Ik denk eerder dat de uitrol langzaam gaat dan dat men zich niet wil laten vaccineren.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:59 schreef THEFXR het volgende:
ik voorzie geen afschaffing van de mondkapjes plicht omdat er te weinig mensen zijn die zich vrijwillig latten vaccineren.
Als pas op 29 december officieel uitspraak gedaan wordt, hoe komt men er dan bij dat er al landen starten met vaccineren deze maand? Dat kan dan toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een lijngrafiek met het aantal besmettingen en het aantal posts naast elkaar? Dat moet wel te doen zijn. Heb je deze dat als CSV/JSON? Kan er misschien wel 's wat moois van maken
En weer even on-topic:
https://nos.nl/artikel/23(...)lijk-deze-maand.html
[..]
Engeland valt er buiten vanwege Brexit(?)quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als pas op 29 december officieel uitspraak gedaan wordt, hoe komt men er dan bij dat er al landen starten met vaccineren deze maand? Dat kan dan toch helemaal niet?
Europese.... ze starten in amerika en die hebben niets met de EMA van doen die gaan op de FDA af.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als pas op 29 december officieel uitspraak gedaan wordt, hoe komt men er dan bij dat er al landen starten met vaccineren deze maand? Dat kan dan toch helemaal niet?
Duitsland en de UK gaven ook aan in december al te beginnen. Denk dat dat dus wel januari wordtquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Europese.... ze starten in amerika en die hebben niets met de EMA van doen die gaan op de FDA af.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Engeland valt er buiten vanwege Brexit(?)
Dit dus:quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Europese.... ze starten in amerika en die hebben niets met de EMA van doen die gaan op de FDA af.
Er werd ook naar deze landen gewezen als landen die hun zaakjes wel voor elkaar zouden hebben, in tegenstelling tot Nederland. Maar ook zij zullen dus deze maand niet al starten, lijkt me.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Duitsland en de UK gaven ook aan in december al te beginnen. Denk dat dat dus wel januari wordt
Het VK is niet Engelandquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Engeland valt er buiten vanwege Brexit(?)
In Duitsland gaan ze wel de vaccinatiestraten gereed maken en krijgen ze waarschijnlijk deze maand de eerste leveringen. Dan staan ze wel helemaal in de startblokken om in januari daadwerkelijk spuiten te gaan zetten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Dit dus:
[..]
Er werd ook naar deze landen gewezen als landen die hun zaakjes wel voor elkaar zouden hebben, in tegenstelling tot Nederland. Maar ook zij zullen dus deze maand niet al starten, lijkt me.
Ik denk niet dat we hoeven te verwachten dat het hier in januari ook gaat beginnen. Enkel spierballenvertoon wat ze in Duitsland (en andere landen) doenquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Duitsland gaan ze wel de vaccinatiestraten gereed maken en krijgen ze waarschijnlijk deze maand de eerste leveringen. Dan staan ze wel helemaal in de startblokken om in januari daadwerkelijk spuiten te gaan zetten.
Dat is denk ik niet het meest complexe hier in NL ook. Stel dat we in de eerste maand 200.000 vaccins krijgen. Dan kunnen ze prima naar de verzorgingstehuizen, waar de huisarts oid kan prikken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Duitsland gaan ze wel de vaccinatiestraten gereed maken en krijgen ze waarschijnlijk deze maand de eerste leveringen. Dan staan ze wel helemaal in de startblokken om in januari daadwerkelijk spuiten te gaan zetten.
In Nederland worden teststraten ook voorbereid voor vaccinaties.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik verwacht in NL wel een officieel persmoment als de eerste coronaspuit wordt gezet. Met doorknippen van een lintje en taart erbij.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we hoeven te verwachten dat het hier in januari ook gaat beginnen. Enkel spierballenvertoon wat ze in Duitsland (en andere landen) doen
Precies.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is denk ik niet het meest complexe hier in NL ook. Stel dat we in de eerste maand 200.000 vaccins krijgen. Dan kunnen ze prima naar de verzorgingstehuizen, waar de huisarts oid kan prikken.
Ik blij dat ik deze post nog een keer las. Ik dacht: Wat heeft een schaar en lintje nou met een spuit te maken. Had al bizarre beelden in mn hoofd van armen in een tourniquet enzo.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik verwacht in NL wel een officieel persmoment als de eerste coronaspuit wordt gezet. Met doorknippen van een lintje en taart erbij.
Zomer 2021. De doses liggen al maanden te verpieteren in de vriezer met smart te wachten tot het toegediend kan worden, maar Hugo heeft er zoals gewoonlijk weer een puinhoop van gemaakt en door allerlei "onvoorziene" bureaucratische omstandigheden loopt het ontzettend uit.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we hoeven te verwachten dat het hier in januari ook gaat beginnen. Enkel spierballenvertoon wat ze in Duitsland (en andere landen) doen
Ik denk echt dat dat wel meevalt. Huisartsen hebben ervaring met grotere vaccinatiecampagnes, dus voor de risicogroepen is het niets speciaals.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zomer 2021. De doses liggen al maanden te verpieteren in de vriezer met smart te wachten tot het toegediend kan worden, maar Hugo heeft er zoals gewoonlijk weer een puinhoop van gemaakt en door allerlei "onvoorziene" bureaucratische omstandigheden loopt het ontzettend uit.
Laat Koning Willy zich niet als eerste op live televisie inenten? Gevolgd door het OMT?quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik verwacht in NL wel een officieel persmoment als de eerste coronaspuit wordt gezet. Met doorknippen van een lintje en taart erbij.
En dat bij Hugo de naald afbreektquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Laat Koning Willy zich niet als eerste op live televisie inenten? Gevolgd door het OMT?
Zeker.quote:
Percentage positief zal zo rond de 10% liggen denk ik..quote:
Ik denk dat het voor sommige mensen ook gewoon makkelijker is om er pessimistisch naar te kijken. Zie ik bij mezelf wel in ieder geval. Er zijn aardig wat zaken niet goed gegaan het afgelopen jaar, dus het is voor mij makkelijker om er maar vanuit te gaan dat het wéér fout gaat, zodat ik minder teleurgesteld word als dat inderdaad gebeurd. Als het toch allemaal sneller gaat dan verwacht dan is het alleen maar mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dat wel meevalt. Huisartsen hebben ervaring met grotere vaccinatiecampagnes, dus voor de risicogroepen is het niets speciaals.
De 'rest' van de bevolking kan dan via de GGD, welke niet onder de Jonge vallen, maar onder Grapperhaus
Dat zal dus prima goed komen, ik verwacht geen probleem.
Oh wacht..
BTW, goeie usericon
schilderswijk jwzquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal wel in zo'n asoregio zijn.
[..]
Voila
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |