abonnement Unibet Coolblue
pi_196507229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 21:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je moet ook eerst voor minstens 20-30 miljoen verkopen komende zomer om met dat beleid te kunnen beginnen. Maar die middelmatige aankopen werden juist gedaan omdat Advocaat erom vroeg.
Dan ga je daar als technische leiding toch bovenstaan?

Je kan het spaarzame geld ook in je zak houden voor een (jong) buitenkansje en een beroep doen op de jeugdopleiding. In het ergste geval komen ze tekort en bakken ze er geen klote van.
blablablabla
pi_196507259
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 21:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Die had je ook zelf kunnen verkopen, aangezien die bij ons in de jeugd speelde.

Hoop niet dat zo'n Azarkan straks zo'n zelfde route gaat bewandelen.
Eens, Makaay was het volgens mij die het niet in hem zag zitten. Daarnaast ook het bewijs dat het belangrijk is zulke spelers minuten te laten maken (bijvoorbeeld in een Jong elftal als je die zou hebben).
#12 is not for sale!
pi_196507300
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:04 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Eens, Makaay was het volgens mij die het niet in hem zag zitten. Daarnaast ook het bewijs dat het belangrijk is zulke spelers minuten te laten maken (bijvoorbeeld in een Jong elftal als je die zou hebben).
Dat is ook een lastige spagaat waar je nu in zit als club om spelers die wellicht in het eerste ook speeltijd kunnen krijgen, al is het maar vanwege de blessures nodig zijn om O21 fatsoenlijk op te tuigen en hoog te laten eindigen.
blablablabla
pi_196507958
Overigens wat betreft Linssen, ik snap nog steeds heel goed dat de club hier voor is gegaan. Je zoekt ook spelers die zonder aanpassingsproblemen er vrij snel zullen staan. Hij had de afgelopen drie seizoenen iedere keer +10 goals. Dus het leek een vrij goedkope oplossing totdat Sinisterra weer terug zou zijn.

Dat het nu allemaal anders uitpakt is wel zuur, maar vergeet niet dat we de tropische verrassing (waar we dan vaak op hopen), Conteh, nog helemaal niet gezien hebben.
#12 is not for sale!
  dinsdag 1 december 2020 @ 22:38:54 #80
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196508005
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Dan ga je daar als technische leiding toch bovenstaan?

Je kan het spaarzame geld ook in je zak houden voor een (jong) buitenkansje en een beroep doen op de jeugdopleiding. In het ergste geval komen ze tekort en bakken ze er geen klote van.
Je weet niet hoe die contractverlenging is gegaan, misschien eiste Dick wel inspraak/invloed op de transferzomer. Of je daar dan naar moet luisteren is weer wat anders natuurlijk
  dinsdag 1 december 2020 @ 23:21:58 #81
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196508637
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je weet niet hoe die contractverlenging is gegaan, misschien eiste Dick wel inspraak/invloed op de transferzomer. Of je daar dan naar moet luisteren is weer wat anders natuurlijk
De eerste trainer die dat niet eist moet nog geboren worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 1 december 2020 @ 23:23:56 #82
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196508662
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 23:21 schreef Caland het volgende:

[..]

De eerste trainer die dat niet eist moet nog geboren worden.
Uit de mond van een grote naam als Advocaat die bezig is aan een grote ongeslagen reeks zegt dat wel wat meer ;)
  dinsdag 1 december 2020 @ 23:53:15 #83
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196508937
Linssen is ook wel echt een stuk slechter dan ik had verwacht (en mijn verwachtingen lagen niet erg hoog).

Diemers, tja. Ik probeerde van te voren positief te zijn maar dit is wel een beetje hopeloos.
Makkelijk tweede.
pi_196508989
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 23:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Linssen is ook wel echt een stuk slechter dan ik had verwacht (en mijn verwachtingen lagen niet erg hoog).

Diemers, tja. Ik probeerde van te voren positief te zijn maar dit is wel een beetje hopeloos.
Linssen vond ik van tevoren idd ook geen vreemde aankoop, gezien zijn scorend vermogen. Had niet verwacht dat hij zo slecht zou zijn..doet pijn aan je ogen.

Diemers vond ik meteen al niks en dat maakt hij volledig waar. Die gozer loopt heel parmantig over het veld, alsof hij de chef is die al jaren bij een topclub speelt. Maar hij kan er weinig van. Toegevoegde waarde 0.0
pi_196509008
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 22:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je weet niet hoe die contractverlenging is gegaan, misschien eiste Dick wel inspraak/invloed op de transferzomer. Of je daar dan naar moet luisteren is weer wat anders natuurlijk
Maar je wist dat het avontuur met Advocaat nog maximaal een jaar zou duren, en dan krijgen ze beide niet alleen een aanbieding maar meteen een driejarig contract. Dan zadel je zijn opvolger er ook meteen mee op, nog buiten het financiële plaatje. Dat is toch geen heel goed doordacht beleid voor een club met amper middelen die in opbouw is hoor.
blablablabla
  woensdag 2 december 2020 @ 01:17:21 #86
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196509430
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Diemers vond ik meteen al niks en dat maakt hij volledig waar. Die gozer loopt heel parmantig over het veld, alsof hij de chef is die al jaren bij een topclub speelt. Maar hij kan er weinig van. Toegevoegde waarde 0.0
Mwah, hij doet zijn stinkende best maar het gaat gewoon iets te snel voor hem. Zelfs Wehrmann past zich eenvoudiger aan aan het speltempo. Je merkt bij Diemers dat hij te lang op een te laag niveau heeft gespeeld.

Overigens is er natuurlijk ook nog anderhalf miljoen neergelegd voor Teixeira, die lijkt een beetje vergeten te worden soms. Ik heb daar ook wel mijn twijfels over. Qua speltempo en techniek zit het wel snor maar zijn fysiek is knudde, het is allemaal wat laconiek en hij haalt er vooralsnog niet echt rendement uit. Een beetje zo’n speler die je vaak in de subtop (bij Vitesse ofzo) terugziet. Volgens mij is Kökcü wel echt de betere voetballer van de twee, daar twijfel ik niet eens meer zo over.
Makkelijk tweede.
  woensdag 2 december 2020 @ 01:27:57 #87
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196509480
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 01:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Mwah, hij doet zijn stinkende best maar het gaat gewoon iets te snel voor hem. Zelfs Wehrmann past zich eenvoudiger aan aan het speltempo. Je merkt bij Diemers dat hij te lang op een te laag niveau heeft gespeeld.

Overigens is er natuurlijk ook nog anderhalf miljoen neergelegd voor Teixeira, die lijkt een beetje vergeten te worden soms. Ik heb daar ook wel mijn twijfels over. Qua speltempo en techniek zit het wel snor maar zijn fysiek is knudde, het is allemaal wat laconiek en hij haalt er vooralsnog niet echt rendement uit. Een beetje zo’n speler die je vaak in de subtop (bij Vitesse ofzo) terugziet. Volgens mij is Kökcü wel echt de betere voetballer van de twee, daar twijfel ik niet eens meer zo over.
Teixeira is echt vrij flegmatiek en soms zelfs lui inderdaad. Oogt heel vrijblijvend.

Misschien moet ie nog wat meer aarden, maar hij moet er toch wel een stuk meer tegenover zetten om z'n plek te verdienen
pi_196510307
In de Dickvoormekaarpodcast vraagt Krabby aan Raemon Sluiter wat hij van de de legendarische Head & Shoulders reclame vindt. Hij vindt hem zelf ook verschrikkelijk.

Dit smaakt naar gravel. _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  woensdag 2 december 2020 @ 09:19:12 #89
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196511501
quote:
Dick Advocaat gaat Feyenoord na dit seizoen verlaten. De 73-jarige trainer heeft gisteren aangegeven te stoppen als clubtrainer. Het gespeculeer over de opvolging is inmiddels al in volle gang en diverse namen worden genoemd in de media. Frank Arnesen lijkt een voorkeur te hebben.

De technisch directeur heeft volgens het Algemeen Dagblad Wim Jonk hoog op het lijstje staan. De Deen is gecharmeerd van de werkwijze van Jonk en heeft een goede samenwerking opgebouwd met de trainer van FC Volendam. Ook landgenoot Kasper Hjulmand valt in de smaak bij Arnesen. De Deen is echter net aan de slag gegaan als bondscoach en lijkt daardoor onhaalbaar.
Alles beter dan Kuyt. Ik heb zelfs liever Fraser.
pi_196512334
Ik zou Tomasson een goede optie vinden.
pi_196512480
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:15 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zou Tomasson een goede optie vinden.
Ik neem aan dat hem vragen om bij ons te komen een gemakkelijke taak voor Arnesen moet zijn. Zeker gezien zij landgenoten van elkaar zijn, naast dat Tomasson van oudsher Feyenoorder is.

Het is alleen de vraag of Tomasson wel klaar is in Malmö. Ik kan mij wel voorstellen dat hij nog een jaar in door wil gaan in Zweden in verband met de voorronde CL waar hij nu voor gekwalificeerd is na het kampioenschap.

Niet dat Malmö een kans heeft de groepsfase CL te bereiken, maar ik snap het wel als je nog eerst wil kijken hoe ver je komt met kwalificeren.

[ Bericht 7% gewijzigd door Erasmus op 02-12-2020 10:32:34 ]
  woensdag 2 december 2020 @ 10:28:45 #92
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196512522
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:15 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zou Tomasson een goede optie vinden.
Tomasson lijkt mij qua karakter in ieder geval erg prettig. Jonk is weer goed met de jongere spelers en speelt aantrekkelijk voetbal, maar ik weet het niet qua persoonlijkheid (en bij begint ieder seizoen bij Volendam wel matig voordat ze lekker gaan ballen, als hij bij Feyenoord slecht start is hij na een paar potjes al ‘die jood die er niks van begrijpt’).

Ook Fräser is qua karakter wel prima, maar wel voetballend oogaids.
Makkelijk tweede.
  woensdag 2 december 2020 @ 10:36:19 #93
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196512622
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:25 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hem vragen om bij ons te komen een gemakkelijke taak voor Arnesen moet zijn. Zeker gezien zij landgenoten van elkaar zijn, naast dat Tomasson van oudsher Feyenoorder is.

Het is alleen de vraag of Tomasson wel klaar is in Malmö. Ik kan mij wel voorstellen dat hij nog een jaar in door wil gaan in Zweden in verband met de voorronde CL waar hij nu voor gekwalificeerd is na het kampioenschap.

Niet dat Malmö een kans heeft de groepsfase CL te bereiken, maar ik snap het wel als je nog eerst wil kijken hoe ver je komt met kwalificeren.
Ja en een seizoen langer doorgaan in Zweden betekent ook dat ie dan pas weer in november beschikbaar is. Heel onhandig.
pi_196512773
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ja en een seizoen langer doorgaan in Zweden betekent ook dat ie dan pas weer in november beschikbaar is. Heel onhandig.
Zeker. Of hij moet als een gieter afgaan in de voorronde CL en vervolgens voorronde EL waardoor Feyenoord opeens weer gigantisch in de picture komt door het mislopen van Europees voetbal als Zweeds kampioen. Maar dit is een onhandig scenario die je niet moet willen, je wil voor de transferzomer al een opvolger klaar hebben staan en ik gun Tomasson een normaal waardig vertrek bij Malmö.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 02-12-2020 10:47:50 ]
  woensdag 2 december 2020 @ 11:04:09 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196513047
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:15 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zou Tomasson een goede optie vinden.
Heeft nog niets laten zien als trainer maar een Feyenoord verleden dus laten we dat maar doen?
pi_196513064
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Heeft nog niets laten zien als trainer maar een Feyenoord verleden dus laten we dat maar doen?
Deed het prima bij Excelsior en dit jaar met afstand kampioen in Zweden. Dus al meer laten zien dan een Fräser die ik overal genoemd zie worden.
  woensdag 2 december 2020 @ 11:07:17 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196513096
quote:
99s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:05 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Deed het prima bij Excelsior en dit jaar met afstand kampioen in Zweden. Dus al meer laten zien dan een Fräser die ik overal genoemd zie worden.
En Roda wat minder :)
pi_196513104
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

En Roda wat minder :)
Was een behoorlijke slangenkuil waar die terecht kwam. Daar had geen trainer het overleefd.
pi_196513178
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

En Roda wat minder :)
Roda was al kut voordat hij kwam en is nog steeds kut nadat hij vertrok. Beetje makkelijk om Roda erbij te halen. Geen enkele trainer had het beter gedaan daar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 02-12-2020 11:13:57 ]
  woensdag 2 december 2020 @ 11:14:03 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196513188
quote:
99s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:07 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Was een behoorlijke slangenkuil waar die terecht kwam. Daar had geen trainer het overleefd.
uiteraard maar dat is hetzelfde als Excelsior noemen, dat is toch geen maatstaf voor een trainer die Feyenoord zou moeten willen.

Misschien is hij wel een goeie trainer hoor maar blijft een gok op basis van z'n CV.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')