Ik denk dat het aantal reisbewegingen wel degelijk invloed heeft op de verspreiding van dit virus eigenlijkquote:Op dinsdag 1 december 2020 07:06 schreef asco het volgende:
[..]
Ik geloof daar allemaal niet in.
Enig idee hoeveel Nederlanders gaan tanken in België?
En nu zijn de shopvrouwtjes die hun 3e tasje gaan scoren in de outlet van Roermond plots een probleem?
Belachelijk is het.
En vergis je niet, mij is het om het even. Ik vroeg me al pre-corona af wat ik in godsnaam nog in een winkelstaat moest.
Nauwelijks in vergelijking met scholen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal reisbewegingen wel degelijk invloed heeft op de verspreiding van dit virus eigenlijk
Dat gaat het echt niet oplossen hoor. Ik weet al niet eens wie mijn burgemeester is laat staan dat daar een verkiezing voor moet komen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 06:09 schreef groenen het volgende:
Wordt toch echt wel tijd voor gekozen burgemeesters na deze crisis, wat een idioten zitten er verspreid door het land.
Groenen gaat zich kandidaat stellen denk ik. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 december 2020 07:30 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat gaat het echt niet oplossen hoor. Ik weet al niet eens wie mijn burgemeester is laat staan dat daar een verkiezing voor moet komen.
Ik heb vanmorgen mijn uitslag gekregen van de test van zondag. Negatief gelukkig.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:08 schreef Cue_ het volgende:
Nou, om 15 uur testen.
Denk dat ik gewoon meer verkouden wordt, maar gister meer snotteren, maar ook beetje hoofdpijn + paar x hoesten. Dat ik toch het zekere voor het onzekere neem en me laat testen.
Nice!quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:24 schreef aartstyle het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn uitslag gekregen van de test van zondag. Negatief gelukkig.
Fijn!quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:24 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn uitslag gekregen van de test van zondag. Negatief gelukkig.
We zien juist dat alles in Europa sluit, mét mondkapjes en mét 1,5 meter.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:10 schreef DonDruiper het volgende:
Dus... na 10 maanden hebben we een mondkapjesplicht.
Gooi alles maar open! We hebben het ei gevonden
Gigantisch veel hoger dan de waarde van amateurvirologen en twitteraars.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We zullen ook wel een beetje terugkijken op deze crisis waarin we geleerd hebben hoe relatief de waarde is die experts toevoegen.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We zien juist dat alles in Europa sluit, mét mondkapjes en mét 1,5 meter.
We zullen ook wel een beetje terugkijken op deze crisis waarin we geleerd hebben hoe relatief de waarde is die experts toevoegen.
Probleem zit in aansturing, samenwerking en regie. Niet bij expertsquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We zien juist dat alles in Europa sluit, mét mondkapjes en mét 1,5 meter.
Ze hadden aan niemand wat moeten vragen. Een ieder had de keuze moeten hebben om hieraan deel te nemen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Nee, ze hadden jou moeten vragen!
ik vandaag ook, rond 1 uur voor de tweede keer. Ditmaal in een snelteststraat van de GGD. Kan ook in de auto blijven zittenquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:08 schreef Cue_ het volgende:
Nou, om 15 uur testen.
Denk dat ik gewoon meer verkouden wordt, maar gister meer snotteren, maar ook beetje hoofdpijn + paar x hoesten. Dat ik toch het zekere voor het onzekere neem en me laat testen.
Maar niet hoger dan het FOK OMT.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gigantisch veel hoger dan de waarde van amateurvirologen en twitteraars.
Spannendquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:04 schreef RedFever007 het volgende:
ik vandaag ook, rond 1 uur voor de tweede keer. Ditmaal in een snelteststraat van de GGD. Kan ook in de auto blijven zitten![]()
Tweede keer dat ik getest ga worden. Eerste keer viel mee, echt lollig is het niet in je neus maar goed. verwacht wel weer negatief te testen maar voor de zekerheid maar laten testen.
Het FOK OMT is een eiland van redelijkheid in de schreeuwerige meningenmassa.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar niet hoger dan het FOK OMT.
ALLES OPENquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:10 schreef leolinedance het volgende:
JAAAa mondkapjesplicht!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Het lek is boven!!![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
ALLES OPEN
HET IS VOORBIJ
[ afbeelding ]
Jongens dit soort posts zijn leuk voor 1 keer, maar niet 50 keer in een maand.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:10 schreef leolinedance het volgende:
JAAAa mondkapjesplicht!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Het lek is boven!!![]()
Wat moet ik dan doen.. janken?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:18 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Jongens dit soort posts zijn leuk voor 1 keer, maar niet 50 keer in een maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |