SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het wordt zo onderhand wel eens tijd om uit bed te komen jaquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer de dag begint met een warm stokbroodje met chorizo en gesmolten kaas.
We zijn al over de helft he.quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer de dag begint met een warm stokbroodje met chorizo en gesmolten kaas.
Nog even naar de winkel joggen voor een nieuwe zak dan. Of tweequote:Op zaterdag 28 november 2020 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog steeds fudge maken. Nu heb ik de chocola en de gecondenseerde melk, maar heb ik dus de kruidnoten die ik erdoorheen wilde doen op zitten vreten.
kan toch ook met tofoe?quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog steeds fudge maken. Nu heb ik de chocola en de gecondenseerde melk, maar heb ik dus de kruidnoten die ik erdoorheen wilde doen op zitten vreten.
weer een paar trappetjes op en neer alle kleine beetjes helpenquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog even naar de winkel joggen voor een nieuwe zak dan. Of twee
Vannacht nogal laat geworden, in het weekend doe ik niet aan ritmequote:Op zaterdag 28 november 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wordt zo onderhand wel eens tijd om uit bed te komen ja
Ja op jouw leeftijd kan dat allemaal gewoon nogquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vannacht nogal laat geworden, in het weekend doe ik niet aan ritme.
#zwareleefquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:35 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Even kijken hoe druk het is buiten.
Best wel druk Gerquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Even kijken hoe druk het is buiten.
kijk zie je. Straks roepen ze bij jou ook op om niet meer te komenquote:Op zaterdag 28 november 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een rijtje voor de Xenos in elk geval. En bij de snackbar.
Ja maar m'n gft-bak staat daarquote:Op zaterdag 28 november 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk zie je. Straks roepen ze bij jou ook op om niet meer te komen
Hier is het ook echt lekker weer.quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Was best warm zo met wandelen in de volle zon
Waar?quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook echt lekker weer.
Hier?quote:
Strakblauwe lucht en zonnigquote:
Tijdens het lopen niet, zeker niet uit de wind, dan was het gewoon warm.quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das hier ook maar vast frips
slibtongquote:Op zaterdag 28 november 2020 14:41 schreef Karzai het volgende:
zeeduivel, kabeljaue, schol of slibtomg?
brrrquote:Op zaterdag 28 november 2020 14:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm nee ben al bij de supermarkt geweest liever compote dan met bonkjes, beetje bite
Zo, ook geregeld. Even een frisse neus halen nuquote:Op zaterdag 28 november 2020 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het gewoon nog steeds grijs en grauw. Ik hoop dat de boodschappen een beetje snel komen want ik wil eigenlijk nog even de deur uit.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Wat een mongolen die mensen die op zaterdag naar de Ikea gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |