Met die worp zal het voor altijd alles of niets blijven.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Op bord 2 zien we Cullen nu opeens weer de 105 aantikken na die waanzinnig slechte partij tegen Cross vanmiddag
Je struikelt erover bij de AKOquote:Op zaterdag 28 november 2020 19:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik lees alleen boekjes van Michel van Egmond met lettergrootte 72.
Ik ben geneigd te zeggen: váák.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:30 schreef T3hTommay het volgende:
Wat is 't toch een mooie kijksport soms hè.
Mooie léés-sport ook trouwens.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:30 schreef T3hTommay het volgende:
Om dan vervolgens na een paar legd weer de kop van een Maijer of van der Voort te moeten zien..quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:30 schreef T3hTommay het volgende:
Ik hoop tijdens het WK weer 2. De toernooien zijn nu zo snel achter elkaar dat ik me kan voorstellen dat de analisten niet elke dag zin hebben om daar te zitten, dus misschien wijzen ze er daarom maar 1 aanquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Gaat RTL nou standaard een analist neerzetten daar
Hmm ja zou wel kunnen inderdaad al vind ik die nieuwe budget studio niet echt gebouw op drie personen op anderhalve meterquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik hoop tijdens het WK weer 2. De toernooien zijn nu zo snel achter elkaar dat ik me kan voorstellen dat de analisten niet elke dag zin hebben om daar te zitten, dus misschien wijzen ze er daarom maar 1 aan
Neequote:Op zaterdag 28 november 2020 20:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Definitief begin tijdperk Jozee?
7x7 is het nu volgens mij, ik heb die blanco van vorig jaar gepakt. Zal wel het een en ander vervangen zodat we minder dingen van vorig jaar hebben en meer nieuwe uitspraken. Als het groter wordt dan deze wordt het wel heel onoverzichtelijk met afstrepenquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:08 schreef wimderon het volgende:
De afwijkende punt van Humphries mag ook op de bingokaart.
Hoeveel vakjes hebben we? 8x8?
-Trildartsquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:08 schreef wimderon het volgende:
De afwijkende punt van Humphries mag ook op de bingokaart.
Hoeveel vakjes hebben we? 8x8?
lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb er een Grolsch winterbok bij gepakt
Maak je geen zorgen, volgens mij heb ik nu zoveel suggesties dat ik 3 kaarten kan vullenquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
-Trildarts
-Vincent die cynisch gaat juichen
-Gossé
-Barney die twijfelt over nut van z’n comeback
-Auberginius
-Benito dronken aan de telefoon
Weinig inspriratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |