Slechts 300x zo goed. Overigens is dit geen gerucht maar was het een doelloze hersenspinsel van Hansie.quote:Op zondag 29 november 2020 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=380744
Drommel genoemd als opvolger Onana.
Ik weet het niet, ik vind Drommel nou niet echt beter dan Scherpen.
Drommel is wel paar klassen beter dan Scherpen op dit moment, maar lijkt me nog niet goed genoeg voor Ajaxquote:Op zondag 29 november 2020 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=380744
Drommel genoemd als opvolger Onana.
Ik weet het niet, ik vind Drommel nou niet echt beter dan Scherpen.
Prima vriend. Sangare is beter dan Klaassen!quote:Op zondag 29 november 2020 16:58 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden weer massaal mad vanwege een mening die ze niet aanstaat![]()
Sangare > klaasen
quote:Op zondag 29 november 2020 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima vriend. Sangare is beter dan Klaassen!
Doe mij het nummer van je dealer maatquote:Op zondag 29 november 2020 16:58 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden weer massaal mad vanwege een mening die ze niet aanstaat![]()
Sangare > klaasen
Niveau’tje psv spelerquote:Op zondag 29 november 2020 22:14 schreef Pedroso het volgende:
Niet zo heel erg dat Zahavi naar PSV is gegaan. Die kan er weinig van. Denk ook niet dat Overmars serieus achter hem aan zat, hij weet wel beter.
Bij Feyenoord zijn maar een handvol basisspelers fit. Als dat nog even zo blijft (en daar ziet het naar uit) gaan er nog wel wat puntjes verspeeld worden.quote:Op maandag 30 november 2020 09:43 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord loopt al op de laatste beentjes, PSV kan er geen kut van als ze 2 of 3 spelers niet opstellen en AZ worstelt nog met de vorm. Enige uitdager lijkt Vitesse te zijn.
het is afwachten of er verschil gaat zijn qua publiek, Ajax - PSV en Ajax - Feyenoord zijn zeker zonder maar uit ook met publiek is niet echt een probleem, het is meer de fitheid en volledigheid van de selectie wat op dat moment bepalend is.quote:Op maandag 30 november 2020 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou geruster zijn als we op de gehele concurrentie toch minimaal een punt of 7,8 voorsprong hebben in januari. Dan kun je een stootje hebben in de uitwedstrijden. Ergens reken ik er wel op dat je de thuiswedstrijden tegen PSV, Feyenoord en AZ wel wint.
Tegen de tijd dat de klassieker in de Kuip is horen jullie al wel kampioen te zijnquote:Op maandag 30 november 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is afwachten of er verschil gaat zijn qua publiek, Ajax - PSV en Ajax - Feyenoord zijn zeker zonder maar uit ook met publiek is niet echt een probleem, het is meer de fitheid en volledigheid van de selectie wat op dat moment bepalend is.
Had het idee dat Vitesse niet ging mee werken omdat het al vrij snel zou zijn maar eind mei nog geen kampioen zijn dan is er behoorlijk wat mislopen jaquote:Op maandag 30 november 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de klassieker in de Kuip is horen jullie al wel kampioen te zijn
wanneer is die wedstrijd?quote:Op maandag 30 november 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de klassieker in de Kuip is horen jullie al wel kampioen te zijn
21/5, speelronde 32/34.quote:
Verkeerd gekeken, is 9 mei. Maar inderdaad, zelfde verhaalquote:Op maandag 30 november 2020 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zijn we al op het museumplein geweest inderdaad, tenminste de gevaccineerden
liever eerder hoorquote:Op maandag 30 november 2020 11:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kampioen worden tegen Feyenoord, leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |