na (mogelijke) aanvang van vaccinaties. Ik vermoed dat ze denken dat het dan wel gedoogd wordt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:41 schreef Idisrom het volgende:
Ja, 17 januari vind ik ook zo'n vreemde datum.
Als je kerstperiode mist, dan kun je januari en februari ook nog wel missen.
Trouwens, ik denk dat de winkels het volgend jaar zwaarder zullen krijgen. De Horeca kan snel weer op oude niveau komen, alleen de vraag is nog, vanaf wanneer? Waarschijnlijk de zomer 2021.
Dat is het ook niet. Mensen met een vast contract hebben allemaal lekker lullen(zolang het duurt). Al zit ik een jaar thuis mijn salaris word netjes overgemaakt. Enige empathie naar deze branche zou wel op zijn plaats zijn.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik begrijp het wel. Het duurt te lang. Overvolle winkelstraten en de horeca moet dicht. Dit is niet te begrijpen.
Het gros is pas eind 2021 aan de beurt. En ook dat is maar de vraag. Pfizer heeft al een grondstoffentekort en kan maar de helft leveren.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is 2 weken na (mogelijke) aanvang van vaccinaties. Ik vermoed dat ze denken dat het dan wel gedoogd wordt.
Ja, weet ik, maar op basis van "het vaccineren is begonnen, kan de horeca langzaamaan openen"quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Het gros is pas eind 2021 aan de beurt. En ook dat is maar de vraag. Pfizer heeft al een grondstoffentekort en kan maar de helft leveren.
Wat mij betreft heeft de horeca gelijk hoor. Het is wel een keer mooi geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |