SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb jaar in Lausanne gewerktquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:59 schreef kwiwi het volgende: [..] Ik hou hier veel meer over om te sparen dan in Nederland met dezelfde baan en zelfde werkgever. Auto's zijn bijvoorbeeld goedkoper. Electronica ook vaak.. Boodschappen en huur hoger, maar al met al ben je beter af.
Moet ik eerst nog ff leren jodelenquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou best gewaardeerd worden als het echt zo ver zou komen
Grappig! Wat deed je daar?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik heb jaar in Lausanne gewerkt
Zou graag weer eens teruggaan.
Dat lijkt wel een kwok die wat drugs achter de kiezen heeftquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Blije kwok, beer met down en stomme zeefant, wiieeeeeee!
Doorgesnoven kwokquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een kwok die wat drugs achter de kiezen heeft
Dus zo’n toeslagaffaire zou in Zwitserland nooit voorkomen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een kwok die wat drugs achter de kiezen heeft
Onzinnig. Het blijft mensenwerk. In Nederland dachten we ook al die tijd dat zoiets hier niet zou kunnen voorkomen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus zo’n toeslagaffaire zou in Zwitserland nooit voorkomen?
Incapabele Zwitserse baby's worden de Jungfrau afgegooid.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is de belasting zoveel competenter of zijn de mensen gewoon beter af waardoor rare toeslagen niet nodig zijn?
Toeslagen bestaan hier sowieso nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is de belasting zoveel competenter of zijn de mensen gewoon beter af waardoor rare toeslagen niet nodig zijn?
Hoplakkee! Tschüssli!quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Incapabele Zwitserse baby's worden de Jungfrau afgegooid.
zeefantquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Blije kwok, beer met down en stomme zeefant, wiieeeeeee!
Werkte er als consultant voor een telecomaanbieder. Toen had ik nog de leeftijd dat ik me tussen studenten kon mengen daarquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups da geht behindertes Knut [ afbeelding ]
Ja is erg mooi daarquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkte er als consultant voor een telecomaanbieder. Toen had ik nog de leeftijd dat ik me tussen studenten kon mengen daar
Kwam ook wel eens in Biel/Bienne. Best een leuk ritje met de trein.
Mhoa. In Nederland maken ze het ons wel (onnodig) moeilijk door complexe stelsels.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzinnig. Het blijft mensenwerk. In Nederland dachten we ook al die tijd dat zoiets hier niet zou kunnen voorkomen.
Denk je dat Nederland daar uniek in is?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mhoa. In Nederland maken ze het ons wel (onnodig) moeilijk door complexe stelsels.
Misschien kom ik er ooit nog wel terug. Volgende week ga ik het over m'n toekomstige doelen hebben en ben eigenlijk nog van plan een keer een stap naar het buitenland te maken.quote:
Nee, maar er zijn vormen waarmee je minder complexe belastingstelsels krijgt. Zwitserland is wel een goed voorbeeld waarbij de toeslagen er niet of nauwelijks zijn en waarbij de belasting ook relatief eenvoudig is.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat Nederland daar uniek in is?
Ik weet niet of ik dat hele toeslagenstelsel wel eens ergens anders zo heb gezien. In welk land hebben ze dat nog meer?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat Nederland daar uniek in is?
Geen idee, neem ik meteen aanquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn vormen waarmee je minder complexe belastingstelsels krijgt. Zwitserland is wel een goed voorbeeld waarbij de toeslagen er niet of nauwelijks zijn en waarbij de belasting ook relatief eenvoudig is.
Ah duidelijk. Dacht ik al.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toeslagen bestaan hier sowieso nietAls je kinderen hebt wordt je belastbare inkomen simpelweg wat verlaagd.
weet ik veel. Maar zou het echt zo uniek zijn dan?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat hele toeslagenstelsel wel eens ergens anders zo heb gezien. In welk land hebben ze dat nog meer?
Ik denk dat het vrij uniek is ja. België misschien?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet ik veel. Maar zou het echt zo uniek zijn dan?
Waarom maakt Nederland het zo ingewikkeld is vooral de vraag denk ikquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, neem ik meteen aanMaar als dat zo is, waarom gaan we dan niet daarheen?
Het zijn de stokpaardjes van een aantal partijen geweest in het verleden. En de Belastingdienst die functioneert niet zo goed, dus dit soort trajecten weten ze vast ook wel te verkloten.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, neem ik meteen aanMaar als dat zo is, waarom gaan we dan niet daarheen?
Net zei je dat het niet uniek was.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dan is het wel uniek. Ik heb toch geen kinderen. Ehm. Weg hier?
Nou dat dacht ik. Weet ik veel. Het kwam me niet voor als iets buitenaards onmogelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net zei je dat het niet uniek was.
Ambtenaren moeten toch ook hun baantjes houden héquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
ik heb begrepen dat ons stelsel met toeslagen en alles vrij uniek is en onnodig ingewikkeld
Omdat we hier subsidies voor alles hebben, heb je maar twee vingers maar wil je toch graag blokfluit spelen, subsidie, wil je graag zwemmen in een boerka, subsidie, vind je eenden leuk om van heeeeeel dichtbij te bekijken, subsidie, knuffel je graag met triplex, subsidie.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:37 schreef kwiwi het volgende:
W
[..]
Waarom maakt Nederland het zo ingewikkeld is vooral de vraag denk ik
ja en DIE mensen hebben we de afgelopen twee weken dus niet aan het woord gezien.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
maar in de zaak van de opvangtoeslag heeft het ook te maken met het verrotte karakter van sommige mensen in de dienst.
Pieter Omtzigt is een van de grootste onderzoekers in deze affaire, maar ook iemand die een aantal jaar eerder een deel van die toeslagen graag in wilde voeren op deze manier. Ergens vreemd dat hij niet ondervraagd is.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
maar in de zaak van de opvangtoeslag heeft het ook te maken met het verrotte karakter van sommige mensen in de dienst.
Ik krijg anders weinig subsidies.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat we hier subsidies voor alles hebben, heb je maar twee vingers maar wil je toch graag blokfluit spelen, subsidie, wil je graag zwemmen in een boerka, subsidie, vind je eenden leuk om van heeeeeel dichtbij te bekijken, subsidie, knuffel je graag met triplex, subsidie.
Nou ik zag een stukje van de rechtszaak, en er stonden 4 directeuren op het beklaagden bankje en die wezen weer naar elkaar.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
nou ja dat weet je niet. Volgens mij zijn er intern opdrachten gegeven van hoger hand om mensen met een niet westerse achternaam extra streng te controlleren en behandelen. Is de vraag of een medewerker dat zelf zo beslist of de order opvolgtquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en DIE mensen hebben we de afgelopen twee weken dus niet aan het woord gezien.
Ja maar de commissie is er niet om de toeslag zelf te toetsen toch?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pieter Omtzigt is een van de grootste onderzoekers in deze affaire, maar ook iemand die een aantal jaar eerder een deel van die toeslagen graag in wilde voeren op deze manier. Ergens vreemd dat hij niet ondervraagd is.
ja vingertjes wijzen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik zag een stukje van de rechtszaak, en er stonden 4 directeuren op het beklaagden bankje en die wezen weer naar elkaar.
RaRa waar gaat dat fout?
Nee.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
Is de vraag of een medewerker dat zelf zo beslist of de order opvolgt
Heb je geen rare hobby's of een afwijking die je te gelde kunt maken?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg anders weinig subsidies.
ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Een medewerker beslist dat zelf. Zij het niet de uitvoerende, dan eentje hoger, of nog eentje hoger. Maar IEMAND beslist dat.
Wel een deel van de besluitvorming (binnen de Belastingdienst) en wie daar verantwoordelijk voor is.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar de commissie is er niet om de toeslag zelf te toetsen toch?
Ja die toeslagen en subsidies is precies wat bal zegt.. Via de ene weg betaal je en via een andere weg krijg je een deel terug via verschillende toeslagen en subsidies. En dat is dan een voorschot dat achteraf nog eens opnieuw berekend wordt waardoor er nķg eens met geld geschoven moet wordenquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat we hier subsidies voor alles hebben, heb je maar twee vingers maar wil je toch graag blokfluit spelen, subsidie, wil je graag zwemmen in een boerka, subsidie, vind je eenden leuk om van heeeeeel dichtbij te bekijken, subsidie, knuffel je graag met triplex, subsidie.
Ze zitten er allemaal Max 3 jaar, ff de zakken vullen en het ego strelen, teveel problemen zien en weer vertrekken.quote:
Ja nu is gebleken dat er een zieke cultuur heerst binnen de dienst.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een deel van de besluitvorming (binnen de Belastingdienst) en wie daar verantwoordelijk voor is.
Niet echt volgens mij. Of ik moet subsidie krijgen om hier mee te gaan posten.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je geen rare hobby's of een afwijking die je te gelde kunt maken?
Precies. Dus daarom maar even gewoon helemaal geen belasting meer betalen totdat ze niet alleen die teringzooi opgeruimd hebben, maar ook het vertrouwen hersteld hebben dat er iets goeds met ons geld gedaan zal worden.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu is gebleken dat er een zieke cultuur heerst binnen de dienst.
dan krijgen we anarchie flesquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Dus daarom maar even gewoon helemaal geen belasting meer betalen totdat ze niet alleen die teringzooi opgeruimd hebben, maar ook het vertrouwen hersteld hebben dat er iets goeds met ons geld gedaan zal worden.
Maar dat zal wel te veel gevraagd zijn
Ik heb een kennis in Nederland die niks liever wil dan bij de BD werken.. heeft ook zo'n verrot karakter. De overheid trekt ze gewoon aan op de een of andere manierquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dokter Engel?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag ik even vervelen met een Corona gerelateerd stuk van een echte medicus?
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een kennis in Nederland die niks liever wil dan bij de BD werken.. heeft ook zo'n verrot karakter. De overheid trekt ze gewoon aan op de een of andere manier
Vooruitquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee, als het niet van feesboek komt is het fake news.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb je een samenvatting? :pquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.medischcontac(...)elementHolder=119562
En achteraf vindt iedereen het zo vreselijk erg bla bla.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
Mensen zijn finaal de tering in geholpen door het wraakzuchtige karakter van sommige mensen die daar werken.begrijp niet waarom. Voor ruim een ton de schuld in geholpen. Huwelijken kapot, gezinnen uit elkaar, huizen afgepakt noem het op.
En dat is de overheid...![]()
Terecht wel, als Fokkers hebben we ook gewoon een sociaal-culturele functie en wij zijn een soort denktank van wijsheden van A tot Z, eigenlijk een soort bibliotheek van Alexandrië in de 21e eeuw.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij. Of ik moet subsidie krijgen om hier mee te gaan posten.
ja nou ja het erge is dat die top ambtenare die er verantwoordelijk voor zijn straks weer een of andere top functie krijgen. En wat die mensen is aangedaan kan ej echt niet meer goed maken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En achteraf vindt iedereen het zo vreselijk erg bla bla.
Maar die lui slapen er in the end geen minuut minder om terwijl de gedupeerden aan de bedelstaf zitten. En in de afgelopen maanden is er een miljoen of drie aan allerlei consultancy bureaus betaald, maar gedupeerden tegemoetkomen is nog steeds te moeilijk. Hef jezelf op dan
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terecht wel, als Fokkers hebben we ook gewoon een sociaal-culturele functie en wij zijn een soort denktank van wijsheden van A tot Z, eigenlijk een soort bibliotheek van Alexandrië in de 21e eeuw.
"De dienst" is lastig te definiëren; de Belastingdienst zelf is al heel complex met allerlei afdelingen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja het erge is dat die top ambtenare die er verantwoordelijk voor zijn straks weer een of andere top functie krijgen. En wat die mensen is aangedaan kan ej echt niet meer goed maken.
Enorm veel onzin in de media.quote:
Wat is dat voor een vage site?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat we best wel wat mensen helpen hier.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terecht wel, als Fokkers hebben we ook gewoon een sociaal-culturele functie en wij zijn een soort denktank van wijsheden van A tot Z, eigenlijk een soort bibliotheek van Alexandrië in de 21e eeuw.
zegt wie?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Enorm veel onzin in de media.
Je krijgt niet 2 keer Corona, je bent immuun na de 1e keer.
Trump hou je achterlijke teringbek nou eens dicht voor ik hem dicht timmerquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Enorm veel onzin in de media.
Je krijgt niet 2 keer Corona, je bent immuun na de 1e keer.
Goed verhaal welquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Afzonderlijk weten we niet zo heel veel maar als Foqueville samen weten we ALLES en kunnen we ALLESquote:
Wij zijn zo slimquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afzonderlijk weten we niet zo heel veel maar als Foqueville samen weten we ALLES en kunnen we ALLES
Foquevillers to the rescue. Waarom hebben we nog geen lintje gekregen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afzonderlijk weten we niet zo heel veel maar als Foqueville samen weten we ALLES en kunnen we ALLES
Ja echt welquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat we best wel wat mensen helpen hier.
Wie sturen we als woordvoerder?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk moeten wij de overheid over alles adviseren
Ja en subsidie en erkenning.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foquevillers to the rescue. Waarom hebben we nog geen lintje gekregen?
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vage site?
quote:Medisch Contact is een uitgave van de Koninklijke Nederlandsche Maatschappij tot bevordering der Geneeskunst (KNMG).
ja en dat ze dan nog luisteren ook. That'd be greatquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk moeten wij de overheid over alles adviseren
Nou heb al 1 voorstel.quote:
Kom dan fattyquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trump hou je achterlijke teringbek nou eens dicht voor ik hem dicht timmer
Ik wil wel minister van keukenzaken worden, vanaf heden is iedereen verplicht een chique keuken aan te schaffen en dient er een ballotage commissie te komen tegen wansmaak en te goedkope keukens, werkt zoveel beter en is prettiger voor het oog.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou heb al 1 voorstel.
mensen met een hoogglans keuken hebben bv geen recht meer op toeslagen @:uitstraling
En wat als je de dure keuken niet kan betalen? Krijg je dan een keukentoeslag?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil wel minister van keukenzaken worden, vanaf heden is iedereen verplicht een chique keuken aan te schaffen en dient er een ballotage commissie te komen tegen wansmaak en te goedkope keukens, werkt zoveel beter en is prettiger voor het oog.
*schuift pakje lucifers, blik benzine en een megafoon richting relbal.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*geeft vissenmepper aan fles*
[ afbeelding ]
Uiteraard, die betaal ik uit eigen zak desnoodsquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
E
[..]
En wat als je de dure keuken niet kan betalen? Krijg je dan een keukentoeslag?
Wel voorzitter van de NWO vanaf april.quote:
quote:. Maarten Vasbinder, médico familiar e comunitario (huisarts), Ubon Ratchathani
27-11-2020 03:21
"Beste Marcel,
Bedankt voor het uitspreken van wat velen niet durven uitspreken uit angst voor repercussies. Ik wil zelfs nog verder gaan.
"De hele Covid pandemie berust op zwendel".
Dat zal me door de redactie van dit blad, dat trouw de overheidse onzin volgt, niet in dank worden afgenomen. Dat is wel eens anders geweest."
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard, die betaal ik uit eigen zak desnoods
nja nee gewoon pijpjes. Ik probeer al maanden beugels te bestellen maar die zijn er steeds nietquote:
viruswappiesquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel voorzitter van de NWO vanaf april.![]()
Maar als je dan reacties van artsen onder het artikel ziet denk ik weleens dat er bij artsen ook wat halfjes rondlopen.
[..]
Drink eens wat minder papzakquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja nee gewoon pijpjes. Ik probeer al maanden beugels te bestellen maar die zijn er steeds niet
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Biertje is eigenlijk wel een goed idee.
Oh serieus? Ik ken alleen de beugels eigenlijk. Maar misschien omdat ik in Enschede woondequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja nee gewoon pijpjes. Ik probeer al maanden beugels te bestellen maar die zijn er steeds niet
Die arts moet zichzelf nodig eens wat minder verdovende middelen voorschrijvenquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel voorzitter van de NWO vanaf april.![]()
Maar als je dan reacties van artsen onder het artikel ziet denk ik weleens dat er bij artsen ook wat halfjes rondlopen.
[..]
Lammetjequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Viruswaarheidgoeroes.![]()
Willem Engel![]()
Tisjeboyjay![]()
Lange Schwanz
Bittere ballenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lammetje [img]https://rozevla.nl/fok/hyper.gif[img]
Mazzelaartjequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh serieus? Ik ken alleen de beugels eigenlijk. Maar misschien omdat ik in Enschede woonde
Ook best lekkerquote:
Zoals @Budapestenaarquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook best lekkerNou ja mischien niet als je Lindt gewend bent of zo
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:06 schreef kwiwi het volgende:
Moest ineens weer denken aan die reclame van Heineken met de inloopkast
Beetje flauw dat nu alles wordt afgedaan als virus wappies, degene en de site die ik aanhaalde is ECHT het medici weekblaadje zoals elke vakgroep ze heeft.quote:
Leer er nou maar mee leven dat echt niemand jou ooit nog serieus neemt. Kan even duren. It's okay.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje flauw dat nu alles wordt afgedaan als virus wappies, degene en de site die ik aanhaalde is ECHT het medici weekblaadje zoals elke vakgroep ze heeft.
Marcel Levi is directeur van 7 londense ziekenhuizen en spreker op de universiteit van Londen
https://nos.nl/l/2351192
Maar haha los komt met een viruswappie aanzetten haha
Als maagd met als hobby stoffige postzegels heb je geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leer er nou maar mee leven dat echt niemand jou ooit nog serieus neemt. Kan even duren. It's okay.
Ik ben gewend aan ordinaire goedkope smakenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook best lekkerNou ja mischien niet als je Lindt gewend bent of zo
Schattig maar verwaarloosbaar joch ben jequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als maagd met als hobby stoffige postzegels heb je geen recht van spreken
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Los en Fles in bad om te kijken wie de langste piemel heeft [ afbeelding ]
ben je jarig morgen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
nog een uurtje jongens
[ afbeelding ]
Alsof ze op de wipwap zitten.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Los en Fles in bad om te kijken wie de langste piemel heeft [ afbeelding ]
Geen maagd zijnquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als maagd met als hobby stoffige postzegels heb je geen recht van spreken.
Jij houdt je baan niet eens aan.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schattig maar verwaarloosbaar joch ben je![]()
Dan gaan we helemaal los op elkaar, ja hč, ja hč?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
nog een uurtje jongens
[ afbeelding ]
Het detail van dat tongetje is ontroerendquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan gaan we helemaal los op elkaar, ja hč, ja hč? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan gaan we helemaal los op elkaar, ja hč, ja hč? [ afbeelding ]
Dat is de versierpoging tijdens het slaanquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het detail van dat tongetje is ontroerend
Doet je goed hequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee.
Alles behalve. Je hebt niet eens een vrouw of werk meer straks. Kneus
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Viruswaarheid mogelijk bij lijst Henk Krol!![]()
Die gasten zijn echt GOED van t padje he.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Kap nouquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Het leven is juist wel een wedstrijdje.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Kom op jochies, het leven is geen wedstrijdje.
Baudet en Bange Frans erbijquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
die op 0:18 lijkt een beetje op kuzu
Jij schijnt het nogal nodig te hebben om anderen onderuit te trappen jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het leven is juist wel een wedstrijdje.
Nee als je maar gelukkig bent en dat weegschaaltje werkt voor iedereen anders.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als je anderen een kneus noemt, ben je dan aan het winnen of verliezen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben niet zo competitief, ik blijf Los gewoon een kneus noemen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je anderen een kneus noemt, ben je dan aan het winnen of verliezen?
Helemaal niet, ja als jij begint met “ik ga je voor je bek stompen”quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij schijnt het nogal nodig te hebben om anderen onderuit te trappen ja
Dan ben je boos.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je anderen een kneus noemt, ben je dan aan het winnen of verliezen?
Vertel?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
Wat is Peter R de Vries toch een misselijk hypocriet mannetje.
Een pot natquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je verwart Twente met Napels
Goed hoor schatjequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal niet, ja als jij begint met “ik ga je voor je bek stompen”
Na gewoon een normaal bericht van een normale arts en dan met Trump beginnen.
Nee ben normaal een vriendelijke reus.
RTL4 nu, als je bij de Vries een FvDer zet dan kijkt ie vol minachtende walging. Mooi wel dat Beau hem weinig spreektijd geeftquote:
Napelsquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je verwart Twente met Napels
Ik ook. Hoewel, zo dol was het op zich niet. Maar wel leukquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NapelsNogeens een dolle dag beleefd daar
Petertje heeft wel het hautain zijn uitgevonden jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
RTL4 nu, als je bij de Vries een FvDer zet dan kijkt ie vol minachtende walging. Mooi wel dat Beau hem weinig spreektijd geeft
Peter kijkt altijd alsof er iets vies onder zijn neus zit. En hij klinkt alsof er iets in zijn neus zitquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
RTL4 nu, als je bij de Vries een FvDer zet dan kijkt ie vol minachtende walging. Mooi wel dat Beau hem weinig spreektijd geeft
Een gerriequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Peter kijkt altijd alsof er iets vies onder zijn neus zit. En hij klinkt alsof er iets in zijn neus zit
TRV / Impulsieve actie: Persconferentie AnsaldoBredaquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Hoewel, zo dol was het op zich niet. Maar wel leuk
*kruimelt*quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* schuift wat koekjes naar Bal
Volgens mij komen er nog wel een keer rare dingen uit die ie uitgehaald heeft in het verledenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Peter kijkt altijd alsof er iets vies onder zijn neus zit. En hij klinkt alsof er iets in zijn neus zit
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TRV / Impulsieve actie: Persconferentie AnsaldoBreda
Vertel van jouwe?
Vieze Petertje was een paar jaar geleden regelmatig op Ibiza achter de jonge meisjes aan het aanvangen, stond hij daar met zijn oude kop en nasaal stemmetje in Ushuaīa aan de bar te loeren.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij komen er nog wel een keer rare dingen uit die ie uitgehaald heeft in het verleden
Vind hem ook hautain.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij komen er nog wel een keer rare dingen uit die ie uitgehaald heeft in het verleden
'ik ben Peter R de Vries, willen jullie kleine Petertje zien?'quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vieze Petertje was een paar jaar geleden regelmatig op Ibiza achter de jonge meisjes aan het aanvangen, stond hij daar met zijn oude kop en nasaal stemmetje in Ushuaīa aan de bar te loeren.
Kleine petertje heeft vast ook een klein vies snorretjequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'ik ben Peter R de Vries, willen jullie kleine Petertje zien?'
Haha da's wel een goede actiequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind hem ook hautain.
Maar moest laatst wel lachen toen die Beau onderuit haalde. Ze lieten dat verhaal zien van Jip en Janneke dat verboden moest worden. Peter was rigoureus en zei “dit is gewoon een mening van 1 vrouw en het is jouw schuld en andere media dat jullie dit zo opblazen”
Beau helemaal flabbergasted.![]()
En de boeken van cheese from the bacon met Petertje zijn ook goud, dan leer je Peter ook kennen als eeuwig chagerijnig.
Denk dat hij ook zo nasaal klinkt als hij zijn kleine petertjes laat zwemmenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine petertje heeft vast ook een klein vies snorretje
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat hij ook zo nasaal klinkt als hij zijn kleine petertjes laat zwemmen
Misschien moeten we heks Susan Smit eens vragen hoe het klinktquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Gatver.
Die MI is niet prettig
En?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Straks even lezen
![]()
Gewoon een beetje door de achterbuurten gedwaald en de lekkerste tiramisu ooit gegeten
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat hij ook zo nasaal klinkt als hij zijn kleine petertjes laat zwemmen
Bij Napels moet ik toch altijd aan El Pibe d'Oro denken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En?![]()
Mja het vuilnis lag er wel hoog in de straten
Ja die is beter dan ik jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij Napels moet ik toch altijd aan El Pibe d'Oro denken.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we heks Susan Smit eens vragen hoe het klinkt
Eerst snapte ik het niet want dat is best een uitzonderlijk knappe vrouw maar toen zag ik dat ze niet helemaal 100 procent isquote:
Vuilnis viel mee. Buurt rond het station was nogal onguur, maar de rest van de stad was heel sfeervol. Ik heb heerlijk langs de kade geslenterd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En?![]()
Mja het vuilnis lag er wel hoog in de straten
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst snapte ik het niet want dat is best een uitzonderlijk knappe vrouw maar toen zag ik dat ze niet helemaal 100 procent is
Eigenlijk hebben we nog mazzel met Corona, las een paar jaar geleden dat de supervulkaan Campi Flegri in 2020 uit zou gaan barsten........maar goed 2020 is nog niet voorbijquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja de esuvius krijg je er gratis bij
Gewoon de Yellowstonecalderaquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we nog mazzel met Corona, las een paar jaar geleden dat de supervulkaan Campi Flegri in 2020 uit zou gaan barsten........maar goed 2020 is nog niet voorbij
Een nacht die een paar jaar duurtquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we nog mazzel met Corona, las een paar jaar geleden dat de supervulkaan Campi Flegri in 2020 uit zou gaan barsten........maar goed 2020 is nog niet voorbij
De aarde overleeft dat wel hoor, eerder een hoop van de beestjes en plantjes gaan dan weer een paar millennia nodig hebben om weer wat voor te stellenquote:
Deze is wel vergelijkbaar, kijk maar eens naar de vorm van de wreef van Italië en trek dan een cirkel met als bovenkant de Vesuvius en als onderkant de Etnaquote:
kloptquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De aarde overleeft dat wel hoor, eerder een hoop van de beestjes en plantjes gaan dan weer een paar millennia nodig hebben om weer wat voor te stellen
Ach, we hebben ook een caldera om de hoek bij Laacher Seequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze is wel vergelijkbaar, kijk maar eens naar de vorm van de wreef van Italië en trek dan een cirkel met als bovenkant de Vesuvius en als onderkant de Etna
Dit jaar kan niet veel slechter meer worden.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is wel een vrij effectieve methode ja, maar dan moet ons moeder aarde daar wel even zin in hebbenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt. Hopelijk is dat wel genoeg om iets aan de overbevolking qua mensen te doen
Die is vrij rustig en een heel stuk kleiner toch?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, we hebben ook een caldera om de hoek bij Laacher See
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt. Hopelijk is dat wel genoeg om iets aan de overbevolking qua mensen te doen
Ja dat wel, maar geeft alsnog wel een teringzooiquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is vrij rustig en een heel stuk kleiner toch?
Ja maar dat gat bij Italië en de Yellowstone krater zijn we global killers.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar geeft alsnog wel een teringzooi
Als we gaan, dan gaan we met zijn allenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik moet gaan dan maar met zo'n klapper
Dat wel, maar voor Nederland zou dat niet best zijn als de Laacher uitbarstquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat gat bij Italië en de Yellowstone krater zijn we global killers.
Een volledige eruptie van de Camp Flegri overleven we ook niet in Nederlandjequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel, maar voor Nederland zou dat niet best zijn als de Laacher uitbarst
nachtenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een nacht die een paar jaar duurt
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens jullie maken cherry heel ongerust nu.
Overal gerriesquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens jullie maken cherry heel ongerust nu.
We kunnen toch best afsluiten met een klapper van formaat dan, we mogen ook al geen vuurwerk, dan maar een caldera.quote:
Dit is ook wel een leukequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen toch best afsluiten met een klapper van formaat dan, we mogen ook al geen vuurwerk, dan maar een caldera.
Ja als dat eiland in het water flikkert geeft dat een goed golfje, maar dat is vooral een probleem in de Amerika's. Zal nog wel een paar keer de aarde rond gaan maar dan hebben we hier het geluk enigszins afgeschermd te zijn door de UK.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is ook wel een leuke![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Cumbre_Vieja_tsunami_hazard
Bij die hebben we mazzel ja, ok doe die maar dan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als dat eiland in het water flikkert geeft dat een goed golfje, maar dat is vooral een probleem in de Amerika's. Zal nog wel een paar keer de aarde rond gaan maar dan hebben we hier het geluk enigszins afgeschermd te zijn door de UK.
Nou, nee. De UK maakt niet uit. Het gaat om de diepte van de zee. De Noordzee is gewoon veel te ondiep om voor ons ooit enig risico op een tsunami te kunnen vormen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als dat eiland in het water flikkert geeft dat een goed golfje, maar dat is vooral een probleem in de Amerika's. Zal nog wel een paar keer de aarde rond gaan maar dan hebben we hier het geluk enigszins afgeschermd te zijn door de UK.
Moeten we wel uitkijken met die ondiepe Noordzee, als daar een tsunami golf komt wordt niet nogal hoog. Denk dat we die beter maar gewoon kunnen indammen zodat het net als vroeger weer gewoon land is.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij die hebben we mazzel ja, ok doe die maar dan.
In het begin toen ze die breuk ontdekten wel eens een documentaire gezien dat er een golf van 50-60 meter hoog over de oostkust van de VS zou kunnen komen maar dat is al aardig bijgesteld naar beneden zie ik.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, nee. De UK maakt niet uit. Het gaat om de diepte van de zee. De Noordzee is gewoon veel te ondiep om voor ons ooit enig risico op een tsunami te kunnen vormen.
Doggerland, kan ik het autootje naar Schotland pakkenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we wel uitkijken met die ondiepe Noordzee, als daar een tsunami golf komt wordt niet nogal hoog. Denk dat we die beter maar gewoon kunnen indammen zodat het net als vroeger weer gewoon land is.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:29 schreef Amee het volgende:
@:Koen66
Wat was ik dapper, he?
*klopt zichzelf op de borst
ja die nieuwe verbinding Eemshaven - Edinburgh ziet er kansrijk uitquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doggerland, kan ik het autootje naar Schotland pakken
Maar dan moeten we het dus of inpolderen of wachten op een nieuwe ijstijd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doggerland, kan ik het autootje naar Schotland pakken
Verveelde mij en ging toen de meeste topics langs. Zag dat die nog een post moest dus heb snel even stout gedaan. Haha!quote:
Gewoon inpolderen, doe eens gekquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moeten we het dus of inpolderen of wachten op een nieuwe ijstijd.
Toevallig wip ik in dat topic ook geregeld langsquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Verveelde mij en ging toen de meeste topics langs. Zag dat die nog een post moest dus heb snel even stout gedaan. Haha!
Wel gelijk al het land bij Nederland toe-eigenen, die kolonisten van dat eiland hebben hun kans al gehad. Hebben we ook gelijk flink meer lebensraum om de bevolking wat te spreiden.quote:
Er is daar iemand die ik ook wel zou willen wippen. Ghehequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toevallig wip ik in dat topic ook geregeld langs
Vertelquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Er is daar iemand die ik ook wel zou willen wippen. Ghehe
Gelijk het vluchtelingen probleem opgelostquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gelijk al het land bij Nederland toe-eigenen, die kolonisten van dat eiland hebben hun kans al gehad. Hebben we ook gelijk flink meer lebensraum om de bevolking wat te spreiden.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Er is daar iemand die ik ook wel zou willen wippen. Ghehe
Nou, waar wachten we op dan, morgen de eerste paaltjes in de Noordzee slaan om te beginnenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gelijk het vluchtelingen probleem opgelost
Hollandistan heet u van harte welkomquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, waar wachten we op dan, morgen de eerste paaltjes in de Noordzee slaan om te beginnen
Gelukkig nog niet hangend. Dus nog best prima!quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja top, het hangt prima hier, en bij jou?
Ik hoop niet voor Amee dat ze hangenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja top, het hangt prima hier, en bij jou?
Exact het juiste antwoordquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet hangend. Dus nog best prima!
Uitgesloten!quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor Amee dat ze hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |