Zei sinterklaas ook tegen edgarquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:27 schreef KREEFTx het volgende:
Als het net op het randje is vind ik het wel lekker, maar de voorbeelden in de OP zitten daar wel ver over heen.
Kijk wat dat betreft ook even Beau van gisteren terug. Daar zat een prachtexemplaar.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:34 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Die wijven willen een man met geld. Dus die valt af dan.
Beste post tot nu toe.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:38 schreef schommelstoel het volgende:
idiocracy
Een film uit 2006.
Als ik die foto's zo zie zijn we zo onderhand ook op dat punt zoals in die film
Wil ze eraf bijten je kerselippequote:Op dinsdag 1 december 2020 22:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ben blessed met natuurlijk volle lippen, dus aan die ongein hoef ik niet te beginnen gelukkig (alhoewel ik wel eens de opmerking krijg: heb je subtiele injecties laten zetten?). En ook al had ik het niet van mezelf, was ik er nog niet aan begonnen. De tandjes wat errug
Niks mee te maken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Niet heel diervriendelijk dit
Inderdaad jouw lippen zijnquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ben blessed met natuurlijk volle lippen, dus aan die ongein hoef ik niet te beginnen gelukkig (alhoewel ik wel eens de opmerking krijg: heb je subtiele injecties laten zetten?). En ook al had ik het niet van mezelf, was ik er nog niet aan begonnen. De tandjes wat errug
Waarschijnlijk omdat het dat ook is.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:35 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is die laatste, lijkt op een homoseksueel ei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |