quote:In January, South Africa's National Institute of Communicable Diseases and Senegal's Institute Pasteur were the only referral laboratories on the continent, responsible for testing samples from other African countries.
Inderdaad interessant filmpje.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:35 schreef Anton91 het volgende:
Hier een interessant filmpje over Zuid Afrika:
https://news.sky.com/vide(...)rd-immunity-12117031
Ontzettend zonde dat ze in zo'n strenge lockdown zijn gegaan. De economische en phsychologische problemen hadden wellicht grotendeels voorkomen kunnen worden als ze niet in lockdown waren gegaan.
Alleen wel ontzettend veel HIV helaas. Maar ook dat leek niet het grootste probleem.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:51 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Inderdaad interessant filmpje.
De mensen in Afrika zijn relatief jong, weinig obese en minder onderliggende kwalen wellicht zodat ze minder erg ziek worden ook misschien?
Had ik gemist. Thnx, daar kan ik alles vinden.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:53 schreef Salina het volgende:
Er is al een Afrika-topic, beste mensen.![]()
COR / Afrika: Wordt het een ramp?
In het begin dacht men nog dat het een killervirus zou zijn met ongeveer 3% sterfte en dan zou het een humanitaire ramp worden. Corona treft meest 'ongezonde' mensen die er is Afrika al uitgefilterd zijn en daar de ramp dus niet heeft plaatsgevonden. Dan hadden we het vast wel gehoord. 🙄quote:Op woensdag 2 december 2020 12:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
Hoe weet je dat de verwachte ramp uitbleef?
Kun je even aangeven via Feedback. @capricia @Momo @trein2000quote:Op woensdag 2 december 2020 12:57 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Had ik gemist. Thnx, daar kan ik alles vinden.
Op slot maar deze dan. 😘
Zijn we er tóch ingetuind.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:31 schreef Dven het volgende:
Het was een complot van de MSM!!!!! Trap er niet in!!!!!
Omdat corona vooral ouderen heel ziek maakt en Afrika een hele jonge bevolking heeft.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:19 schreef oppiedoppie het volgende:
Hier in het westen kun je alle maatregelen van verschillende landen naast elkaar leggen en zie je eigenlijk weinig verschil. De curve in het voorjaar ging gelijk op met de normale griepgolf. 2e golf komt als voorspeld en de 3e waarschijnlijk volgend voorjaar.
Maar de verwachte ramp in Afrika bleef uit. Op de plekken waar ze geen afstand kunnen bewaren en weinig hygiëne kennen zou een drama ontstaan volgens msm.
Waarom is dit niet gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |