SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
houden zoquote:Op maandag 30 november 2020 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Zijn niet echt enge beesten in de OP.
Dat is er zo een die zout in je koffie gooit als je even niet oplet en je dan zo aan gaat zitten kijken ja.quote:Op maandag 30 november 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
nou ja die kwok moet je niet vertrouwen met zon kop. Te blij ei is dat
Dat wist je al toch?quote:Op maandag 30 november 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.buzzfeed.com/(...)cretly-evil-gremlins
preciesquote:Op maandag 30 november 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is er zo een die zout in je koffie gooit als je even niet oplet en je dan zo aan gaat zitten kijken ja.
Die komt ook uit Australiëquote:Op maandag 30 november 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
nou ja die kwok moet je niet vertrouwen met zon kop. Te blij ei is dat
jaaaaaaaaaaaaaa sugar glidersquote:Op maandag 30 november 2020 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt ook uit Australië
Net als deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of als je slecht geslapen hebt en de wekker gaat veel te vroeg zit hij je zo aan te staren op je nachtkastje terwijl hij een hoog piepgeluid maaktquote:
hij was waarschijnlijk ook de oorzaak van je slechte slaapquote:Op maandag 30 november 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of als je slecht geslapen hebt en de wekker gaat veel te vroeg zit hij je zo aan te staren op je nachtkastje terwijl hij een hoog piepgeluid maakt
Dat je van die natte plekken voelt overal als je eenmaal je ogen goed open hebt.quote:Op maandag 30 november 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij was waarschijnlijk ook de oorzaak van je slechte slaap
quote:Op maandag 30 november 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je van die natte plekken voelt overal als je eenmaal je ogen goed open hebt.
En na een uurtje ontdek je een nieuw jeukend bultje op je schouderblad.quote:
Ik ook wel eigenlijk, en dan was het nog wel volle maan.quote:Op maandag 30 november 2020 10:26 schreef gianni61 het volgende:
Zal ik dan maar zeggen dat ik uitzonderlijk goed geslapen heb voor een zondagnacht.
schijterdquote:Op maandag 30 november 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel mijn reactie trouwens als ballie weer eens met rare plannetjes komt
[ afbeelding ]
ALs je dat wildrooster wat er voor ligt verbouwt tot bbq past het misschienquote:Op maandag 30 november 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, heb ‘m geprobeerd op de bbq, paste niet
"zullen we samen een zondag in bed blijven liggen?"quote:Op maandag 30 november 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Ach gossiequote:Op maandag 30 november 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
een uur geleden deden je woordenboeken nog niet meequote:Op maandag 30 november 2020 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Cyber Monday60% korting op m'n woordenboek
*pakt de aanmaakblokjesquote:Op maandag 30 november 2020 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ALs je dat wildrooster wat er voor ligt verbouwt tot bbq past het misschien
quote:Op maandag 30 november 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"zullen we samen een zondag in bed blijven liggen?"
Paard aan het spitquote:
Nee dus ik heb mazzel dat ik nog even keekquote:Op maandag 30 november 2020 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een uur geleden deden je woordenboeken nog niet mee
Dat zou dit wel verklaren jaquote:Op maandag 30 november 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt omdat ze constant horrorfilms zit te kijken in de bioscoop denk ik.
quote:Op maandag 30 november 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende filmpje is dat hij de neus van iemand opeet zeker?
Oh is het een vleermuis?quote:Op maandag 30 november 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zegt ie, jij verstaat vast vleermuis?
Dat laatste sowieso denk ik :pquote:Op maandag 30 november 2020 11:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
iig wel een kletskous of hij smakt
Ach ja , van een hamster zou ik het nog wel kunnen hebbenquote:
Een suiker eekhoornquote:Op maandag 30 november 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel man, een kikker wou je zeggen?
Ik wacht op de kozijnenboer die vorige week al zou bellenquote:Op maandag 30 november 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
wacht op de huisarts die zou bellen
je wacht al een week?quote:Op maandag 30 november 2020 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wacht op de kozijnenboer die vorige week al zou bellen
Jaquote:
Fanten zijn triljoen keer zo grootquote:
quote:Op maandag 30 november 2020 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fanten zijn triljoen keer zo groot![]()
Bovendien zou je dan zijn slurf ergens onderuit zien bengelen
Alvast ter voorbereiding op het kerstdiner?quote:Op maandag 30 november 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
ik ga maagzuurremmers medicijnen krijgen voor 3 maanden
Ok nou mooi, in ieder geval iets om uit te proberen.quote:Op maandag 30 november 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
ik ga maagzuurremmers medicijnen krijgen voor 3 maanden
quote:Op maandag 30 november 2020 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alvast ter voorbereiding op het kerstdiner?
jabeter dan dat cameraatjequote:Op maandag 30 november 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok nou mooi, in ieder geval iets om uit te proberen.
meteen vragen of je ook kan live streamen daarmee.quote:Op maandag 30 november 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je nog wel voor de lol vragen, dokter hoe zit het met die pretcamera?
quote:Op maandag 30 november 2020 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
meteen vragen of je ook kan live streamen daarmee.
ik moest thee makenquote:
Is het raar dat ik dit niet ken?quote:Op maandag 30 november 2020 12:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens denken aan kabouter prikkeprak![]()
Ik ken het ook nietquote:Op maandag 30 november 2020 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is het raar dat ik dit niet ken?
at de fuk is dit hahaquote:Op maandag 30 november 2020 12:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ken je dit niet?quote:Op maandag 30 november 2020 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is het raar dat ik dit niet ken?
"ontspannen meneer Struikebos"quote:Op maandag 30 november 2020 12:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Love itquote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"ontspannen meneer Struikebos"
https://vimeo.com/16386213
Theo en Thea ken ik wel, maar borreltijd zegt me helemaal niks.quote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ken je dit niet?![]()
Arjan Ederveen en Tosca Niterink van Theo en Thea![]()
Dit was in Borreltijd
Vroeg me bijna af of je anaal performer bent.quote:Op maandag 30 november 2020 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Love it![]()
Nou ja ...Borreltijd bedoel ik
Ik denk dat ik oud benquote:Op maandag 30 november 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Theo en Thea ken ik wel, maar borreltijd zegt me helemaal niks.
Ben ik nu jong, oud, of gewoon onwetend?
Ik was het vergetenquote:Op maandag 30 november 2020 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Love it![]()
Nou ja ...Borreltijd bedoel ik
moest het ook googlen hoor. Ik was 8 toen het op tv was.quote:Op maandag 30 november 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Theo en Thea ken ik wel, maar borreltijd zegt me helemaal niks.
Ben ik nu jong, oud, of gewoon onwetend?
Hoe oud bent u, mevrouw?quote:
Ho ho eigenlijk ben ik heel gewoon geblevenquote:Op maandag 30 november 2020 12:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vroeg me bijna af of je anaal performer bent.
quote:Op maandag 30 november 2020 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ho ho eigenlijk ben ik heel gewoon gebleven
quote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef FranticDJ het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een croupier
@:bitterbal gespot
Ik heb niet veel met kabouters maar deze blijft leukquote:Op maandag 30 november 2020 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was het vergeten![]()
Terwijl ik toch regelmatig aan dat kaboutertje moet denken die zijn rode mutsje met spuug nat maakt
Denk eerder in dit filmpje.quote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef FranticDJ het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een croupier
@:bitterbal gespot
*Hij zegt mevrouw tegen mij*quote:
Deze trappen we niet stuk als een rijpe aardbei.quote:Op maandag 30 november 2020 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met kabouters maar deze blijft leuk
Rijpe kersen toch?quote:Op maandag 30 november 2020 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze trappen we niet stuk als een rijpe aardbei.
Een kerstkindekequote:Op maandag 30 november 2020 12:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
*Hij zegt mevrouw tegen mij*
Ik wordt eind december een jaartje ouder
Nee, dat klinkt weer meer als aambeiquote:Op maandag 30 november 2020 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze trappen we niet stuk als een rijpe aardbei.
What in the damn hellquote:Op maandag 30 november 2020 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
14,5 graden in huis, horrordagje.
Dat is wel een beetje weinigquote:Op maandag 30 november 2020 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
Hihiquote:Op maandag 30 november 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon is geen compliment naar mijn bescheiden mening.
sum ting wong?quote:Op maandag 30 november 2020 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
Daar is het ten minste wel warmquote:
Brrrquote:Op maandag 30 november 2020 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
Neh, maar warmtepompquote:
dat ding nooit aan gehad :x?quote:Op maandag 30 november 2020 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, maar warmtepomp. Die dingen doen er een dag over om een beetje te verwarmen. Even een dagje lijden dus en hierna de rest van de winter de temperatuur niet meer aanpassen
.
quote:Op maandag 30 november 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
morgen gaat de kontmapjes verplichting in
waar is haags?quote:Op maandag 30 november 2020 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
lunchgenoten dan ouwelullenslaapje
nee eet geen konijnquote:Op maandag 30 november 2020 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat konijntje ga je opeten zeker?
ik ga wel even kijken jaquote:Op maandag 30 november 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je niet aan mij vragen.. jij woont in het epicentrum
gaan ze loten?quote:Op maandag 30 november 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
Nog een bezichtiging aangevraagd voor een ander appartement in hetzelfde gebouw als waar ik vorige week ben geweest
Spreid je winkansen dit dat.
(zit bij laatste twee voor dat appartement van vorige week).
quote:Op maandag 30 november 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
Nog een bezichtiging aangevraagd voor een ander appartement in hetzelfde gebouw als waar ik vorige week ben geweest
Spreid je winkansen dit dat.
(zit bij laatste twee voor dat appartement van vorige week).
Opzich wel, want volgens enkele medebewoners wordt hij ook gebruikt voor warm water (ik heb er geen verstand van). Maar het was eerder niet nodig om de verwarming aan te zetten neequote:
Geen flauw idee wat ze gaan doen. Hun pakkie anquote:
Ik heb echt zin in alle beelden van woedende tokkies die boetes krijgen omdat ze zich niet even een paar minuutjes per week aan willen passenquote:Op maandag 30 november 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
morgen gaat de kontmapjes verplichting in
hoezo hun probleemquote:Op maandag 30 november 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat ze gaan doen. Hun pakkie an
Zal wel zijn wie de meeste kans heeft op langdurige huur..
quote:Op maandag 30 november 2020 12:32 schreef Amarantha het volgende:
Jeej mijn maskne lijkt echt weg te trekken.
ik denk dat het wel mee gaat vallen met de handhavingquote:Op maandag 30 november 2020 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb echt zin in alle beelden van woedende tokkies die boetes krijgen omdat ze zich niet even een paar minuutjes per week aan willen passen.
het boeit mij echt niet hoe zij tot een keuze komen hoor, dat is echt hun probleem. Het boeit mij meer dát ze een keuze maken en of ik het al dan niet ben.quote:Op maandag 30 november 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo hun probleemJij wilt er toch wonen?
Dat is wel fijn. Hier helpt het heel erg dat ik niet meteen bij wakker worden mijn gezicht schoonmaak (ja met water) maar pas als ik weer thuis ben en mondkapje heb op gehad.quote:Op maandag 30 november 2020 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds vorige week een ander goedje van Nivea wat bij mij ook heel erg helpt met hoofdhuid geneuzel.
Dacht dat maskne een vrouwenprobleempje was?quote:Op maandag 30 november 2020 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds vorige week een ander goedje van Nivea wat bij mij ook heel erg helpt met hoofdhuid geneuzel.
Ten eerste:quote:Op maandag 30 november 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat maskne een vrouwenprobleempje was?
quote:Op maandag 30 november 2020 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Hier helpt het heel erg dat ik niet meteen bij wakker worden mijn gezicht schoonmaak (ja met water) maar pas als ik weer thuis ben en mondkapje heb op gehad.
Hele dag je gezicht schoonmaken is ook niet goed voor je huid dus daarom wacht ik daar nu even mee zodat ik bij thuiskomt meteen alle bacteriën weg kan spoelen.
Zonder het woordje ook had je een puntjequote:Op maandag 30 november 2020 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ten eerste:en ten tweede: waar heb ik het over maskne?
Ninaquote:
Hopjes?quote:Op maandag 30 november 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een lijntje met twee hopjes naar haar.
Ja sorry , ik hang teveel rond in het Spacex topicquote:
Zou wel leuk zijn als je ook kon zien hoe hard ze met een pakket gegooid hebben.quote:Op maandag 30 november 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
DHL zou ook zon livetracker moeten maken
Jij nog losgegaan met online shopping?quote:Op maandag 30 november 2020 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je ook kon zien hoe hard ze met een pakket gegooid hebben.
PostNL heeft dat nu ook zag ikquote:Op maandag 30 november 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
DHL zou ook zon livetracker moeten maken
Valt reuze mee eigenlijk.quote:Op maandag 30 november 2020 13:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij nog losgegaan met online shopping?
Apple Watch!quote:Op maandag 30 november 2020 13:17 schreef kwiwi het volgende:
Hmm.. weet nog geen kerstcadeautje voor Gergi, en hij heeft mijn "cadeau dat je echt super leuk gaat vinden" al in huis. No pressure
Wat voorn kurkeltrekker?quote:Op maandag 30 november 2020 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt reuze mee eigenlijk.
Een nieuwe kurkentrekker gekocht; wat spullen voor in de kerstboom; en wat voor m’n thuiskantoor zodat ik aantal spullen wat beter kwijt kan.
Blijf in 2021 vast ook nog wel thuiswerken en weinig reizen.
gelukkig heb je nog even om er over te denken.quote:Op maandag 30 november 2020 13:17 schreef kwiwi het volgende:
Hmm.. weet nog geen kerstcadeautje voor Gergi, en hij heeft mijn "cadeau dat je echt super leuk gaat vinden" al in huis. No pressure
Ik moet ook nog wat verzinnen / makenquote:Op maandag 30 november 2020 13:17 schreef kwiwi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 november 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wat verzinnen / makenNog dik 3 weken joh
Tijd geleden voor kerst een juwelenkistje gemaakt
Wat hangt daar voor poppetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder, maar we overwogen net serieus even om de oven aan te zetten met het deurtje openquote:Op maandag 30 november 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat met of zonder dat brandend oud papier?
Lol zat als kwijlend te kijken.quote:Op maandag 30 november 2020 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Linksboven? Dat is daadpool. Is niet mijn werkplaats hoor
if only...
ik ookquote:Op maandag 30 november 2020 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol zat als kwijlend te kijken.
Mijn slaapkamer is ook heel koud, ik vind het in de winter lekker om een kruik te gebruikenquote:Op maandag 30 november 2020 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Slaapkamer was vanochtend 14 graden. Tering hoe ga ik de winter overleven.
quote:Op maandag 30 november 2020 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zonder, maar we overwogen net serieus even om de oven aan te zetten met het deurtje open![]()
![]()
.
Onder de dekens blijven.quote:Op maandag 30 november 2020 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Slaapkamer was vanochtend 14 graden. Tering hoe ga ik de winter overleven.
Ja leuk in het weekend maar doordeweeks moet ik toch echt mijn bed uit.quote:
je kleding naast je bed leggen en onder de dekens jezelf omkledenquote:Op maandag 30 november 2020 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja leuk in het weekend maar doordeweeks moet ik toch echt mijn bed uit.
Heb ik wel een tijdje in mijn vorige huis gedaan maar ja kraakpand zonder verwarming.quote:Op maandag 30 november 2020 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kleding naast je bed leggen en onder de dekens jezelf omkleden
Ja heerlijkquote:Op maandag 30 november 2020 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben blij dat ik zo'n portable straalkachel ding heb staan in de werkplaatsbinnen 15 minuten is 't daar 20 graden
Dat is wel even schrikken als je onder de dekens vandaan komtquote:Op maandag 30 november 2020 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
Bij de mensen drie appartementen onder ons was het vanochtend toen ze wakker werden trouwens 9,5 graden in hun slaapkamer. Bizar.
Ja zo koud was het altijd in mijn vorige kamer of nog kouder 's ochtends. Woonkamer zat in de winter vaak tegen vriespunt aan hahaha.quote:Op maandag 30 november 2020 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
Bij de mensen drie appartementen onder ons was het vanochtend toen ze wakker werden trouwens 9,5 graden in hun slaapkamer. Bizar.
quote:Op maandag 30 november 2020 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje wat heb ik mezelf toch eigenlijk aangedaan.
Ik vond toen wel mooi leventje daar maar achteraf denk ik wel waarom ben ik niet in godsnaam eerder gaan zoeken naar een eigen huisje. Badkamer was helemaal geen verwarming ofzo dus daar vroor het ook bijna in de winter.quote:
quote:Op maandag 30 november 2020 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel eens op andere plekken geslapen waarbij de slaapkamer temperatuur in slaapkamer en woonkamer praktisch hetzelfde waren.
https://www.manutan.nl/nl(...)3000-w-eurom-a625099quote:Op maandag 30 november 2020 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Mocht het nou echt helemaal niks worden zetten wij ook gewoon zo'n ding in de woonkamer neer
.
Doe me denken aan een vriendin van me. Die vroor bijna dood in een oud postkantoor. Maar was wel erg goede locatie in de stad.quote:Op maandag 30 november 2020 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond toen wel mooi leventje daar maar achteraf denk ik wel waarom ben ik niet in godsnaam eerder gaan zoeken naar een eigen huisje. Badkamer was helemaal geen verwarming ofzo dus daar vroor het ook bijna in de winter.
Ja ik zat ook in het centrum dus dat speelde ook wel mee ja.quote:Op maandag 30 november 2020 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe me denken aan een vriendin van me. Die vroor bijna dood in een oud postkantoor. Maar was wel erg goede locatie in de stad.
hebben jullie 1 warmtepomp systeem voor het gebouw?quote:Op maandag 30 november 2020 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2020 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Te warm slapen, lekker je hersenen tot eiwitsnot koken, denk ook dat je dan een IQ van een gekookt eitje hebt.
Kropen jullie ook regelmatig op elkaar of was het allemaal braafjes?quote:Op maandag 30 november 2020 13:38 schreef Amarantha het volgende:
En was goedkoop wonen. Maar ja krakersleven is niks voor mij verder. Ben er ook niet gaan wonen omdat ik wonen in een kraakpand zo geweldig vind, maar ik vond wonen met vrienden wel leuk.
Ik had een hele grote vriendengroep dus ja soms gebeuren wel eens dingen maar het viel eigenlijk best wel mee. Ook best wat mensen die al lang een relatie hebben enz.quote:Op maandag 30 november 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kropen jullie ook regelmatig op elkaar of was het allemaal braafjes?
Neh ieder appartement heeft een eigen, gelukkigquote:Op maandag 30 november 2020 13:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hebben jullie 1 warmtepomp systeem voor het gebouw?
Ah.quote:Op maandag 30 november 2020 13:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh ieder appartement heeft een eigen, gelukkig.
Ooit eens in een dronken bui gezegd dat ik voor mijn vriendengroep een groot complex ga bouwen met een tiental woningen in een ronde met een enorm plein in het midden voor gezamenlijk eten, hangen, drinken en nog veel mee gedoe, ze herinneren me er zowat wekelijks aanquote:Op maandag 30 november 2020 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had een hele grote vriendengroep dus ja soms gebeuren wel eens dingen maar het viel eigenlijk best wel mee. Ook best wat mensen die al lang een relatie hebben enz.
Lolquote:Op maandag 30 november 2020 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit eens in een dronken bui gezegd dat ik voor mijn vriendengroep een groot complex ga bouwen met een tiental woningen in een ronde met een enorm plein in het midden voor gezamenlijk eten, hangen, drinken en nog veel mee gedoe, ze herinneren me er zowat wekelijks aan
Hier mag morgen ook de verwarmingsmonteur aanrukken.quote:Op maandag 30 november 2020 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
Met 14,5 graden wakker worden vond ik trouwens niet zo'n probleem, helemaal prima. Maar in 14,5 graden werken werd na een uurtje wel echt een probleem.
We waren de hele avond niet thuis en daarna ben ik meteen naar bed gegaan, maar ik vermoed ergens rond de 17 of 18 zoals iedere avond. Het is met het vriesweer snel gedaald.quote:Op maandag 30 november 2020 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah.
Hoe warm was het gisteren binnen dan? vind het dan wel bijzonder dat het overnachts zo drastisch koud is geworden. Tenzij er ramen (wagenwijd) open stonden natuurlijk
quote:Op maandag 30 november 2020 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier mag morgen ook de verwarmingsmonteur aanrukken.
Er zijn nog collega's die al de hele dag met hun winterjas aan zitten
Twee zijn er in een relatie beland waarvan ik de man/vrouw niet helemaal mag dus dat zou wel een dingetje worden mezelf kennendequote:
quote:Op maandag 30 november 2020 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier mag morgen ook de verwarmingsmonteur aanrukken.
Er zijn nog collega's die al de hele dag met hun winterjas aan zitten
Dat heb ik hier ookquote:Op maandag 30 november 2020 13:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We waren de hele avond niet thuis en daarna ben ik meteen naar bed gegaan, maar ik vermoed ergens rond de 17 of 18 zoals iedere avond. Het is met het vriesweer snel gedaald.
Moet hier trouwens wel bij noemen dat de woning lekker snel opwarmt van zonlicht, ook winterzon. Die missen we vandaag ook.
Zit je nu met wanten aan te typen?quote:Op maandag 30 november 2020 13:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We waren de hele avond niet thuis en daarna ben ik meteen naar bed gegaan, maar ik vermoed ergens rond de 17 of 18 zoals iedere avond. Het is met het vriesweer snel gedaald.
Moet hier trouwens wel bij noemen dat de woning lekker snel opwarmt van zonlicht, ook winterzon. Die missen we vandaag ook.
in de ruimte waar ik zit hangen 3 radiatoren. waarvan er 1 redelijk warm is en 2 koud.quote:Op maandag 30 november 2020 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Blij dat ik vorige week aan het stoeien ben geslagen
1e ingeving is: ontluchten die handelquote:Op maandag 30 november 2020 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de ruimte waar ik zit hangen 3 radiatoren. waarvan er 1 redelijk warm is en 2 koud.
Gelukkig zit de warme dicht bij mij.
en dit in nog niet de koudste ruimtequote:Op maandag 30 november 2020 13:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1e ingeving is: ontluchten die handel
Dit had ik boven ook kwam ik gisteren achter. Bleek 1 radiator nog zowat vol lucht te staan.
oepsquote:Op maandag 30 november 2020 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dit in nog niet de koudste ruimte
Gewoon eisen stellen als ze er willen wonen.quote:Op maandag 30 november 2020 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee zijn er in een relatie beland waarvan ik de man/vrouw niet helemaal mag dus dat zou wel een dingetje worden mezelf kennende
kopie van bankpasje vragenquote:Op maandag 30 november 2020 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon eisen stellen als ze er willen wonen.
quote:Op maandag 30 november 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wat verzinnen / makenNog dik 3 weken joh
Tijd geleden voor kerst een juwelenkistje gemaakt
Zo handig ben ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, zou je zoiets aan Gergi geven danquote:
Lijkt me verstandigquote:
Je laat wel een raar spoor achter.quote:Op maandag 30 november 2020 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was nog een mooie wandel
quote:Op maandag 30 november 2020 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je laat wel een raar spoor achter.
Volle ballen en dat is jouw schuld.quote:Op maandag 30 november 2020 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoeveel courics?quote:
Nee, ik zou 'm geen juwelenkistje makenquote:Op maandag 30 november 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja, zou je zoiets aan Gergi geven dan?
Ik heb voor Zwederhelft een inleg gemaakt in zowel de binnen als buitenkant van het deksel met oa haar naam en aan de binnenkant wat sierwerk. Waar @:Ettovanbelgie z'n galeriedraad in verwerkt zit
Minder dan Bono..quote:
quote:Op maandag 30 november 2020 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, oliebollenquote:Op maandag 30 november 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm typ het weer verkeerd geloof ik
ze zijn met poedersuikerHoe heten die dingen?
oliebollenquote:Op maandag 30 november 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm typ het weer verkeerd geloof ik
ze zijn met poedersuikerHoe heten die dingen?
Oliebollen zonder krenten zijn gewoon smaakloze vetsponzenquote:Op maandag 30 november 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
Ah dacht dat de oliebol zonder de krenten was
quote:Op maandag 30 november 2020 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oliebollen zonder krenten zijn gewoon smaakloze vetsponzen
Ik loop het liefst op blote voetenquote:Op maandag 30 november 2020 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie US wel met deze
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality%5B79%5D%2Csource%5B%2F29%2F22%2F2922ecdd5b0453a37fbb4bb79968386db6e8eb17.jpg%5D%2Corigin%5Bdam%5D%2Ccategory%5Bmen_shoes_loafers%5D%2Ctype%5BDESCRIPTIVESTILLLIFE%5D%2Cres%5Bm%5D%2Chmver%5B1%5D&call=url[file:/product/fullscreen]]afbeelding[/url] ]
wel paus waardig jaquote:Op maandag 30 november 2020 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie US wel met deze
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality%5B79%5D%2Csource%5B%2F29%2F22%2F2922ecdd5b0453a37fbb4bb79968386db6e8eb17.jpg%5D%2Corigin%5Bdam%5D%2Ccategory%5Bmen_shoes_loafers%5D%2Ctype%5BDESCRIPTIVESTILLLIFE%5D%2Cres%5Bm%5D%2Chmver%5B1%5D&call=url[file:/product/fullscreen]]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 30 november 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
https://www.lightinthebox(...)41.html?prm=1.59.1.8
Leg eerst maar eens uit hoe je op die website terecht gekomen bent.quote:Op maandag 30 november 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
https://www.lightinthebox(...)41.html?prm=1.59.1.8
quote:Op maandag 30 november 2020 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leg eerst maar eens uit hoe je op die website terecht gekomen bent.
quote:Op maandag 30 november 2020 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze dan?
https://www.lightinthebox(...)85.html?prm=1.3.0.11
quote:Op maandag 30 november 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier is een leeuw voor @:uitstraling
https://www.lightinthebox(...)_id=5606&prm=1.2.1.2
en dan via diens maatje die chef kok isquote:Op maandag 30 november 2020 15:25 schreef Karzai het volgende:
door een neef van een nicht die in kenia met een ambassadeursdochter op safari is geweest
Of iemand die er zo uitziet na het uittrekken van zijn shirt.quote:Op maandag 30 november 2020 15:36 schreef puzziepie het volgende:
Je zal maar iemand tegenkomen met zo'n shirt aan
Wat is erger?quote:Op maandag 30 november 2020 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of iemand die er zo uitziet na het uittrekken van zijn shirt.
Met dat vachtquote:Op maandag 30 november 2020 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of iemand die er zo uitziet na het uittrekken van zijn shirt.
Als je iemand met zo'n shirt ziet lopen dan kun je er nog hard om lachen, trekt hij zijn shirt uit op je bank dan moet je rennen.quote:
ja of je ziet dat shirt denk hahahaha goeie grap. Trekt hij dat shirt uit is het hetzelfdequote:Op maandag 30 november 2020 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je iemand met zo'n shirt ziet lopen dan kun je er nog hard om lachen, trekt hij zijn shirt uit op je bank dan moet je rennen.
Truitje breien van rughaarquote:Op maandag 30 november 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of je ziet dat shirt denk hahahaha goeie grap. Trekt hij dat shirt uit is het hetzelfde
quote:Op maandag 30 november 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Truitje breien van rughaar [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |