SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb jaar in Lausanne gewerktquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:59 schreef kwiwi het volgende: [..] Ik hou hier veel meer over om te sparen dan in Nederland met dezelfde baan en zelfde werkgever. Auto's zijn bijvoorbeeld goedkoper. Electronica ook vaak.. Boodschappen en huur hoger, maar al met al ben je beter af.
Moet ik eerst nog ff leren jodelenquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou best gewaardeerd worden als het echt zo ver zou komen
Grappig! Wat deed je daar?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik heb jaar in Lausanne gewerkt
Zou graag weer eens teruggaan.
Dat lijkt wel een kwok die wat drugs achter de kiezen heeftquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Blije kwok, beer met down en stomme zeefant, wiieeeeeee!
Doorgesnoven kwokquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een kwok die wat drugs achter de kiezen heeft
Dus zo’n toeslagaffaire zou in Zwitserland nooit voorkomen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een kwok die wat drugs achter de kiezen heeft
Onzinnig. Het blijft mensenwerk. In Nederland dachten we ook al die tijd dat zoiets hier niet zou kunnen voorkomen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus zo’n toeslagaffaire zou in Zwitserland nooit voorkomen?
Incapabele Zwitserse baby's worden de Jungfrau afgegooid.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is de belasting zoveel competenter of zijn de mensen gewoon beter af waardoor rare toeslagen niet nodig zijn?
Toeslagen bestaan hier sowieso nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is de belasting zoveel competenter of zijn de mensen gewoon beter af waardoor rare toeslagen niet nodig zijn?
Hoplakkee! Tschüssli!quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Incapabele Zwitserse baby's worden de Jungfrau afgegooid.
zeefantquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Blije kwok, beer met down en stomme zeefant, wiieeeeeee!
Werkte er als consultant voor een telecomaanbieder. Toen had ik nog de leeftijd dat ik me tussen studenten kon mengen daarquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups da geht behindertes Knut [ afbeelding ]
Ja is erg mooi daarquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkte er als consultant voor een telecomaanbieder. Toen had ik nog de leeftijd dat ik me tussen studenten kon mengen daar
Kwam ook wel eens in Biel/Bienne. Best een leuk ritje met de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |