abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196515539
Beste Zangers 2020 zit er alweer op. Dit programma, uitgezonden door AVROTROS, was wederom een doorslaand succes, en wordt ook internationaal steeds meer gewaardeerd, zoals blijkt uit de vele "reaction video's" op Youtube. Het is al zeker dat er weer een nieuw seizoen komt, zoals je kunt zien als je kijkt op de site van Beste Zangers: https://www.avrotros.nl/beste-zangers/home/
De grote vraag is natuurlijk welke zangers/zangeressen er volgend jaar in dit programma zitten, dus mijn idee was om alvast een aantal suggesties te doen. Niet dat ik het idee heb dat AVROTROS dit zal lezen en zich vervolgens door deze suggesties zal laten beinvloeden (of misschien hopelijk toch enigszins :P), maar het is vooral leuk om te weten wie jullie graag zouden willen zien in de volgende editie. Zelf heb ik deze twee suggesties:

Anneke van Giersbergen:
en Caro Emerald:
Beiden zijn geweldige zangeressen, dus wat mij betreft verdienen ze zeker een plek in Beste Zangers.

Wat ik vooral graag wil weten: welke suggesties hebben jullie voor Beste Zangers 2021? En kun je er dan ook bij vermelden waarom je die specifieke zanger(es) dan zo goed vind/graag wil zien in Beste Zangers, en er dan ook maar gelijk een video van die artiest in je post bij wil plaatsen, zodat iedereen niet zelf hoeft te zoeken naar een muziekvideo van die betreffende artiest?

[ Bericht 0% gewijzigd door chatlander op 02-12-2020 17:16:02 ]
pi_196516024
Zanger Petro!
pi_196516794
Zanger Rinus
pi_196516796
Rene le Blanc?
pi_196516818
Arie Pater
pi_196516895
Elize :9
I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_196517489
Jaap Reesema
pi_196521895
Voor bovenstaande namen hieronder een muziekvideo, zodat jullie deze zelf niet meer op hoeven te zoeken:

Zanger Petro:
Zanger Rinus:
Rene le Blanc:
Arie Pater:
Elize:
Jaap Reesema:
pi_196605791
Nog wat meer artiesten, en zeker niet de minste:

Jennie Lena:
Eloi Youssef (Kensington):
Danny Vera:

Iemand nog?
pi_197572566
Ik heb toch nog een aantal namen die me binnenschoten die zeker ook niet misstaan in een volgende editie van Beste Zangers:

Alma Nieto (vrij onbekend, maar geweldige zangeres):
Nielson:
Esmee Denters:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')