ja mooi nieuws ditquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/dieren/(...)derland-blijven.html
Mijn shortlist heb ik al ingekort naar iets van 50, dus hoef nog maar een beetje te schrappenquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Okee.
Ik wil gaan stemmen op de top2000. Eerst even mbv van mijn MP3 speler wat artiesten op schrijven die ik wel in de lijst wil. Kom ik uit op 142 artiesten !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je kan maar op 35 nummers uit de lijst kiezen
"PVV-leider Geert Wilders noemt het "het beste nieuws van de dag".quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mooi nieuws ditDie eigenaar was laatst bij Op1.
Mijn uiteindelijke lijst:quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn shortlist heb ik al ingekort naar iets van 50, dus hoef nog maar een beetje te schrappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
GEWOON... ALTIJD GOED OM U TE ZIENquote:
Blije fantquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"PVV-leider Geert Wilders noemt het "het beste nieuws van de dag".
Meer meer meer olifanten
quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn uiteindelijke lijst:slayerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn uiteindelijke lijst:Mooi lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij houdt zo te zien ook de regel van max 1 nummer per artiest aan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Behalve Queen, die staan er 2 keer inquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi lijstjeJij houdt zo te zien ook de regel van max 1 nummer per artiest aan
quote:
Ah ik zie het, beetje creatief opgeschrevenquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Behalve Queen, die staan er 2 keer in![]()
Ik was 2 jaar oud geloof ik.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
duurt tot 3 jaar dacht ik he voor een fantje om zijn slurf te leren te gebruiken
Dat weet US niet, zijn bierbuik hangt er voorquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
jouw slurf is dan ook niet zo groot
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat weet US niet, zijn bierbuik hangt er voor
quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWW
NOU, BERG DE SPIRITUS MAAR OP, DIT FIKT VANZELF WEL AHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()