abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 december 2020 @ 12:47:29 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_196497299
Sinds we weten dat de aarde plat is, is er een andere vraag die duiding behoeft: Zijn de Zon, de Maan en alle andere hemellichamen ook plat? Of is de aarde een uitzondering in een heelal vol bolletjes?

Mij lijkt dat laatste onwaarschijnlijk: De hemellichamen zijn uiteraard ook allemaal plat. Simpele logica dicteert dit. Dus waarom de indoctrinatie met bolvormen die de jeugd van jongsaf moet ondergaan? Wel sinister complot is hier nu gaande? En waarom?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_196497373
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:47 schreef Ulx het volgende:
Sinds we weten dat de aarde plat is, is er een andere vraag die duiding behoeft: Zijn de Zon, de Maan en alle andere hemellichamen ook plat? Of is de aarde een uitzondering in een heelal vol bolletjes?

Mij lijkt dat laatste onwaarschijnlijk: De hemellichamen zijn uiteraard ook allemaal plat. Simpele logica dicteert dit. Dus waarom de indoctrinatie met bolvormen die de jeugd van jongsaf moet ondergaan? Wel sinister complot is hier nu gaande? En waarom?
Klopt, als je een telescoop in de winkel koopt zorgen de bolvormige lenzen ervoor dat de planeten ook bolvormig lijken.. ze zijn allemaal plat!

[ Bericht 0% gewijzigd door falling_away op 01-12-2020 13:27:56 ]
Alpha kenny one
pi_196497904
Ik twijfel een beetje aan de intenties van dit topic. Het begin is dan ook niet bijster goed te noemen.....
Wil je nog iets aanvullen TS?
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 december 2020 @ 13:25:48 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_196497995
Ik twijfelde ook of het in truth hoort of hier. Maar de vraag is uiteraard of andere hemellichamen net als onze wereldschijf ook plat zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_196498040
Jaja....ik geef je het voordeel van de twijfel als je met een iets betere uiteenzetting kan komen. Dit gaat nergens heen op deze manier.
  dinsdag 1 december 2020 @ 13:54:20 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196498550
quote:
80s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:27 schreef F.Sinatra het volgende:
Jaja....ik geef je het voordeel van de twijfel als je met een iets betere uiteenzetting kan komen. Dit gaat nergens heen op deze manier.
Joh maat knal er gewoon een slotje op.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196498768
quote:
80s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:27 schreef F.Sinatra het volgende:
Jaja....ik geef je het voordeel van de twijfel als je met een iets betere uiteenzetting kan komen. Dit gaat nergens heen op deze manier.
quote:
80s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:56 schreef F.Sinatra het volgende:
Mensen, zoals ik eerder al aanhaalde, zijn bronnen niet noodzakelijk binnen BNW.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196498795
Als je de zin anders begon dan viel het niet zo op dat je aan het trollen bent :)
pi_196498929
Ja, dit wordt 'm niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')