hmm neequote:Op woensdag 2 december 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door de user die we hier niet meer mogen mentionen word ik vergeleken met Klaas Dijkhoff
Beetje wel jaquote:
Nein.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je nu een graatmagere zeker?
Ik zag het ook niet hoor, maar hij was er wel van overtuigd.quote:
Zeker.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen zitzak en vrouwelijke welvingen he.?
Fitboy doet Fatboy.quote:
Maar da's wat ik zeg, jouw "mooi" is gewoon wat beperkt.quote:
Uhuquote:Op woensdag 2 december 2020 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen zitzak en vrouwelijke welvingen he.?
Als je niet in de FHM top 50 staat kom je er bij US niet in.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar da's wat ik zeg, jouw "mooi" is gewoon wat beperkt.
Nou ja, blijkbaar wel, maar dan word je wel uitgemaakt voor ET of dood vogelbekdier.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je niet in de FHM top 50 staat kom je er bij US niet in.
Ik word geroepen?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar wel, maar dan word je wel uitgemaakt voor ET of dood vogelbekdier.
Achternichtje van mij staat daarin.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je niet in de FHM top 50 staat kom je er bij US niet in.
ET of dood vogelbekdier?quote:
en na de daad moet je via een geheim tunneltje zijn kasteel verlaten?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar wel, maar dan word je wel uitgemaakt voor ET of dood vogelbekdier.
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Via de Dieze wegzwemmen.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en na de daad moet je via een geheim tunneltje zijn kasteel verlaten?
goh, die zag ik niet aankomenquote:Op woensdag 2 december 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achternichtje van mij staat daarin.
Maar die vind ik ook niet echt mooi
Ja kreeg echt wel terecht op mijn sodemieter hoor maar goed ze moeten wel tegen een stootje kunnen anders kan ik er niets mee, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met je platte poes.quote:
Da's gewoon zielig ja, katten met overgewicht.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Het is niet voor niks een venusheuvelquote:
Sst, dan moet 'ie ze al van dichtbij bekeken hebben.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is niet voor niks een venusheuvel
Grietje?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog eens een sprookjesnaam
Je weet dat je dik kan zijn en een thigh gap kan hebben he?quote:
Ja maar dan hoeft het nog niet zo te zijn dat een wuppie je aanstaart bij het begin van het pretuurtjequote:Op woensdag 2 december 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is niet voor niks een venusheuvel
Wat?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet dat je dik kan zijn en een thigh gap kan hebben he?
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft alles te maken met je heupen. Brede heupen en (daardoor) wat x-benen geeft een grote kans op thigh gap.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft alles te maken met je heupen. Brede heupen en (daardoor) wat x-benen geeft een grote kans op thigh gap.
Bron: ik heb er zelf één, ook met 20kg te zwaar.
Ik heb hem sinds een jaar of twee niet meer, maar ik heb het figuur van Spongebob.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft alles te maken met je heupen. Brede heupen en (daardoor) wat x-benen geeft een grote kans op thigh gap.
Bron: ik heb er zelf één, ook met 20kg te zwaar.
Is toch gewoon afhankelijk van hoe breed de bekken zijn?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |