ja iddquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan het kabinet zeggen: wij wilden wel versoepelen, maar OMT niet.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ja dan kom je een keer op visite en dan zeg jij; kan ik bij U- trecht?
HUAHAHAHAHAHAHAHAHH
ja rotterdam is wel echt vetquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee Rotterdam is lekker..
@:erasmussorry maat
Kssstquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van uitstel komt afstel. 01-01-21
Doe maar niet hoor. Nee.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja rotterdam is wel echt vet
Jij en mevrouw haags op de beurs
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dit zijn echt wel Fokkersquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja rotterdam is wel echt vet
Jij en mevrouw haags op de beurs
[ afbeelding ]
Rotterdam is zeker lekker!quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee Rotterdam is lekker..
@:erasmussorry maat
Woon je ook in rotterdam?quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Rotterdam is zeker lekker!![]()
Het is zo zonde dat ik mijn Instagram foto’s niet kan delen hier zonder mijn anonimiteit op te geven. Juist door Rotterdam ben ik hobby stadsfotograaf geworden met de mix van oud, modern, mooi en pauper en heb ik een leuke Instagram-pagina vol met mooie kiekjes van Roffa
Ik respecteer jouw privacy. Al ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Rotterdam is zeker lekker!![]()
Het is zo zonde dat ik mijn Instagram foto’s niet kan delen hier zonder mijn anonimiteit op te geven. Juist door Rotterdam ben ik hobby stadsfotograaf geworden met de mix van oud, modern, mooi en pauper en heb ik een leuke Instagram-pagina vol met mooie kiekjes van Roffa
Geboren en getogen op Zuid, tegenwoordig woonachtig in het centrum. Denk aan omgeving Witte de Withstraat.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik respecteer jouw privacy. Al ben ik wel nieuwsgierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |