SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Monsterquote:Op woensdag 2 december 2020 16:14 schreef UitStraling het volgende:
Zie voor me dat die hand zo dat konijntje uitknijpt
Jij wilt gewoon in je blote kont die bak wegbrengen?quote:Op woensdag 2 december 2020 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n sweatpants aan maar moet nog even naar de kliko, dus ik wacht gewoon tot het echt pikkedonker isIk wil m'n sweatpants niet uit.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Sorry.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dit een opwindend zinnetjequote:Op woensdag 2 december 2020 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon in je blote kont die bak wegbrengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2020 16:21 schreef UitStraling het volgende:
Zo die machtige lul van jou die gaat precies passen, jeeeeeeeej zin in, jij hebt echt een mooie lul weet je dat en hij ruikt overheerlijk, kersentaart is er niets bij, kom maar eens hier in mijn kloppende gaatje en snel, wow man.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 2 december 2020 16:21 schreef UitStraling het volgende:
Zo die machtige lul van jou die gaat precies passen, jeeeeeeeej zin in, jij hebt echt een mooie lul weet je dat en hij ruikt overheerlijk, kersentaart is er niets bij, kom maar eens hier in mijn kloppende gaatje en snel, wow man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 2 december 2020 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij vertaalde eerst toch voor eeuhm eeuhm eehum zeg het eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |