Ja hij kan het gelukkig ook fixenquote:Op woensdag 2 december 2020 10:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vrij normaal dat er nog een stukje van een deur afgezaagd moet worden. Daar zijn 'off the shelf' deuren ook op gebouwd meestal
Dat bedoel ik, daarom ben jij ook een gezellige jongenquote:Op woensdag 2 december 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ligt het verdeeld over 4 kamers en een schuur zonder dat er een logisch systeem in zit
ik wil die lucht gewoon niet in mn huis. Ook al staat ie uit, dan ruik je 't ook gelijk als er ergens zo'n ding staat.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik woon praktisch naast een prima patatzaak. Echt geen zin om steeds zo'n aangekoekte pan schoon te moeten maken
hier verdeeld over garage, bijkeuken en kelder, maar er zit wel een beetje structuur in.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ligt het verdeeld over 4 kamers en een schuur zonder dat er een logisch systeem in zit
Totdat ik een stuk gereedschap nodig heb en het halve huis overhoop moet gooien en het toch uiteindelijk op de plek blijkt te liggen dat je in eerste instantie al dacht dat het lagquote:Op woensdag 2 december 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daarom ben jij ook een gezellige jongen
Bitterbal heeft hier vast verhalen over?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat ik een stuk gereedschap nodig heb en het halve huis overhoop moet gooien en het toch uiteindelijk op de plek blijkt te liggen dat je in eerste instantie al dacht dat het lag
Keer vriendin gehad die boven een cafetaria woonde, ze smaakte zelfs naar een Lihanboutjequote:Op woensdag 2 december 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik woon praktisch naast een prima patatzaak. Echt geen zin om steeds zo'n aangekoekte pan schoon te moeten maken
Is dat een nadeel of een voordeel?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer vriendin gehad die boven een cafetaria woonde, ze smaakte zelfs naar een Lihanboutje
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal heeft hier vast verhalen over?
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Valt mee denk ikquote:Op woensdag 2 december 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal heeft hier vast verhalen over?
Te makkelijk dit.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Denk dat het ook wel een aardig verschil is of je gewoon 'wat gereedschap in huis hebt'. Of wanneer je er je geld mee verdient.
Zwaar nadeel, trek de geur van een friettent toch al slecht.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een nadeel of een voordeel?
Ik woon er overigens niet boven.
Ik ben dan ook wel een beetje een chaoot hoor, als hier alles netjes gesorteerd bij elkaar zou liggen dan moet je je zorgen gaan makenquote:Op woensdag 2 december 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Denk dat het ook wel een aardig verschil is of je gewoon 'wat gereedschap in huis hebt'. Of wanneer je er je geld mee verdient.
"Kan ik niet" zal je mij niet horen zeggen (ja, tenzij je wil dat ik in spagaat ga ofzo, dat kan ik letterlijk niet zelf), ik vraag hoogstens 100 keer of ik het goed doe de eerste keer.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd!
m'n zus was hier vorige week, zat ze te blaten dat het bandenspanningslampje op haar auto brandde. Ik zeg dan moet je je bandenspanning (laten) controleren. 'ja maar dat kan ik niet' Nou rijd de garage maar in dan. Daar staat de compressor, jij mag vuile handen halen
Zo heb ik ook 90% mezelf aangeleerdquote:Op woensdag 2 december 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Kan ik niet" zal je mij niet horen zeggen (ja, tenzij je wil dat ik in spagaat ga ofzo, dat kan ik letterlijk niet zelf), ik vraag hoogstens 100 keer of ik het goed doe de eerste keer.![]()
En als ik alleen ben, kijk ik 100 keer naar een youtubefilmpje of andere instructie.
Ik ook hoor, maar aan 't eind van de dag/de klus ruim ik wel alles weer op en maak ik schoon.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel een beetje een chaoot hoor, als hier alles netjes gesorteerd bij elkaar zou liggen dan moet je je zorgen gaan maken
youtube is ideaal als klushulp.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Kan ik niet" zal je mij niet horen zeggen (ja, tenzij je wil dat ik in spagaat ga ofzo, dat kan ik letterlijk niet zelf), ik vraag hoogstens 100 keer of ik het goed doe de eerste keer.![]()
En als ik alleen ben, kijk ik 100 keer naar een youtubefilmpje of andere instructie.
Mensen die in een beetje chaos kunnen leven zijn vaak veel sterker qua karakter.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel een beetje een chaoot hoor, als hier alles netjes gesorteerd bij elkaar zou liggen dan moet je je zorgen gaan maken
Ik ruim het ook wel op, maar is niet per se dat ik het dan op dezelfde of op een logische plek terug legquote:Op woensdag 2 december 2020 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar aan 't eind van de dag/de klus ruim ik wel alles weer op en maak ik schoon.
mja ik moet met sommige dingen welquote:Op woensdag 2 december 2020 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ruim het ook wel op, maar is niet per se dat ik het dan op dezelfde of op een logische plek terug leg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |