Zalando kan hier weinig aan doen, de hedendaagse consument gaat gewoon klagen.quote:Op maandag 30 november 2020 23:31 schreef Mr.Ping het volgende:
Als je dit soort dingen terug neemt, dan heb je het aan jezelf te danken.
Foto nemen en plaatsen kost al meer dan die versleten schoenen.
Omdat je geen garantie of rechten hebt dan gok ikquote:Op maandag 30 november 2020 22:22 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
De tas wordt zowel nieuw als pre-owned aangeboden. Vandaar dat ik het een vrij groot prijsverschil vind.
Omdat ze dat moeten eu regels.. gaat dan om welles nietes en dat kost meer grldquote:Op maandag 30 november 2020 22:47 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik begrijp niet waarom Zalando duidelijk gedragen kleding retour neemt.
Snap niet dat ze dat accepteren. Dat kan je als webwinkel toch gewoon weigeren?quote:Op maandag 30 november 2020 23:31 schreef Mr.Ping het volgende:
Als je dit soort dingen terug neemt, dan heb je het aan jezelf te danken.
Foto nemen en plaatsen kost al meer dan die versleten schoenen.
Dat lijkt mij ook. Maar gezien de gigantische hoeveelheid retouren die een dergelijke webshop krijgt zal de retourprocedure wel niet heel uitgebreid of streng zijn. Begrijpelijk maar dan krijg je dit soort rommel wat ertussendoor schiet. Laatste keer dat ik iets bestelde daar kreeg ik twee overhemden, eentje was gloednieuw en de ander rook naar een combinatie van parfum en sigarettenrook. Die ging dus terug, gatver.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:54 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Snap niet dat ze dat accepteren. Dat kan je als webwinkel toch gewoon weigeren?
Volgens mij is dat heel vroeg aanmelden maar nog niet verzenden ook een tactiek van zalando tegenwoordig. Dan kun je niet meer annuleren.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:50 schreef valentijn101 het volgende:
Tussentijdse update.
Pakje is op 30 nov om 18:12 bij DHL aangemeld (nog niet afgegeven) maar verder zit er nog geen beweging in
Dit is de eerste keer dat ik iets bij Zalando bestel. Maar bij het besteloverzicht zie ik een knopje “terugsturen” staan dus daarmee zou ik volgens mij kunnen annuleren.quote:Op zaterdag 5 december 2020 05:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dat heel vroeg aanmelden maar nog niet verzenden ook een tactiek van zalando tegenwoordig. Dan kun je niet meer annuleren.
Dat is volgens mij gewoon retour aanmelden. Niet annuleren.quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:14 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik iets bij Zalando bestel. Maar bij het besteloverzicht zie ik een knopje “terugsturen” staan dus daarmee zou ik volgens mij kunnen annuleren.
Die letter lijkt op wat andersquote:Op maandag 7 december 2020 16:40 schreef valentijn101 het volgende:
Ze zijn er
De Doos 📦
[ afbeelding ] (privacyletter )
Van binnen
[ afbeelding ]
De tassen 💼
[ afbeelding ] The Bridge Donna. Gloednieuw plastic zit nog aan de binnenkant op het logo, label met onderhoudsinstructies zit er nog in. Ruikt nieuw. Geen spoortje van gebruik te vinden
[ afbeelding ] Tas 2 is ook van The Bridge. (geen idee hoe het model heet) Deze is wel gebruikt en heeft ook wat sporen van gebruik. Voor mij geen probleem, dit leer wordt alleen maar mooier door gebruik.
Ik ben er blij mee!!!
En als je dit een paar keer doet kom je op de zwarte lijst.quote:Op maandag 30 november 2020 22:52 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik denk dat het te veel tijd (dus geld) kost om een lange discussie met een klant aan te gaan en het goedkoper is om hun verlies te nemen.
Ik heb laatst een Adidas sportlegging retour gestuurd omdat die na nog geen 2 maanden gescheurd was. Als Zalando zo stoer is om dit soort slechte kwaliteit milieuvervuilende troep te verkopen mogen ze het ook weer terugnemen en dus "betalen" voor die rotzooi.quote:Op maandag 30 november 2020 22:47 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik begrijp niet waarom Zalando duidelijk gedragen kleding retour neemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |