Beste Zangers 2020 zit er alweer op. Dit programma, uitgezonden door AVROTROS, was wederom een doorslaand succes, en wordt ook internationaal steeds meer gewaardeerd, zoals blijkt uit de vele "reaction video's" op Youtube. Het is al zeker dat er weer een nieuw seizoen komt, zoals je kunt zien als je kijkt op de site van Beste Zangers:
https://www.avrotros.nl/beste-zangers/home/De grote vraag is natuurlijk welke zangers/zangeressen er volgend jaar in dit programma zitten, dus mijn idee was om alvast een aantal suggesties te doen. Niet dat ik het idee heb dat AVROTROS dit zal lezen en zich vervolgens door deze suggesties zal laten beinvloeden (of misschien hopelijk toch enigszins

), maar het is vooral leuk om te weten wie jullie graag zouden willen zien in de volgende editie. Zelf heb ik deze twee suggesties:
Anneke van Giersbergen:
en Caro Emerald:
Beiden zijn geweldige zangeressen, dus wat mij betreft verdienen ze zeker een plek in Beste Zangers.
Wat ik vooral graag wil weten: welke suggesties hebben jullie voor Beste Zangers 2021? En kun je er dan ook bij vermelden waarom je die specifieke zanger(es) dan zo goed vind/graag wil zien in Beste Zangers, en er dan ook maar gelijk een video van die artiest in je post bij wil plaatsen, zodat iedereen niet zelf hoeft te zoeken naar een muziekvideo van die betreffende artiest?
[ Bericht 0% gewijzigd door chatlander op 02-12-2020 17:16:02 ]