SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 29 november 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, hapje voor bij een glaasje wijn vanavond
Daar zit het tropisch zwemparadijsquote:Op zondag 29 november 2020 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Luxe pod hoor Budais dat ook nog een badkamer achter die deur?
quote:Op zondag 29 november 2020 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zit het tropisch zwemparadijs
Ania, Svetlana en Agnieska voor bij het hammetje en de wijnquote:Op zondag 29 november 2020 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zit het tropisch zwemparadijs
Bomenverzamelingquote:Op zondag 29 november 2020 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
pff. Ik moet echt even bijkomen zeg....![]()
![]()
F1
Snap ik. Schrok me rot.quote:Op zondag 29 november 2020 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
F1
Muckiequote:Op zondag 29 november 2020 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Bomenverzameling![]()
Pffff, heftig hč?
Dat ie er lopend uitgekomen is, vind ik echt een wonder!
Ja echt een bizarre crashquote:Op zondag 29 november 2020 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
F1
Als hij K.O. was gegaan was die levend verbrand.quote:Op zondag 29 november 2020 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Bomenverzameling![]()
Pffff, heftig hč?
Dat ie er lopend uitgekomen is, vind ik echt een wonder!
Same...quote:
Misplaatst.quote:Op zondag 29 november 2020 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Gebeurt er eens een keer wat tijdens de saaiste sport ter wereld is het nog niet goed
Ja, zou me niet verbazen als er nog wat anders gebroken blijkt, een enkel of voet ofzo.quote:Op zondag 29 november 2020 15:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Same...
Ik hoor net dat hij toch ook gebroken ribben heeft. Niet gek natuurlijk, na zo'n klap
quote:Op zondag 29 november 2020 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Gebeurt er eens een keer wat tijdens de saaiste sport ter wereld is het nog niet goed
Engeltje op z'n schouderquote:Op zondag 29 november 2020 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zou me niet verbazen als er nog wat anders gebroken blijkt, een enkel of voet ofzo.
Wel in andere klasses, Vorig jaar (of nog langer geleden), met die Fransman HUbert die verongelukte. Dat was ook best heftigquote:Op zondag 29 november 2020 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zo'n klapper is lang geleden ja. Ik denk deze eeuw nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |