abonnement Unibet Coolblue
pi_196526643
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 23:35 schreef Jimbo het volgende:
wel vrij stil hier de laatste dagen, mannen... iedereen een beetje aan het gamen en rukken ofzo?
Heb de laatste dagen enorm veel pijn aan mijn handen :( en kan dan amper mijn telefoon vasthouden of typen :')
Op de momenten dat ik dan even geen last heb van mijn handen dan gaat al mijn tijd in Demon's Souls zitten *O*

Gisteren de baas van 1-3 verslagen en gelukkig had ik toen Pure White Tendency in wereld 1, zodat ik de daar liggende Colourless Demon Soul heb kunnen bemachtigen, om mijn Dragon Bone Smasher naar +3 te kunnen brengen.

Maar dat kreng is loeizwaar, dus die blijft nog even in het vet liggen totdat mijn Equipment Burden (VIT is nu 30) hoger is.
Maar mijn favoriet is momenteel mijn Crushing Battle Axe +5 (is maximum).
Eventueel aangevuld met Fire Resin of Cursed Magic loop ik goed door de game heen :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196526758
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 01:19 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik ben vanmiddag aan de DLC begonnen. Als je die nieuwe bases en challenges etc niet doet ben je er zo doorheen volgens mij. Heb de eerste iig al uit en ben halverwege de tweede ongeveer na een middagje.

Er zit nog wel wat character development in de DLC wat betreft Miles. Dat speelt tot dusver vooral op de achtergrond in de vorm van enkele cutscenes en telefoon gesprekken maar het zit er dus wel in ik weet nog niet of dat later in de DLC nog verder uitgediept wordt. Ik zou iig nog de campaign missies even meepakken.

Ah, thanks. Denk dat ik dat dan inderdaad ga doen, eerst de DLC nog.
pi_196526818
Ben benieuwd wanneer CDPR laat weten wanneer de PS5 upgrade voor The Witcher 3 er aan komt :Y
Voorzover ik weet zouden ze dat na de launch van Cyberpunk 2077 laten weten, en dat is over een week al.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196526859
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 23:35 schreef Jimbo het volgende:
wel vrij stil hier de laatste dagen, mannen... iedereen een beetje aan het gamen en rukken ofzo?
Gisteren southpark fracture but whole samen met stick of truth bij de ubisoft gescoord voor 6 euro. Daarnaast krijg ik vandaag Immortal Fenix Rising binnen. Maar! Handjes ervan af, volgende week na de operatie mag er pas gegamed worden.

Verder lees ik regelmatig dit topic door, maar het gaat regelmatig zo snel dat ik een bericht zie van een aantal pagina's geleden waar ik op wil reageren maar dan weer denk; laat maar, ze zijn weer van onderwerp veranderd.

Maar het blijft een tof topic met een toffe sfeer. Ga zo door, heren! Ik ontdek en leer er een hoop van!
pi_196526893
Zag net reclame van Cyberpunk voorbij komen op tv.
Ziet er op tv gelijk heel anders uit dan op een 6" 1440p schermpje, of een 15" 1080p scherm :)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196526896
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd wanneer CDPR laat weten wanneer de PS5 upgrade voor The Witcher 3 er aan komt :Y
Voorzover ik weet zouden ze dat na de launch van Cyberpunk 2077 laten weten, en dat is over een week al.
Daar zit ik inderdaad ook echt op te wachten. Tot nu toe is het nog steeds 'ergens in 2021' en dat klinkt zo lang.
pi_196526945
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Daar zit ik inderdaad ook echt op te wachten. Tot nu toe is het nog steeds 'ergens in 2021' en dat klinkt zo lang.
Ik was voordat ik de PS5 kocht volop met een nieuwe playthrough bezig, en was net op Skellige aangekomen.
Ik heb wel de game en de savegames en gamedata overgezet, én getest of dat werkte.
En ik kon idd meteen verder waar ik gebleven was.

Maar ik ga er pas mee verder als die upgrade er is.
Hopelijk horen we daar snel meer over.

Tot die tijd amuseer ik me wel met Demon's Souls en Valhalla.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196527023
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:40 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik was voordat ik de PS5 kocht volop met een nieuwe playthrough bezig, en was net op Skellige aangekomen.
Ik heb wel de game en de savegames en gamedata overgezet, én getest of dat werkte.
En ik kon idd meteen verder waar ik gebleven was.

Maar ik ga er pas mee verder als die upgrade er is.
Hopelijk horen we daar snel meer over.

Tot die tijd amuseer ik me wel met Demon's Souls en Valhalla.
Ik twijfel wel, om niet alvast te starten. Maar ja, even de release idd afwachten van Cyberpunk, zal vast snel meer informatie komen.

Hetzelfde heb ik overigens met Cyberpunk, lijkt me steeds toffer, maar ook daar wacht ik gewoon op de PS5 upgrade denk ik.
pi_196527122
Clusterfuck weer bij BCC _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_196527146
oh rip ;(
twitter
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196527249
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 01:11 schreef Scrummie het volgende:
Klaar met Spider-Man op wat crimes her en der na. Die ga ik nog wel doen. Ik twijfel of ik eerst de DLC nog ga doen of nu eerst met Miles Morales bezig ga. Op zich wel zin in een ander karakter. Is de DLC op enige manier verbonden met MM?

Verder wel een topgame, leuk verhaal, veel actie, slingergod, NY <3, grafisch prachtig. 8,5/10
Miles belt je af en toe om te vertellen over zijn nieuwe krachten maar niet echt boeiend.
Meeste character development is voor Yuri.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 3 december 2020 @ 09:25:30 #137
194233 Friday12
Originele kloon
pi_196527294
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:07 schreef Divje het volgende:
Clusterfuck weer bij BCC _O-
Hoezo?
pi_196527367
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:25 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Hoezo?
Er was voorraad, crashte steeds als je naar winkelwagen ging. Op een gegeven moment was het knopje weg en liep alles vast. ;(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_196527401
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 23:35 schreef Jimbo het volgende:
wel vrij stil hier de laatste dagen, mannen... iedereen een beetje aan het gamen en rukken ofzo?
Football Manager aan het spelen :P
pi_196527443
@Rolstoelvandaal Digital Edition is nu in stock bij Amazon.co.uk

https://www.amazon.co.uk/(...)21&linkCode=ogi&th=1
Nait Soezn Moar Broezn
pi_196527460
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:37 schreef Divje het volgende:
@:Rolstoelvandaal Digital Edition is nu in stock bij Amazon.co.uk

https://www.amazon.co.uk/(...)21&linkCode=ogi&th=1
En alweer weg blijkbaar

quote:
Currently unavailable.
We don't know when or if this item will be back in stock.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 3 december 2020 @ 09:39:59 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196527464
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:37 schreef Divje het volgende:
@:Rolstoelvandaal Digital Edition is nu in stock bij Amazon.co.uk

https://www.amazon.co.uk/(...)21&linkCode=ogi&th=1
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196527476
quote:
11s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:39 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En alweer weg blijkbaar
[..]

Juuuup _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_196527479
Da git herd, zoals we hier in het Nijmeegs zeggen :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196527556
Hi. Waar kan je (in Amsterdam) in winkels een Playstation Plus (12 maanden) abo kopen? Cadeautje voor m'n zoontje.
Aldus.
  donderdag 3 december 2020 @ 09:50:17 #146
194233 Friday12
Originele kloon
pi_196527588
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:30 schreef Divje het volgende:

[..]

Er was voorraad, crashte steeds als je naar winkelwagen ging. Op een gegeven moment was het knopje weg en liep alles vast. ;(
las het net ja _O-
pi_196527607
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 07:52 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Heb de laatste dagen enorm veel pijn aan mijn handen :( en kan dan amper mijn telefoon vasthouden of typen :')
Op de momenten dat ik dan even geen last heb van mijn handen dan gaat al mijn tijd in Demon's Souls zitten *O*
Merk je wel een verschil tussen de controllers? Kan je nu langer of juist korter spelen of maakt het qua controller niks uit?
pi_196527640
quote:
6s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]

las het net ja _O-
Nu weer F5'en op bol.com terwijl ik naar de Toychamp loop :')
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 3 december 2020 @ 10:05:08 #149
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_196527785
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:37 schreef Divje het volgende:
@:Rolstoelvandaal Digital Edition is nu in stock bij Amazon.co.uk

https://www.amazon.co.uk/(...)21&linkCode=ogi&th=1
Dank je maar ik was te laat. Een slecht moment gekozen om te gaan winkelen. :( -O-

Het helpt ook niet dat ik niet zo maar alle winkels kan afgaan. Geen eigen vervoer en de 2 winkels hier in de stad die de PS5 verkopen zijn nog het hele jaar pre-orders aan het uitleveren.
Game Mania en Mediamarkt moet je in de winkel zelf gaan bestellen, dat willen ze niet online of telefonisch doen. Maar die winkels liggen tussen de 38 en 45 km van waar ik woon. Met de corona maatregelen kan ik niet iemand vragen om me met de auto de brengen en dus ben ik verplicht om te hopen er online 1 te kunnen kopen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Rolstoelvandaal op 03-12-2020 10:11:55 ]
  donderdag 3 december 2020 @ 10:11:42 #150
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196527870
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:47 schreef Z het volgende:
Hi. Waar kan je (in Amsterdam) in winkels een Playstation Plus (12 maanden) abo kopen? Cadeautje voor m'n zoontje.
GameMania, Intertoys, Albert Heijn, Primera.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')