Transportwereldquote:Op zaterdag 28 november 2020 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
RTL gaat voor Tractor pulling, autocrashes, autorally...
Niet echt, maar ik zou wel instappen als het kon. Momenteel nog 3 op de 10 keer leuk maar het is wachten tot hij dat ophoogt naar 7 op de 10 keer.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:17 schreef Mani89 het volgende:
Bestaat er al een Kellen Rits bandwagon?
... verrekquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Michael krijgt het nog zwaar
Geen gebroken ruggenquote:
Al met 2022 bezig zijn. COR vrij.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Geen gebroken ruggen
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Niels Sunfields is vloervoer, en anders niks. Alle linkshandige darters hebben downie syndroom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme ondanks die spoiler alsnog geklikt bij die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn ogen
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |