Jouw dochter denkt duidelijk ook nooit aan nietsquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Opgeslagen, dank!
Krijg nu al bijzonder veel vragen over dood, leven, het heelal en alles iedereen en zijn moeder.
Heerlijk, kinderen die lekker open over dingen nadenken
Tevens de 'trek eens aan mijn vinger' episodes voor de balans
quote:Op zaterdag 28 november 2020 05:07 schreef minilot het volgende:
Mocht iedereen nu inenen die portobello-steaks van Ottolenghi willen maken.. Het vergt gedroogde chipotle-vlokken en laat ik daar nou per abuis een veel te grote verpakking bij de toko van gekocht te hebben!Ik stuur met liefde envelopjes rond!
Owww, nu zonder baan of het houdt iig op begrijp ik? Wat jammer zeg!quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik hoop het ook
Want wat ik deed was tot... afgelopen zomer zo’n beetje echt heel tof.
Maar goed.. zoals mijn voormalig leidinggevende altijd zei: Voorwaarts!
Eens, heb ik een hartgrondige hekel aan, kinderen als onvolwaardige idioten behandelenquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jouw dochter denkt duidelijk ook nooit aan nietsMooi is dat inderdaad, en ik vind het zo mooi aan zo'n boek dat het kinderen daarin heel serieus neemt en niet zo debiliserend is zoals veel dingen voor kinderen.
De voorstellingen van de Gruffalo zijn ook erg leukquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:59 schreef Clubsoda het volgende:
En zeker de Grufallo inderdaad, @:LeintjeuhDe film van de Grufallo is ook tof.
Iets met dim sum of wan tansquote:Op zaterdag 28 november 2020 10:14 schreef Myraela het volgende:
Hoi. Wat gaan we allemaal koken en wil ik het ook? Is het een nieuwe cul kookmeet?
Totaal andersquote:Op zaterdag 28 november 2020 10:15 schreef Myraela het volgende:
Tevens kan ik dus heel slecht voorlezen, en vind ik dat enorm spannend. Ik ga er maar vanuit dat dat bij een eigen kind anders is en dat ik het dan wel een beetje leer.
En? Kan het?quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens, heb ik een hartgrondige hekel aan, kinderen als onvolwaardige idioten behandelen
We gaan ook vaak zat op onderzoek uit als zij iets interessant vindt. Kan iets groots zijn maar ook klein als in 'kan ik een ei kapot knijpen met één hand'.
Heerlijk man, open blik in de wereld
Nou, ik kan de knijpkracht van een kleuterhand wat moeilijk inschattenquote:
Doen zij verhalen meer mondeling overbrengen ofzo?quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond voorlezen bij kids van vrienden heel leuk, maar mijn avontuur van de voorleesexpres wil ik niet nog eens herhalen. Het leek me zo leuk, maar straks, na covid ga ik dat mooi doen bij de kinderen van de nieuwe vrienden. Over het algemeen zijn Syriers geen lezers, kennen dat nauwelijks maar kun kinderen zitten hier op school dus moeten wel lezen. En wat is nou leuker om kinderen enthousiast te maken met geweldige boeken
Lukt niet, sterke volwassenen ook vrijwel niet trouwensquote:Op zaterdag 28 november 2020 10:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou, ik kan de knijpkracht van een kleuterhand wat moeilijk inschatten
Same here.. maar kind vindt het evengoed gewoon leuk om voorgelezen te wordenquote:Op zaterdag 28 november 2020 10:15 schreef Myraela het volgende:
Tevens kan ik dus heel slecht voorlezen, en vind ik dat enorm spannend. Ik ga er maar vanuit dat dat bij een eigen kind anders is en dat ik het dan wel een beetje leer.
Wel handig voor tijdens het leggen ook trouwens.quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Lukt niet, sterke volwassenen ook vrijwel niet trouwens
Door die prachtige vorm van het ei waardoor de krachten mooi verdeeld worden.
Kippenevolutie
Die scherpe stukken schil uit je cloaca frotten lijkt me geen pretje neequote:Op zaterdag 28 november 2020 10:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wel handig voor tijdens het leggen ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |